01:26 en ik zit weer in Amsterdam.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:38 schreef Pharkus het volgende:
Genoten in werchter nu nog van de parkeerplaats afkomen
Kan niks zienquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik was bij Muse en dat zag er zo uit
Ik weet niet of je vriendjes moet zijn of niet, maar voel je vrij
half 4 voordat ik thuis was, 100 km onder a'dam. We stonden op A1, lekker dicht bij, maar gelukkig mochten alle andere parkeerterreinen eerst leegquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
01:26 en ik zit weer in Amsterdam.
Wow, dat is best goedkoop tochquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:09 schreef Sprouts het volgende:
Koopjesjagers opgelet! The 2nd Law ligt deze week al voor een prikkie bij de Aldi.![]()
http://www.aldi.nl/aldi_muziek_cds_48_5_561_5920.html
twitter:PastaMedia twitterde op maandag 01-07-2013 om 15:22:40Not 1, not 2 or 3 but 16 x #SonyF55 ! Prep @United_NL for @muse multicam production @ Rome, italia. http://t.co/QYeGTu0tDI reageer retweet
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
16x 4K camera's om de stadium tour mee vast te leggen. Dat wordt een beste Blu-Ray.twitter:PastaMedia twitterde op maandag 01-07-2013 om 15:22:40Not 1, not 2 or 3 but 16 x #SonyF55 ! Prep @United_NL for @muse multicam production @ Rome, italia. http://t.co/QYeGTu0tDI reageer retweet
Sickquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:53 schreef Ener-G het volgende:
Leuke lensjes ook:
http://www.creativevideo.(...)enieux_optimo_24-290
Holy wow.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:53 schreef Ener-G het volgende:
Leuke lensjes ook:
http://www.creativevideo.(...)enieux_optimo_24-290
Mazzelaarquote:
Matt zou hebben gezegd na afloop dat het nieuwe album zo gaat klinken. Maar Matt praat wel vaker uit zijn aars dus dat moet ik nog maar zienquote:
The 2nd Law zou toch ook jazz rap cowboy style ofzo worden, dat viel ook vies tegenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:22 schreef JochemP het volgende:
[..]
Matt zou hebben gezegd na afloop dat het nieuwe album zo gaat klinken. Maar Matt praat wel vaker uit zijn aars dus dat moet ik nog maar zien
Echt helemaal geweldig.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:13 schreef JochemP het volgende:
Gister laatste show van de stadiontour. Voor de lol speelden ze gewoon even Agitated en Yes Please, voor het eerst in 11 jaar
Vetquote:Op zondag 28 juli 2013 13:13 schreef JochemP het volgende:
Gister laatste show van de stadiontour. Voor de lol speelden ze gewoon even Agitated en Yes Please, voor het eerst in 11 jaar
twitter:MattBellamy twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 13:54:50Hey, relax; that's was just a rehearsal for our 20 year anniversary tour! reageer retweet
Awesome!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:MattBellamy twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 13:54:50Hey, relax; that's was just a rehearsal for our 20 year anniversary tour! reageer retweet
Je bedoelt in Japan doen ze alleen de hits en in europa gaan ze er vanuit dat de fans het andere werk ook kennen en waarderenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:35 schreef F_JD het volgende:
Altijd hetzelfde verhaal. Wij krijgen meuk als Guiding Light en in Japan gaan ze los.
Paradiso zou geweldig zijn, maar dat is echt te klein denk ik. Zal wel weer Ziggodome worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:13 schreef JochemP het volgende:
Waar zouden ze spelen in Nederland? Ik denk HMH of Paradiso
Aan de ene kant supertof, maar aan de andere kant, dat wordt een hel met tickets...
Dat is het hele idee van die anniversary tour, ze willen in de kleine zalen spelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:18 schreef Jovatov het volgende:
Maakt mij niet heel erg uit waar het is, als ik maar bij kan zijn. En dan is een grotere locatie wel prettiger, want Paradiso/HMH is dan gewoon te klein.
Helemaal mee eens, voor Muse heb ik het er ook absoluut voor overquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:35 schreef JochemP het volgende:
Denk niet dat het Ziggo Dome wordt, volgensmij willen ze kleine zalen spelen. HMH lijkt mij het meest waarschijnlijk. Ik hoop dat de kaartjes dan ¤100+ worden zodat het keuvelende volk dat alleen Uprising kent lekker thuisblijft
dat dus!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:17 schreef MidnightShow_ het volgende:
Ik moet er bij zijn, maakt niet uit waar of hoe, maar ik moet er echt zijn.
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)t-nieuwe-concertfilmquote:Muse stond afgelopen vrijdag, 20 september 2013, op het iHeartRadio Festival in Las Vegas. Dit was een van de laatste concerten van de band dit jaar. Volgend jaar zal Muse op enkele festivals spelen, maar wil de band zich voornamelijk concentreren op het maken van een nieuw album, zo liet Matt Bellamy vrijdag weten.
Meest gedetailleerde concertfilm ooit
Fans die volgend jaar toch een Muse concert willen ervaren, kunnen een beroep doen op de nieuwe concertfilm. In een interview met Rolling Stone zei Matt hierover het volgende: "Over the summer, we played this massive gig in Rome Olympic Stadium, that was probably the best gig of the year. It’s gonna come out in 4K, which is the highest resolution concert ever shot. It’s four times more powerful than HD, so it’s like ridiculous detail".
Releasedatum nog onbekend
Wanneer de concertfilm klaar is, is nog niet bekend. Ook waar de film precies te zien zal zijn en of het ook op Blu-ray of DVD verschijnt wordt nog besproken.
Setlist van die bewuste avond.quote:Supremacy
Panic Station
Plug In Baby
Map of the Problematique
(Who Knows Who outro)
Resistance
Animals
Knights of Cydonia
(Ennio Morricone's Man with a Harmonica intro)
Dracula Mountain
(Lightning Bolt cover) (Drum and bass jam)
Explorers
Interlude
Hysteria
Monty Jam
Feeling Good
(Leslie Bricusse & Anthony Newley cover)
Follow Me
(Dedicated to Matt's son Bing)
Liquid State
Madness
(Dedicated to Matt's fiancée Kate)
Time Is Running Out
(House of the Rising Sun intro)
Stockholm Syndrome
(Rage Against the Machine's Freedom outro)
B-Stage
Unintended
Guiding Light
(with lightbulb floating over the audience)
Blackout
(with lightbulb floating over the audience)
Undisclosed Desires
Encore:
The 2nd Law: Unsustainable
(with Charles the robot)
Supermassive Black Hole
Survival
Encore 2:
The 2nd Law: Isolated System
Uprising
(Extended outro)
Starlight
Klopt. dat is denk de bonus dvd, of komt nog apart uit. we krijgen in elk geval te zien, het is helemaal gefilmt.quote:Op maandag 23 september 2013 21:42 schreef Jovatov het volgende:
Van die Tokyo gig met die zeldzame nummers zou ook een dvd komen hadden ze het toen over.
Pathe ArenAquote:MUSE - LIVE AT ROME OLYMPIC STADIUM
We are very pleased to confirm the release of a brand new film: Muse - Live At Rome Olympic Stadium. The first ever concert film shot in 4K Ultra High Definition.
On 5th November 20 cinemas in 20 cities will host special advance screenings exclusively in 4K and you can be there! Tickets are on-sale now, to find your nearest screening visit http://film.muse.mu/
The film will then go on worldwide general release on the 6th November. For full details visit - http://film.muse.mu/
Check out the trailer!
Ja, ik ben geweest in Pathe gisteren, ondanks dat niet alle nummers erin zitten, vond ik echt top. geweldige kwaliteit en was mooi in beeld gebracht allemaal, aparte ervaring in de bios. ik vond het publiek beetje meh, in de zaal, misschien raar als ik dit zo zeg, was allemaal ''oh leuk''. mag meer enthousiast gedaan worden hoor! het is geen film, het een concertfilm!quote:Op woensdag 6 november 2013 23:07 schreef Guanabana het volgende:
Zijn er hier mensen naar de bios geweest?
Ik zou eigenlijk morgen gaan, maar weet niet of ik het de moeite waard vind.... Ik ga namelijk alleen. Is het niet heel apart?
Ik ga ook alleen morgen. Lekker boeiendquote:Op woensdag 6 november 2013 23:07 schreef Guanabana het volgende:
Zijn er hier mensen naar de bios geweest?
Ik zou eigenlijk morgen gaan, maar weet niet of ik het de moeite waard vind.... Ik ga namelijk alleen. Is het niet heel apart?
Ja, vind ook erg jammer. snap ook niet waarom ze best veel nummers eruit geknipt hebben. ze staan dan wel als bonus op de dvd maar toch niet van de Rome gig helaas. (Las vegas geloof ik)quote:Op donderdag 21 november 2013 10:11 schreef Jovatov het volgende:
Gisteren gezien in Ede. Erg leuk hoor, alhoewel ik het wel dramatisch vind dat ze Unsustainable/Stockholm Syndrome en al die andere skipten.
Ik stoorde me weinig aan het zwart-wit, Animals vond ik juist wel erg tof. En de momenten dat hij weer naar kleur springt waren daardoor des te toffer
Nieuwe Muse ofzo?quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:08 schreef RMD het volgende:
Voorspelling: Volgende week 3fm megahit: Big Freeze.
Wordt straks in de Coen en Sander show bekend gemaakt.
hehe, the 2nd law!quote:
Failquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:08 schreef RMD het volgende:
Voorspelling: Volgende week 3fm megahit: Big Freeze.
Wordt straks in de Coen en Sander show bekend gemaakt.
Daar was ik bijquote:Op donderdag 7 november 2013 00:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Afgelopen weekend hebben ze gespeeld bij de Formule 1 in Abu Dhabi!
En hoe was het, nog iets bijzonders (al is het natuurlijk altijd bijzonder)? Was je daar voor de race naar toe gegaan en kon je dan ook naar Muse? Lijkt me wel vet daar hoor...quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daar was ik bij
Nu de Bluray aan het kijken van Live in Rome die ik net binnenkreeg. Ander podium hadden ze daar in ieder geval. En een iets andere sfeer dan met 40.000 mannen die het concert toevallig gratis kregen bij hun toegangskaartje voor de F1 en een bierprijs van 12 euro...
Nadat ik Muse in 2005 gezien had als openingsact voor het nieuwe Wembley Stadium in London (waar ook de dvd van is, die nauwelijks de grootsheid van die show laat zien, maar dat is een ander verhaal), wilde ik ze zoveel jaar later nog wel eens zien. Kaartjes in Europa kwamen op 80 euro minimaal inclusief reiskosten, dus toen ze aangekondigd werden als F1 after race concert ben ik daar maar eens voor kaartjes gaan kijken als F1 fan. Het idee van de F1 after race concerts is, dat ze de woestijnlocatie toch nog een beetje aantrekkelijk willen maken en aangezien de race toch 's avonds wordt verreden, sluit dat mooi aan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:22 schreef bloodymary1 het volgende:
En hoe was het, nog iets bijzonders (al is het natuurlijk altijd bijzonder)? Was je daar voor de race naar toe gegaan en kon je dan ook naar Muse? Lijkt me wel vet daar hoor...
Al met al een erg goed geregisseerde show, waarbij je af en toe je echt moet realiseren dat de muziek ook nog eens live wordt gespeeld. En dat maakt het geheel een totale belevenis die ik zeker kan aanbevelenquote:The 2nd Law: Unsustainable
2. Supremacy
3. Supermassive Black Hole
4. Interlude
5. Hysteria (AC/DC's Back in Black outro)
6. Panic Station
7. Plug In Baby
8. Survival
9. Monty Jam
10. United States of Eurasia
11. Follow Me
12. Madness
13. Time Is Running Out
14. Unnatural Selection (Rage Against the Machine's Freedom outro)
Encore:
The 2nd Law: Isolated System
15. Uprising
16. Starlight
17. Knights of Cydonia (Ennio Morricone's Man with a Harmonica intro)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow, wat een ervaring. Lijkt me geweldig! Ik houd zowel van F1 als van Muse.
Hij is gisteren gereleased toch? Ik zie op torrentsites wel wat staan, maar nog niet geprobeerd of dat het wat is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:30 schreef Vatta het volgende:
Is die nieuwe live dvd ergens te downloaden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAARP, ofwel de show in Wembley waar ik bij was, was in het echt veel mooier, grootser en beter dan je op de DVD ziet. Zet de CD nog wel eens op, maar kijk de DVD bijna niet, omdat het maar zo'n klein deel van de hele show laat zien. Live in Rome, laat wel meer zien, door de splitscreens krijg je ook nog wat mee van de visual, waardoor het geheel er anders uitziet maar voor mij wel de show doet herbeleven.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:21 schreef Jovatov het volgende:
Vind dit wel gaver dan HAARP hoor, misschien omdat ik er in de Arena bij was, maar de show met bankier enzovoorts vind ik wel erg gaaf. En die shots over de Walkway
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |