Crapquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:20 schreef trui het volgende:
Haha ja, die viel al af omdat het te raden woord niet in de omschrijving hoort te zitten. He VRIDZ.
Oké.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:19 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
CrapMy bad..
Naja, ik zag die opgave dus keer in de krant staan, en het had ook een andere oplossing.. maar ik dacht zelf in eerste instantie dat het ook gewoon weer 'lachen' moest zijn, vandaar.
Mag wel hoor, ben niet vies van een plagerijtje op zn tijdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:42 schreef trui het volgende:
ik plaag je maar hoor VRIDZ.
Mark, is 't misschien.... boekomslag?
yepyepquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:19 schreef Mark het volgende:
Al zou ontwerpen natuurlijk beter passen
Ach die van mij is dan weer vergezocht en moeilijk en zo.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:02 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Die was ook wel belachelijk makkelijk, ik weet
Nou deze nogquote:
Yeeeey!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:44 schreef nightcowboy het volgende:
Ik bleef maar aan schipbreuk denken.
Nah.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef Mark het volgende:
Niet eerst die van nightcowboy proberen?
Dat idee hawwe wy net.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dit moet iets met een polsstok van doen hebben.
Beter geef je mij binnen vijf minuten het goede antwoord.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's toch ook wat; dat je als vraagsteller gewoon je eigen cryptogram fout hebt.
Dan moet het wel iets met '5 minutes to midnight' van Iron Maiden van doen hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:42 schreef nightcowboy het volgende:
Beter geef je mij binnen vijf minuten het goede antwoord.
Te laat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan moet het wel iets met '5 minutes to midnight' van Iron Maiden van doen hebben.
Of 'vijf voor twaalf' van Astrid Joosten; dat kan ook nog.
Óf 'Wii ben ik'...maar dan ben je het toch echt wel héél ver aan het zoeken.
Hoi Raoul.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:07 schreef nightcowboy het volgende:
Ja, jij doet niet meer mee, ga maar ergens in een hoekje zitten.
Sry had ff niet door dat die nog open stond.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef Mark het volgende:
Niet eerst die van nightcowboy proberen?
televisiespel?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:31 schreef nightcowboy het volgende:
Oké, je mag weer meedoen en ik geef je nog een hint mee ook: we zitten ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |