Vogels broeden...vandaar dat ik die kant op ging.. Lastige deze hoor. Misschien een kleine hint?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:10 schreef VRIDZ het volgende:
Wat is de link tussen vogel en broeder dan?
En ik moet toegeven, het is misschien weer een beetje vergezocht..
Bloedzuigers. Is natuurlijk hartstikke fout.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:18 schreef trui het volgende:
vandaag nog een dode koolmees begraven... (die was in de klauwen gevallen van onze kat)
in afwachting van VRIDZ' antwoord heb ik vast een nieuwe/tussendoortje:
"HEY! WIJ ZUIGEN JE BLOED OP EN BRENGEN ENGE ZIEKTES OVER!!!" (12)
je hoeft niet zo te schreeuwen.quote:
Juist!quote:
Idd, die had ik een tijdje terug nog gevraagd, ware het op een andere manierquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:54 schreef Mark het volgende:
Niet zo bijzonder, volgens mij is die pas nog gevraagd
Helemaal goed!quote:
Ja, je hebt gelijk, maar ik was dus niet zeker van mijn zaak, vandaar dat vraagteken. Bovendien is het puur nattevingerwerk, want ik ging af op 'zo te horen' en dooier associeerde ik met een ei. Dooier dus. Maar ik zat ook aan doods, saai of vervelend te denken en daarom zou ik graag van jou tekst en uitleg krijgen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Helemaal goed!
Enneuh, neem het volgende niet persoonlijk, ik bedoel het in het algemeen.. Vind het altijd zo raar, dat als mensen bij bijv een TV-quiz, een antwoord op een vraag moeten geven, ze dat bijna altijd op een vragende manier doen. Hoe kun je nu een quiz-vraag goed beantwoorden met een 'vraag'? (tenzij het Jeopardy is uiteraard)..
Wees gewoon zeker van je zaak (of durf het risico te nemen), en roep het antwoord gewoon, met een uitroepteken! Of gewoon een punt is ook al goed.
Sorry, moest ik even kwijt
een knipoog nadat je iets schrijft dat je even kwijt moet, da's pas stom.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:56 schreef VRIDZ het volgende:
Enneuh, neem het volgende niet persoonlijk, ik bedoel het in het algemeen.. Vind het altijd zo raar, dat als mensen bij bijv een TV-quiz, een antwoord op een vraag moeten geven, ze dat bijna altijd op een vragende manier doen. Hoe kun je nu een quiz-vraag goed beantwoorden met een 'vraag'? (tenzij het Jeopardy is uiteraard)..
Wees gewoon zeker van je zaak (of durf het risico te nemen), en roep het antwoord gewoon, met een uitroepteken! Of gewoon een punt is ook al goed.
Sorry, moest ik even kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |