SPOILER: LesbospamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Bakfiets. op 18-06-2013 16:04:05 ]Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Dat is bij jou vast korter dan bij mijquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Maaaan het is moeilijk heet. Ik ben al de hele dag bezig met het spel 'hoe kort kunnen mijn kleren totdat ik niet meer voor het raam durf te staan'
Ik sta hier onderhand naakt huilend voor het raam te wapperen naar de buren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Dat is bij jou vast korter dan bij mij.
Ze verschuilen zich in de schaduw van schaamte na het zien van mijn glorieuze lichaam.quote:
leuk spelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Maaaan het is moeilijk heet. Ik ben al de hele dag bezig met het spel 'hoe kort kunnen mijn kleren totdat ik niet meer voor het raam durf te staan'
quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:04 schreef LizzyAdam het volgende:
Hetero's die flirten met ons Bakje. Bah.
Ben je jaloersquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:04 schreef LizzyAdam het volgende:
Hetero's die flirten met ons Bakje. Bah.
Ditquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:29 schreef LizzyAdam het volgende:
Alleen jij mag dat. Dat is speciaal DP recht.
* DancingPhoebe kroelt Quelly.quote:
Schwule?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lesbosapiens
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:07 schreef LizzyAdam het volgende:
koetjesrepen koetjesrepen wie wil nou mijn koetjesrepen
Da's dus officieel genoeg volgens de NSA/CIAquote:Op maandag 24 juni 2013 07:54 schreef LizzyAdam het volgende:
Blijkbaar spannend, want je vergeet fok!
Ze vroeg me mn relatiestatus te veranderen. It is official. facebook official.
quote:Op maandag 24 juni 2013 07:54 schreef LizzyAdam het volgende:
Blijkbaar spannend, want je vergeet fok!
Ze vroeg me mn relatiestatus te veranderen. It is official. facebook official.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het verder met iedereen?
[ Bericht 11% gewijzigd door LizzyAdam op 25-06-2013 15:05:56 ]Lesbosapiens
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 05:45 schreef LizzyAdam het volgende:
Tot zo ver de analyze.Da's bijna een basisrecept om het bij voorbaat kansloos te laten stranden. Ik kan wel zeggen: "Doe niet!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het verder met iedereen?, maar dat gaat niet werken zeker? Voor de zekerheid: niet doen. Niet stranden in je eigen vooringenomenheid. Ga genieten!
Het kan altijd anders gaan. Soms ben je keidronken en dan heb je helemaal geen kater, maar blijf je gewoon aangeschoten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 05:45 schreef LizzyAdam het volgende:
Bijna 80 nu. Vriendjes en vriendinnetjes, mostly. Maar ook ex'en, collega's, mensen die ik al in geen 4 jaar gesproken heb (maar soms fijn fbstalk), neefjes van 13 en meisjes waar ik achteraan zat. En mn meisje zelf. hihi. Verbazingwekkend weinig close vriendjes en vriendinnetjes (die er al van wisten) en geen gezinsleden. Tot zo ver de analyze.
Hoe is het verder met iedereen?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:21 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon blijven doordrinken, dan komt de kater niet.
Ja die misselijkmakende geur dan.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:29 schreef LizzyAdam het volgende:
Hallo schatjes!
Vanmorgen gewekt door een hele mooie vrouw die me zelfgemaakte chocoladetaart en koffie op bed bracht.![]()
![]()
Toen ik haar ging uitzwaaien kwam ik een verjaardagskaart van m'noma
tegen. En allemaal berichtjes van lieve vriendjes die aan me denken vandaag. EN EEN FUCKING BIRTHDAY TWEET VAN
SUE PERKINS
I REPEAT
SUE PERKINS
![]()
Nieuwe kleren gescoord, en als klap op de vuurpijl vanavond naarTegan & Sara
met onze eigen allerliefste
Bakkes
![]()
WOEI! best birthday since last year!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:39 schreef LizzyAdam het volgende:
ja, weet je, als je telefoons gaat jatten en heule oncharmante foto's van jezelf gaat maken met die gejatte telefoon, moet je niet boos worden als die op facebook komen.
quote:
Was Tegan en Sara echt zo goed?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:37 schreef LizzyAdam het volgende:
Dank je Skunk.
Zijn jullie op roze zaterdag?
Dat valt wel meequote:
Alleen rond etenstijd.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:47 schreef LizzyAdam het volgende:
Was jij op roze zaterdag, V? Heb je mij nog gespot?
Daar staatie. Gezicht int midden, tetten in de marges. Overigens ben ik momenteel militanter met kort haar en een duimringquote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 16 januari 2012 07:37 schreef Vanyel het volgende:
Gaan jullie ook wel eens kakken met je kopje koffie bij de hand?
Marges zijn relatiefquote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Daar staatie. Gezicht int midden, tetten in de marges. Overigens ben ik momenteel militanter met kort haar en een duimring
Dat weet ik niet, wat doe jij daar?quote:
Nou meid, doe eens gekquote:Op dinsdag 2 juli 2013 06:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil je nog wel meer vertellen als je wil hoor
Ben je zo mannelijk?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben terug van Dublin. Ik werd versierd door vijf homo's. Apart van elkaar.
Ja, ik nu ook, en op sommige dagen is het ineens een quattro. Van vriendjes om me heen hoorde ik dat sixpacks bij vrouwen over het algemeen niet mooi waren en nu voel ik me een halve freakquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:29 schreef Bakfiets. het volgende:
Ja. Ik heb er twee. Twee blokjes. Ik heb een 2pac
Wat deze wijze vrouw zegt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen. Beter als je een foto post
Dit. Maar meisjes zijn stom dus ik kap er mee. Homo's vinden mij toch veel leuker.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:17 schreef skunkasaur het volgende:
Ik weet niet hoe ik meiden kan leren kennen
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:44 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dit. Maar meisjes zijn stom dus ik kap er mee. Homo's vinden mij toch veel leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |