Heb je die al besteld of wil je die nog gaan bestellen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:19 schreef Lamb29 het volgende:
Het sterrenjurkje staat de mijne niet.. maar dezewel
[ afbeelding ]
je kunt het maar beter alvast hebbenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:23 schreef Kyara het volgende:
Ik heb een paar jurkjes en een paar shirts besteld. Voor ergens in het najaar of zo.
Die maat heeft mijn 6 jarige nu nog aan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:58 schreef Marrije het volgende:
Mijn dochter heeft maat 80 en laatst iets in 110/116 gekocht, maaaaar dat was zoooo leuk, dat moest ik gewoon hebben. Is tegen die tijd ook niet meer zo makkelijk te vinden dus dan hebben we het maar alvastMaar eigenlijk vind ik dat te ver vooruit, ga ik geen gewoonte van maken.
Ik heb al twee kerstjurkjes gekocht.... (zwarte bij VD).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:23 schreef Kyara het volgende:
Ik heb een paar jurkjes en een paar shirts besteld. Voor ergens in het najaar of zo.
dat bedoel ik, over 5 jaar kan ik die jurk natuurlijk nooit meer vindenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:00 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Die maat heeft mijn 6 jarige nu nog aan.
Hihi.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat bedoel ik, over 5 jaar kan ik die jurk natuurlijk nooit meer vinden
Dan hard hopen dat ze tegen die tijd nog aantrekt wat jij wilquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:22 schreef Marrije het volgende:
Ook al vindt iedereen m lellik, ik vind m prachtig
Ok, ben er aan gewendquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:22 schreef Marrije het volgende:
Hij is leuk !quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:31 schreef Lamb29 het volgende:
Geweldig leuk Son! Op welke site bestel jij?
Je weet aan wie je 'm kwijt kunt als ie niet goed uitkomt he?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:22 schreef Marrije het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Je weet aan wie je 'm kwijt kunt als ie niet goed uitkomt he?
quote:Op maandag 24 juni 2013 09:15 schreef twentemeisje het volgende:
Oh! Kennen we deze al?
Beau Loves....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |