quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wakker en veel stof om over na te denken.

Een volle zak kwijt raken is altijd een goed ideequote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm ik denk dat dit weekend de bom barst..

quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een volle zak kwijt raken is altijd een goed idee

quote:

Hoe dat zo?quote:

Ah tuurlijk! In de koffer! Dat ik daar niet eerder aan dachtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:55 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Frustri-momentje doordat mijn geheugen me weer eens in de steek laat...Logisch nadenken is zonder effect gebleken...dus, zeg op geheugen, waar heb je/ik de gember gelaten
![]()

quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:41 schreef Trashcanman het volgende:
Altijd als eerste in de koffer kijken, elke gek weet dat.
OT: labiele modus aan, wantrouwen jegens iedereen op volle kracht vooruit!

Helaas, je weet niet wat je (naast de gember) mistquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]Wil dat zeggen dat....ik niet/geen gek ben ?
![]()
![]()
![]()
Ot: Gatver, ik haat 'moeilijke' keuzes maken. Ik wil wel, maar ik wil niet. In dubio

Ik zou bijna jaloers/nieuwsgierig worden, bíjna, vind mezelf op dit moment al gek genoegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Helaas, je weet niet wat je (naast de gember) mist

Mja, echt gestoord zou ik mezelf nog niet willen noemen. Maar mijn bovenkamer is al een paar maanden aan een opruimbeurt toe.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:00 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik zou bijna jaloers/nieuwsgierig worden, bíjna, vind mezelf op dit moment al gek genoeg![]()
En gelukkig heb ik de gember dus weer terug - lang leve het zoeken in de koffer-, dat is tenminste iets
.
Ot: depressieve muziek op de radio, nee dát helpt!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |