Het valt ruim tot zeer ruim. Het merk zelf adviseert bij dubbele maten de kleinste maat te nemen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:02 schreef Meimeltje het volgende:
TM die zijn leuk!! Nu moest ik toch ook even op dat merkt zoeken. Niet eens zo duurWaar heb jij ze besteld? Ik zit op sterrenopstelten.nl te kijjen. Weet je toevallig hoe het qua maat valt?
Dank!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:12 schreef laziness het volgende:
[..]
Het valt ruim tot zeer ruim. Het merk zelf adviseert bij dubbele maten de kleinste maat te nemen.
Dat weet ik niet. Kende het merk ook niet dus dit was de info die online er over te vinden was toen wij ons hetzelfde als jij afvroegenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:15 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dank!104 zal dan voorlopig nog wel passen. Weet je ook of het smal of wijd valt? Des te smaller des te beter voor de jongste
Dat jurkje heb ik dus niet hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:12 schreef mignonne het volgende:
oh wat een leuke dingen hebben jullie bij zara gescoord suiker en son![]()
dat groene jurkje is echt te lief <3
Je mag mijn wollen kidscasepakken lenen als je wil? Lex kon zich goed op temp houden (alleen in die pakken, de eerste 3 weken)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:15 schreef Juud79 het volgende:
Gekocht voor mijn ventje...lekker warme wol, aangezien hij zich voorlopig nog niet zo goed kan warmhouden en we toch al zo'n heerlijke zomer hebben....
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, dat zou ik heel fijn vinden! Ik PM je even.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Je mag mijn wollen kidscasepakken lenen als je wil? Lex kon zich goed op temp houden (alleen in die pakken, de eerste 3 weken)
Wat lief KDquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:01 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik heel fijn vinden! Ik PM je even.
Echt wel!!! Maar ik heb me nog enigszins weten te beheersen.quote:
grrquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:06 schreef twentemeisje het volgende:
KD het is idd niet duur in de sale nu! Ik wilde dat jurkje eigenlijk gewoon in alle kleurtjes!
Ik heb rechtstreeks op www.villervalla.se besteld! Maar zag het idd het eerst op sterrenopstelten. Ik ben echt verkocht! Nieuwe favoriet erbij. Volgende x een groepsbestelling dan maar?
Dat rokje heb ik laatst voor Lis gekocht in het grijs. Ze stonden op de Pure Markt met een kraampjequote:
Oja! Thanks. Meteen even kijken waar dat zit in de buurt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:53 schreef laziness het volgende:
obaibi, okaidi
Verder hebben de Auchan etc die grote supermarkten soms ook onverwachts wat leuk spul hangen.
100 SEK (idd Zweedse Kroon) is nu ca. 11,50. Sorry voor any convenience I have caused Kyaraquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:57 schreef Kyara het volgende:
En bedankt voor die link TM![]()
Geen idee wat de Zweedse kroon doet tegenwoordig... (of wat hebben ze daar, en is het uberhaupt wel Zweeds)
quote:
Ik ook niet, maar doordat ze zonder kraag zijn vind ik ze toch wel erg leuk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:26 schreef Suikertante het volgende:
Gulara we hebben maar één memory, het rood-witte shirt
Ik hou niet zo van bloesjes bij kinderen
Maar ik vind dat tuinbroekje wel heeeeel lief
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:37 schreef twentemeisje het volgende:
100 SEK (idd Zweedse Kroon) is nu ca. 11,50. Sorry voor any convenience I have caused Kyara . Maar damn wat is het een leuk merk! En in de opruiming ook erg goed betaalbaar. Onderstaande suit kost dan bijvoorbeeld 18,50!
Ik had ze bijna in een grote maat gekocht voor als ie kan lopen. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:45 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar doordat ze zonder kraag zijn vind ik ze toch wel erg leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |