ik heb die van 2 min net gevonden en gekeken. is echt niet normaal wat er nu met me gebeurd. ik ben bang echt heel bang. als ik in de lucht kijk zie ik allemaal gezichten en nu ook op mn scherm dit is niet normaal!!! ik wil niet meer leven ga van het balkon springenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
die van 20 sec is iig niet eng, net met mono gekeken vanuit een hoekje whehehehe
maar hoef die van 2 minuten dan niet te zien
ik hou niet van enge hoofden
Even serieus, heb je 'm echt gekeken? wat was ermee?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb die van 2 min net gevonden en gekeken. is echt niet normaal wat er nu met me gebeurd. ik ben bang echt heel bang. als ik in de lucht kijk zie ik allemaal gezichten en nu ook op mn scherm dit is niet normaal!!! ik wil niet meer leven ga van het balkon springen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb die van 2 min net gevonden en gekeken. is echt niet normaal wat er nu met me gebeurd. ik ben bang echt heel bang. als ik in de lucht kijk zie ik allemaal gezichten en nu ook op mn scherm dit is niet normaal!!! ik wil niet meer leven ga van het balkon springen
Omdat bange wijvenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:51 schreef Fopje het volgende:
Dat filmpje van die gozerWaarom zou dat eng moeten zijn?
Zo te zien wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |