Nee maar die allerkleinste kruimeltjes zegmaar dat is vooral thc en dat blijft dan aan je vingers plakken ipv dat het in de joint gaatquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gaat de thc dan nog sneller weg??
Ja, ik had me handen gewassen dus afgedroogt maar door de warmte weer zo klef of klaf hoe je het ook noemt
Ja dat is klote gewoonquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee maar die allerkleinste kruimeltjes zegmaar dat is vooral thc en dat blijft dan aan je vingers plakken ipv dat het in de joint gaat
er is geen schrikmomentquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nja Vas durft 'm ook te kijken maar ben bang voor schrikmomenten
die van 20 sec is iig niet eng, net met mono gekeken vanuit een hoekje whehehehequote:
Mono is van binnen ook een ghetto negerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
die van 20 sec is iig niet eng, net met mono gekeken vanuit een hoekje whehehehe
maar hoef die van 2 minuten dan niet te zien
ik hou niet van enge hoofden
nee mono houdt ook niet van dat soort filmpjesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mono is van binnen ook een ghetto neger
Hahhahaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee mono houdt ook niet van dat soort filmpjes
Dat einde. Die laatste dag. Ik heb 'm ooit eens gelezen en toen kwam 't wel als schok aan, daarom wou ik 'm opnieuw lezen. Maar nu heb ik iets van huh watquote:
piemelzweet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijn vingers ruiken naar hehe nee laatmaar.
Dat ze nu als nog een prooi is geworden omdat ze die ene vrouwelijke dinges kon vermoorden met knuffelen en het bij hem niet lukte? Denk ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat einde. Die laatste dag. Ik heb 'm ooit eens gelezen en toen kwam 't wel als schok aan, daarom wou ik 'm opnieuw lezen. Maar nu heb ik iets van huh wat
Laat me raden; penis?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijn vingers ruiken naar hehe nee laatmaar.
watquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ze nu als nog een prooi is geworden omdat ze die ene vrouwelijke dinges kon vermoorden met knuffelen en het bij hem niet lukte? Denk ik
welke dingen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:27 schreef Snowbells het volgende:
Mur jij houdt wel van die dingen, help eens mee
dat is wel heel langquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
http://creepypasta.wikia.com/wiki/The_Aforementioned
lees
Ziet er nep uitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
http://creepypasta.wikia.com/wiki/The_Aforementioned
lees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |