Een recensent van een krant. Misschien niet een van zijn grootste fans, moet toch kunnen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:09 schreef CherryOnTop het volgende:
wie is deze man eigenlijk, die wat 'm steeds zit te bekritiseren?

Ah oke, had dat ff gemist.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:10 schreef alors het volgende:
[..]
Recensent van de Volkskrant?, iig een krant.

Jean Pierre Geelen werkt voor de Volkskrant !quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:09 schreef CherryOnTop het volgende:
wie is deze man eigenlijk, die wat 'm steeds zit te bekritiseren?

Ik vind Gordon een behoorlijk jofele peer, maar moet iedereen kritiekloos idolaat zijn?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is gewoon een zeikventGordon zei zelf al dat ie dat nooit had moeten doen in de media
reageren dus....

quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
Dat Geer toen bitterballen 's nachts ging bestellen in het Kürhaus en Goor ging troosten om zijn verloren liefde, dat vond ik zo tof

Bij hem staat alleen de camera erop en bij ons nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar... als je als gast in een bepaald programma gevraagd wordt (weer even het Linda voorbeeld, sorry) en hij is eerst heel vrolijk maar de interviewer snijdt een gevoelige kwestie aan (in dit geval was het zijn familie) en hij breekt.. dan kan je hem dat niet kwalijk nemen vind ik. Hij gaat bv niet over zijn zielige dingen zitten huilen bij X-factor of hoe heet het. Maar als ze hem een gevoelige vraag stellen, tsjah, dan kan het gebeuren en moet je er niet van opkijken bedoel ik. Dan kan je niet na afloop zeggen 'jank lekker thuis'. Het is een mens, hij kan zijn tranen kennelijk niet zo goed tegenhouden.

Vind ik iig totaal niet, hij heeft zelf ook zat zelfspot en kritiek op zichzelf.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind Gordon een behoorlijk jofele peer, maar moet iedereen kritiekloos idolaat zijn?

Nee dat nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind Gordon een behoorlijk jofele peer, maar moet iedereen kritiekloos idolaat zijn?

Zeker. Ik vond hem al sympathiek en nu nog meer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Toch wel leuk om deze kant ook eens te zien, i.p.v. alleen lachen gieren brullen...

Die Appelo kon best eens een puntje hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:16 schreef Greys het volgende:
Ja volgens mij smoort hij je met liefde en kado's etc.

Inderdaad, beetje...te stapel!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:16 schreef Greys het volgende:
Ja volgens mij smoort hij je met liefde en kado's etc.

Ik had meer het beeld van valse nicht bij Gordon om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker. Ik vond hem al sympathiek en nu nog meer.

Liever Gordon dan Albert Verlinde.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had meer het beeld van valse nicht bij Gordon om eerlijk te zijnmaar dat klopt dus niet
helemaal.

Jazekerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Toch wel leuk om deze kant ook eens te zien, i.p.v. alleen lachen gieren brullen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |