Het droomhuwelijk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart is voorbij. Dat melden media in Duitsland. De voetballer en de presentatrice bevestigen de breuk aan de Duitse boulevardkrant Bild.
"We zijn helaas met de tijd uit elkaar gegroeid. Het was een geleidelijk proces dat niet meer viel te stoppen", aldus een bedroefde Sylvie tegen Bild. "Het klinkt misschien raar, maar we houden nog wel van elkaar en respecteren elkaar." Ook Rafael bevestigt het bericht aan de krant. "Ik ben erg verdrietig dat het niet meer werkt tussen ons."
Sinds de zomer zou het ogenschijnlijk gelukkige huwelijk van de twee onder druk staan. Op oudjaarsavond barstte de bom toen Rafael op een feestje bij hen thuis voor de ogen van de gasten Sylvie een klap verkocht tijdens een ruzie. "Het was heel dom van me. Ik ben een idioot. Het spijt me zeer. Dit had nooit mogen gebeuren", zo citeert Bild de voetballer. Sylvie zou hem overigens al hebben vergeven.
Sylvie blijft met zoon Damian voorlopig in hun net nieuw ingerichte appartement in Hamburg wonen. Rafael vliegt eerst met zijn club Hamburger SV naar Abu Dhab voor een trainingskamp. Hij gaat volgens Bild bij terugkomst op zoek naar nieuwe woonruimte.
Rafael van der Vaart en Sylvie Meis kregen in 2003 een relatie. Ze trouwden in 2005.
• Tijdlijnen
Tijdlijn Raf – Syl:
+/- 1996: Syl heeft een relatie met NAC – voetballer Maarten Atmodikoro +/- 2002/2003: Syl heeft een korte affaire met Zlatan Ibrahimovic 2003 : Raf en Syl krijgen een relatie 2005: Huwelijk Raf en Syl (10-06) 2006: Damian wordt geboren 2009: Er wordt borstkanker (in een vroeg stadium) vastgesteld bij Syl 2011: Hertrouwd in Las Vegas 2012: Er gaan geruchten dat Raf en Syl gaan scheiden en dat dit na het EK bekend gemaakt wordt. Raf en Syl ontkennen. 2013: Op nieuwjaarsdag wordt bekend gemaakt dat Raf en Syl gaan scheiden April: Raf schijnt een relatie te hebben met Sab (BFF van Syl en ex van van Boulahrouz) Over Syl gaan geruchten dat ze het weer met Zlatan doet, later komen er berichten dat ze een steenrijke Franse zakenman aan de haak heeft geslagen. Overzicht RTL Boulevard Tijdlijn Khalid Sab:
2005: Khalid en Sab treden in het huwelijksbootje 2008: Hun eerste dochtertje overlijdt vlak na geboorte (drie maanden te vroeg geboren) 2010: Maart: hun tweede dochtertje werd geboren. Het stel gaat uit elkaar. 2011: Januari: Hun zoontje wordt geboren. 2012: Scheiding is afgerond 2013: Khalid en Sab maken bekend dat ze gescheiden zijn
• Recente nieuwsberichtjes
SPOILER: Rafael van der Vaart ontkent slaan Sylvie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ook Sabia Boulahrouz ontkent klap Rafael van der Vaart
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 'Rafael van der Vaart is samen met Sabia Boulahrouz'
SPOILER: 'Sylvie van der Vaart met rijke Franse zakenman'
SPOILER: Vriendschap Sabia Boulahrouz en Sylvie van der Vaart houdt stand
Welk principe? Dat Syl een golddigger is die alles van a tot z in scene heeft gezet en nu haar trekken lekker thuis krijgt? Dat heet rechtvaardigheid. Nu alleen nog wachten tot haar mooie Fransman aangeeft liever een eckte vrouw te hebben en het cirkeltje is rond
Rafa geeft me het gevoel dat ik de mooiste en meest begerenswaardige vrouw ter wereld ben. Hij zegt me dat ik zijn koningin ben. Dit gevoel heb ik van mijn leven nog niet gehad. Zó stel ik me echte liefde voor.
Wat een gelul, heeft er niks mee te maken..je moet het belang van je kinderen voorop stellen je kunt er zelf ook voor kiezen om het allemaal even rustig aan te doen ipv halsover kop een huis te kopen en gelijk al beginnen over een baby
Maar wat is het belang van de kinderen dan? Dat is mij niet duidelijk. Het is toch ook voor kinderen van belang dat hun ouders gelukkig zijn?
Welk principe? Dat Syl een golddigger is die alles van a tot z in scene heeft gezet en nu haar trekken lekker thuis krijgt? Dat heet rechtvaardigheid. Nu alleen nog wachten tot haar mooie Fransman aangeeft liever een eckte vrouw te hebben en het cirkeltje is rond
Ja en Rafa gaat van de ene golddigger naar de andere dus hij is er niet op vooruit gegaan
Ja en Rafa gaat van de ene golddigger naar de andere dus hij is er niet op vooruit gegaan
Hij straalt met Saab een geluk uit dat 'ie met Syl nog nooit heeft uitgestraald hoor en je kan er ook nog gezellig mee uit eten, in tegenstelling tot Syl die de biefstuk met gebakken piepertjes naar je hoofd gooit. Dus tja, het had ongetwijfeld beter gekund, maar hij is in ieder geval stukken beter af.
Maar wat is het belang van de kinderen dan? Dat is mij niet duidelijk. Het is toch ook voor kinderen van belang dat hun ouders gelukkig zijn?
De kinderen eens aan de situatie laten wennen, het rustig aan doen, niet de media opzoeken...waarom moet iedereen het weten? kinderen worden er ook weer mee geconfronteerd... Als je gelukkig bent is het toch goed, ga samenwonen, baar voor mijn part je hele elftal bij elkaar doe je ding maar hou de eer aan jezelf
De kinderen eens aan de situatie laten wennen, het rustig aan doen, niet de media opzoeken...waarom moet iedereen het weten? kinderen worden er ook weer mee geconfronteerd... Als je gelukkig bent is het toch goed, ga samenwonen, baar voor mijn part je hele elftal bij elkaar doe je ding maar hou de eer aan jezelf
De media zit bovenop die mensen. Dan beter een interview geven en de rest van de tijd rust voor je kinderen, dan de media negeren en nog geen ijsje met ze kunnen kopen zonder toegeschreeuwd te worden door journalisten. Het koninklijk huis doet het net zo en Saab is net een koningin bij Raf, dus tel uit je winst
Hij straalt met Saab een geluk uit dat 'ie met Syl nog nooit heeft uitgestraald hoor en je kan er ook nog gezellig mee uit eten, in tegenstelling tot Syl die de biefstuk met gebakken piepertjes naar je hoofd gooit. Dus tja, het had ongetwijfeld beter gekund, maar hij is in ieder geval stukken beter af.
Dat is ook onzin want in de begin jaren zag je genoeg stralende foto's van hun 2 net zoals bij ieder ander stel in hun eerste liefdes fases....want voor hem voelde het destijds alsof hij de jackpot had gewonnen toen hij pas samen was met Sylvie
De media zit bovenop die mensen. Dan beter een interview geven en de rest van de tijd rust voor je kinderen, dan de media negeren en nog geen ijsje met ze kunnen kopen zonder toegeschreeuwd te worden door journalisten. Het koninklijk huis doet het net zo en Saab is net een koningin bij Raf, dus tel uit je winst
Ja maar je hoeft niet overal antwoord op te geven of alle kaarten op tafel te gooien, een interview geven oke maar het kan ook heel anders.....je kunt het ook een beetje bescheiden houden allemaal
Want woorden worden verder ook helemaal niet opgeklopt, op bepaalde zaken wordt ook helemaal niet de nadruk gelegd. De roddelpers is er eentje van nuance.
Curiosity cultured the cat Hoge dames vangen veel wind Whadda ya hear! Whadda ya say! What is any ocean but a multitude of drops?
Op dinsdag 18 juni 2013 11:35 schreef Copycat het volgende: Want woorden worden verder ook helemaal niet opgeklopt, op bepaalde zaken wordt ook helemaal niet de nadruk gelegd. De roddelpers is er eentje van nuance.
Nou ja, op zich spreken de beelden natuurlijk voor zich, dat zeggen ze zelf... wat er in de blaadjes staat is zonder twijfel heel erg opgeklopt ja....
Ik vond het meest verbazingwekkende dat Saab kennelijk Nederlands kan, aangezien ze weet wat 'ontkennen' betekent... dacht dat die geen woord Nederlands sprak eigenlijk
Ik vind Raf en Sab een leuk en relaxt stel. Het mag dan wel geen schoonheidsprijs verdienen hoe ze elkaar 'gevonden' hebben, maar je ziet het geluk van alle kanten afstralen. Dat gun ik Raf wel na zo'n plastic nepsmoeltje met nepgedrag. En Sab is moooooi!
Nou ja, op zich spreken de beelden natuurlijk voor zich, dat zeggen ze zelf... wat er in de blaadjes staat is zonder twijfel heel erg opgeklopt ja....
Ik vond het meest verbazingwekkende dat Saab kennelijk Nederlands kan, aangezien ze weet wat 'ontkennen' betekent... dacht dat die geen woord Nederlands sprak eigenlijk
ze spreekt zelfs vloeiend nederlands, in haar tijd met boulah geleerd