Nouja, als hij op de plek van Eriksen staat is het toch vooral de bedoeling dat hij de assists geeft in plaats van de goal maakt. De kwaliteiten van Fischer liggen in het maken van goals, dan moet je hem op een plek zetten waar hij daar voornamelijk mee bezig kan zijn, en dat is in dit systeem op linksbuiten of in de spits.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dan zijn doelgerichtheid minder benut, wel vind ik hem nog wat blind, gaat teveel voor eigen succes.
Sluit ik niet uit, die gast is 19 man. Verkoop je later door voor 25 miljoen ofzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, zó exceptioneel vind ik hem nu ook weer niet hoor. Steekt er in Nederland een beetje bovenuit, maar ik denk niet dat deze man echt de wereldtop gaat bestormen.
Vooruitlopen op de transfersom die je gaat ontvangen is een riskante manier van zaken doen. Er kan van alles gebeuren met zo'n Maher, je kan er nooit van uit gaan dat hij minimaal 25 miljoen gaat opleveren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sluit ik niet uit, die gast is 19 man. Verkoop je later door voor 25 miljoen ofzo.
Eriksen heeft net zo veel gescoord als hij, De Jong meer, dus als middenvelder kom je ook vaak genoeg in de gelegenheid om te scoren, hij mist alleen nu nog de kracht om het stokje van Eriksen over te nemen maar volgend seizoen zou hij het moeten kunnen en wie weet eerder, ben het niet met je eens dat je hem linksbuiten moet laten, hij moet zich ontwikkelen tot een teamspeler zonder dat hij zijn "doelpunt geilheid" verliestquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:25 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nouja, als hij op de plek van Eriksen staat is het toch vooral de bedoeling dat hij de assists geeft in plaats van de goal maakt. De kwaliteiten van Fischer liggen in het maken van goals, dan moet je hem op een plek zetten waar hij daar voornamelijk mee bezig kan zijn, en dat is in dit systeem op linksbuiten of in de spits.
Eriksen en De Jong hebben ook allebei tien wedstrijden meer gespeeld, Siem stond vaak in de spits en deze twee worden bovendien een stuk minder gewisseld. Als Fischer conditioneel wat stappen maakt gaat hij lachend meer scoren op linksbuiten dan hij gaat doen op het middenveld. Natuurlijk moeten die oogkleppen wat af, maar die ontwikkeling kun je ook maken op linksbuiten, daar hoef je geen middenvelder voor te worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eriksen heeft net zo veel gescoord als hij, De Jong meer, dus als middenvelder kom je ook vaak genoeg in de gelegenheid om te scoren, hij mist alleen nu nog de kracht om het stokje van Eriksen over te nemen maar volgend seizoen zou hij het moeten kunnen en wie weet eerder, ben het niet met je eens dat je hem linksbuiten moet laten, hij moet zich ontwikkelen tot een teamspeler zonder dat hij zijn "doelpunt geilheid" verliest
Dit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat leven er mensen met een debiele instelling in dit topic
Is het soms, Maher verloren rampspoed geboren?
Ajax gaat gewoon voor #33
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef 16meter het volgende:
Zelfs nu nog geen vertrouwen hebben in Frank de Boer en het technisch hart
Aanvaller, geen misdenvelder. Zo moeilijk is dat toch niet? Geen klassieke linksbuiten, eerder een 442 spits met een grote jongen naast zich als aanspeelpunt imho. Een multifunctionele aanvaller.quote:
Ik was het met je stelling eensquote:
Ik vind zo'n buiten plek goed voor een talent om te beginnen, is niet zo zwaar als op het middenveld, ik hoop dus dat er weer een ander klaar staat voor die plek en dat Fischer de boel van Eriksen overneemt, tenzij er een goeie aankoop komt, maar misschien verwacht ik nu teveel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Eriksen en De Jong hebben ook allebei tien wedstrijden meer gespeeld, Siem stond vaak in de spits en deze twee worden bovendien een stuk minder gewisseld. Als Fischer conditioneel wat stappen maakt gaat hij lachend meer scoren op linksbuiten dan hij gaat doen op het middenveld. Natuurlijk moeten die oogkleppen wat af, maar die ontwikkeling kun je ook maken op linksbuiten, daar hoef je geen middenvelder voor te worden.
neequote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Aanvaller, geen misdenvelder. Zo moeilijk is dat toch niet? Geen klassieke linksbuiten, eerder een 442 spits met een grote jongen naast zich als aanspeelpunt imho. Een multifunctionele aanvaller.
Eriksen zou ook 35 miljoen opbrengenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sluit ik niet uit, die gast is 19 man. Verkoop je later door voor 25 miljoen ofzo.
Spelers uit de Eredivisie gaan dat niet meer opleveren. Crisis + niveaudaling Eredivisie. Maximaal 15 miljoen. Maar dan heb je ook echt een topper in huis.quote:
Ah, natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was het met je stelling eens
Dat mensen die er geen vertrouwen in hebben niet helemaal 100 zijn.
3 keer achter elkaar kampioen. Vertrouwen vertrouwen
Misschien willen ze de Arena kopen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:07 schreef satecl het volgende:
Kunnen jullie mij uitleggen:
ajax 3 jaar achter elkaar kampioen is CL opbrengsten van: +/- 75 miljoen (?)
De Zeeuw, Anita, Vertonghen, Suarez, vd Wiel en nog wat: +/- 75 miljoen (?)
Waar gaan al die (extra) opbrengsten heen? Laat ik vooropstellen dat ik het een goed beleid vind van ajax hoor. Sowieso. Maar waarom willen ze een klein deel (8 miljoen Maher, 3/4 miljoen Narsingh) niet uitbesteden aan duidelijke versterkingen?
quote:Overmars over Maher: 'Ajax heeft nu andere prioriteiten'
Terwijl PSV zich officieel heeft gemeld bij AZ voor onderhandelingen over Adam Maher, zal Ajax de belangstelling voor de middenvelder voorlopig niet concretiseren.
'We hebben andere prioriteiten', laat voetbaldirecteur Marc Overmars weten. 'De vraagprijs van AZ heeft daar niks mee te maken, dat speelt helemaal geen rol.'
AZ hoopt een transfersom van acht miljoen euro voor Maher te incasseren. Daarin is een contractueel afgesproken percentage voor de speler zelf opgenomen. De Oranje-international heeft verschillende keren zijn voorkeur voor Ajax of PSV aangegeven in het geval van een vertrek uit Alkmaar.
De talentvolle spelverdeler speelde 66 competitiewedstrijden, waarin hij twaalf keer trefzeker was namens de club uit Alkmaar. Zijn goede spel bij AZ bleef niet onopgemerkt bij bondscoach Louis van Gaal, die Maher in augustus 2012 liet debuteren tegen België (4-2 nederlaag).
Afgelopen weken was Maher met Jong Oranje actief op het EK in Israël waar de ploeg in de halve finale werd uitgeschakeld door Italië.
Transferwindow is nog niet gesloten dus ik sluit een "dure" aankoop niet uit maar zolang Eriksen en De Jong er nog zijn kan ik ook wel begrijpen dat Ajax zich rustig houdt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:07 schreef satecl het volgende:
Kunnen jullie mij uitleggen:
ajax 3 jaar achter elkaar kampioen is CL opbrengsten van: +/- 75 miljoen (?)
De Zeeuw, Anita, Vertonghen, Suarez, vd Wiel en nog wat: +/- 75 miljoen (?)
Waar gaan al die (extra) opbrengsten heen? Laat ik vooropstellen dat ik het een goed beleid vind van ajax hoor. Sowieso. Maar waarom willen ze een klein deel (8 miljoen Maher, 3/4 miljoen Narsingh) niet uitbesteden aan duidelijke versterkingen?
Hard-to-get spelen is gokken met de mogelijkheid te kunnen verliezen. Zou jammer zijn, ook voor Maher zelf. Gezien de leegloop van PSV zal hij ook wel liever bij Ajax beginnen denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |