538.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:05 schreef themauster het volgende:
Ik luister eigenlijk de hele week al 538 om dat pinkpop gezeur te ontwijken
Zomerhit top 1000 deze weekquote:
Dat is als poep eten omdat je 7 dagen per week lauwe macaroni op je bord hebben niet lekker vindt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:05 schreef themauster het volgende:
Ik luister eigenlijk de hele week al 538 om dat pinkpop gezeur te ontwijken
Oh, dat scheelt inderdaad al weer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Zomerhit top 1000 deze weekVoor de rest is het wel een kutzender ja
Oké, voordeel van de twijfel mauster.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Peter Fox - Haus am See op 800nogwat ofzo, lekkere lijst dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Have a nice day van Bon Jovi wordt ook als een zomerhit gezienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Peter Fox - Haus am See op 800nogwat ofzo, lekkere lijst dan.
Klopt, al word ik die twee sidekicks echt zat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:11 schreef borisz het volgende:
Op Evers na heeft 538 niets meer wat hun speciaal maakt. Evers is ook het enige programma wat nog een beetje luisterbaar is op 538.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:12 schreef Bronson het volgende:
[..]
Klopt, al word ben ik die twee sidekicks echt zat.
Ik heb daar nooit langer dan een half uur naar kunnen luisteren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:11 schreef borisz het volgende:
Op Evers na heeft 538 niets meer wat hun speciaal maakt. Evers is ook het enige programma wat nog een beetje luisterbaar is op 538.
Man Downquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:14 schreef Bronson het volgende:
107 Train - Hey, soul sister
108 Rob de Nijs - Banger hart
113 Flo Rida feat. David Guetta - Club can't handle me
120 Marco Borsato - Dromen zijn bedrog
125 The Pussycat Dolls feat. Busta Rhymes - Don't cha
127 Akon - Right now (na na na)
135 Rihanna - Man down
etc. etc. etc.
twitter:giel3fm twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 10:14:19Niemand kan zo zingen als @johannesrypma http://t.co/urB2c8Mklm reageer retweet
quote:
Akonquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:14 schreef Bronson het volgende:
107 Train - Hey, soul sister
108 Rob de Nijs - Banger hart
113 Flo Rida feat. David Guetta - Club can't handle me
120 Marco Borsato - Dromen zijn bedrog
125 The Pussycat Dolls feat. Busta Rhymes - Don't cha
127 Akon - Right now (na na na)
135 Rihanna - Man down
etc. etc. etc.
Oh ja, Jack Johnson.quote:
Haten op Johannesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:15 schreef Lamabal het volgende:
twitter:giel3fm twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 10:14:19Niemand kan zo zingen als @johannesrypma http://t.co/urB2c8Mklm reageer retweet
![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:15 schreef borisz het volgende:
Alors heeft 825 City to City - The road ahead aangevraagd zie ik al
Man Down wel man, dat heeft de sfeer van een kneiterheet caribisch eiland.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Ja heel leuk allemaal, maar dat zijn toch geen zomerplaten.
Die clip ookquote:
Was wel een hit in de zomer kan ik mij herinneren.quote:
Dat was Candle in the Wind ook maar ik krijg er geen zomers gevoel van.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Was wel een hit in de zomer kan ik mij herinneren.
En dat terwijl die clip in een winterlandschap was.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Was wel een hit in de zomer kan ik mij herinneren.
Best jong, krijg je Epke ook nooit meer te zienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Hek eromheen, stelletje volslagen idioten.![]()
Epke traint in Groningenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:22 schreef alors het volgende:
[..]
Best jong, krijg je Epke ook nooit meer te zien
Oh shit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:22 schreef alors het volgende:
[..]
Best jong, krijg je Epke ook nooit meer te zien
SR13 ga je niet volgen dus?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we dat hier kunnen ontvangen dan, we krijgen Scandinavische zenders nooit door.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Hihahoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we dat hier kunnen ontvangen dan, we krijgen Scandinavische zenders nooit door.
Nee alle gekheid op een stokje, ik ga het wel volgen hoor, als ik wakker kan blijven want het is hier natuurlijk een uur vroeger.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee alle gekheid op een stokje, ik ga het wel volgen hoor, als ik wakker kan blijven want het is hier natuurlijk een uur vroeger.
quote:
Ik ga ook weer over een maand.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:26 schreef themauster het volgende:
Nu 1 van de mooiste Robbie Williams nummersNog een paar weekjes en dan gaan we die ook eens live zien
Perenijsjes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Jeuh 30 graden
Lekker jezelf opsluiten in huis om alles cool te houden.
Dit weer
Meende laatst gehoord te hebben dat hij in Leek traint. Ivm co-schap in Groningenquote:
Ik zal naar je zwaaienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga ook weer over een maand.
Voor de 12e keer.
Angelsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga ook weer over een maand.
Voor de 12e keer.
Oh dat zal dan wel tijdelijk zijn dan, want ik weet waar zijn huis woont en dat is vlakbij de turnhal.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Meende laatst gehoord te hebben dat hij in Leek traint. Ivm co-schap in Groningen
Daar moet ik kaartjes voor hebben!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:30 schreef Cee het volgende:
Als je 't over de duvel (Jack Johnson) hebt: 7 september in de HMH. Da's nog net in de zomer.
Ik niet!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar moet ik kaartjes voor hebben!
Ik zit op defqonquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Het concert zal wel weer in 5 min uitverkocht zijn en dan ben ik het allang vergeten en heb ik geen kaartjes... As usual
ik heb me bedacht. 50 euro met treinkaartje erbij... ik koop de dvd wel ofzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:34 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik zit op defqon
Ik moet even mensen regelen die kaartjes kopen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik heb me bedacht. 50 euro met treinkaartje erbij... ik koop de dvd wel ofzo.
Concertkaartjes zijn duur, maar ik zou het me een live ervaring er nooit van laten weerhouden. Dit was een hele kromme zin, dat weet ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik heb me bedacht. 50 euro met treinkaartje erbij... ik koop de dvd wel ofzo.
Uhm ik vind het te duur en ik zwem niet in het geld. Dus. En als ik iemand mee wil nemen dan moet ik waarschijnlijk daar ook het kaartje voor betalen. Dus ik eet liever dan dat ik het concert zie.quote:
We zijn niet meer in de jaren 60quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:45 schreef borisz het volgende:
Trouwens dat Summer Request moet gewoon Zomerse Verzoekjes heten.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:45 schreef borisz het volgende:
Trouwens dat Summer Request moet gewoon Zomerse Verzoekjes heten.
Ik niet, blijkbaar ben ik toch geen serpentquote:
Die underscores na een smileyquote:
Dat gebeurt wel. Ga je naar het "meer" hier in de buurt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet, blijkbaar ben ik toch geen serpent
Wel hoop ik wat bij te kleuren vandaag, straks zwemmen met m'n nichtje
Nee, ik haal het clubje op. Zwembad in de achtertuinquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel. Ga je naar het "meer" hier in de buurt?
Zulke merenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel. Ga je naar het "meer" hier in de buurt?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
kleine ijsbeertjes, kleine pandaatjes, kleine giraffjes, kleine lama's.
Zolang er geen blauwalg inzit, de rest douche je er wel weer af toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Het is best wel heel erg smerig. Maar je kan er wel goed zonnen
Dat wel, maar om nou fijn te zwemmen. Nee niet echtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:59 schreef alors het volgende:
[..]
Zolang er geen blauwalg inzit, de rest douche je er wel weer af toch?
't Blauwe meerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zwarte Dennen FTW![]()
20 jaar terug dan...
Nou, m'n neefje is er verdronken een hele poos terug, dus nee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zwarte Dennen FTW![]()
20 jaar terug dan...
True. Hier net buiten Breda ligt er ook een. Het gemiddelde IQ van het volk dat er op afkomt is ongeveer gelijk aan de pH-waarde van het water.quote:
Mintjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zwarte Dennen FTW![]()
20 jaar terug dan...
Nee, dan kan ik het me helemaal voorstellenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou, m'n neefje is er verdronken een hele poos terug, dus nee.
Hoe is het met jequote:
De manier waarop ik vrouwen versierquote:
Ik ga proberen er een prima dag van te maken, voor nu weet ik het nietquote:
Ze stuurde zelf een mailtje vanochtendquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga proberen er een prima dag van te maken, voor nu weet ik het niet
Een burn-out maakt zo dom als het achtereind van een varken
Heb je dat meisje nog een berichtje gestuurd? Jullie zagen elkaar weer vandaag, mooie aanleiding![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb maar wel gezegd: leuk je vanochtend weer te zien
Nou maar niet hopen dat ze een vriend heeftquote:
Ja ik moest toch mailen, dus dan kan dat er ook nog wel bijquote:
Ik denk dat ik als vrouw zijnde toch de kriebels zou krijgen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik moest toch mailen, dus dan kan dat er ook nog wel bij
Als ik de persoon in kwestie leuk zou vinden zou ik leuk terug antwoorden, als ik het een creep vind dat doe ik gewoon alsof het niet in het mailtje stond en en de rest gewoon zakelijk afhandelen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:27 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als vrouw zijnde toch de kriebels zou krijgen.
Ik denk dat het het laatste gaat wordenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik de persoon in kwestie leuk zou vinden zou ik leuk terug antwoorden, als ik het een creep vind dat doe ik gewoon alsof het niet in het mailtje stond en en de rest gewoon zakelijk afhandelen.
Altijd een leuke aanleiding voor contact, jong!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze stuurde zelf een mailtje vanochtend
maar dat was meer omdat ik nog wat gegevens van haar moest krijgen en zij van mij
Heb maar wel gezegd: leuk je vanochtend weer te zienfijne vakantie en ik hoop dat de aanrijding niet teveel "impact" daarop heeft gehad
Als ze dat woordgrapje begrijpt past ze bij me
Maar gewoon bezig blijven, wordt je vanzelf weer intelligent
Of met mij praten, dan VOEL je jezelf weer intelligent
Thicke
Knappe vent jaquote:
Ik ga haar m'n gegevens vanavond doorsturen en dan is het voor mij klaar hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Altijd een leuke aanleiding voor contact, jong!!![]()
Zo gemakkelijk gaat het helaas niet, was het maar waar
Misschien is ze verlegen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga haar m'n gegevens vanavond doorsturen en dan is het voor mij klaar hoor
Zij geeft 0,0 aanleiding...
Leuke meid he wel?
Pics.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga haar m'n gegevens vanavond doorsturen en dan is het voor mij klaar hoor
Zij geeft 0,0 aanleiding...
Leuke meid he wel?
HR Managers zijn niet verlegenquote:
Je weet dat ik die alleen aan Minthy stuur, ga maar bij haar op de bank zitten, dan wil ze ze vast laten zienquote:
De lat ligt niet hoog bij Domienquote:
Valt me mee dat hij het origineel niet onder GP schaartquote:
Seks hebben met dit weerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:51 schreef ChatGirl het volgende:
trouwens.
Tip voor vandaag: niet naar buiten gaan als het niet hoeft. Wat is het vies plakkerig warm
Dat dan weer welquote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt te visueel ingesteld voor dit soort opmerkingen hoor
Haha dat is niet zo slim Atze.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeiemorgen.
Moest 50 eurie lappen omdat ik vergeten was in te schrijven voor tentamenKost me een uitje naar de efteling.
Klopt. Ik geef een 3 voor deze actie, steeds hetzelfde trucje en wat geforceerd.quote:
Godverquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Ik geef een 3 voor deze actie, steeds hetzelfde trucje en wat geforceerd.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Ik geef een 3 voor deze actie, steeds hetzelfde trucje en wat geforceerd.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeiemorgen.
Moest 50 eurie lappen omdat ik vergeten was in te schrijven voor tentamenKost me een uitje naar de efteling.
Hier op Windesheim wel na alle fraude. Ook al ben je aanwezig, als je er niet op staat, je ID niet bij je hebt of je studentpas niet kan je er meteen weer vandoor gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:13 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Bij ons werd ook altijd gedreigd met kosten voor inschrijving na de deadline, maar als je gewoon naar het tentamen ging en daar zei dat je je vergeten was in te schrijven deden ze nooit moeilijk
Ja bij ons moet je 50 euro lappen als je niet in die ene week inschrijftquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Godver![]()
Bij ons is het dan gewoon zo als het net na sluitingstijd is dat het nog wel te regelen valt bij het bedrijfsbureau, en anders moet je maar gewoon met de herkansingen meedoen.
Vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:32 schreef alors het volgende:
Vroeger, toen we nog echte zomers en voorjaars(jaren?) hadden, en zachte winters.
Robben dribbelt.quote:
Is al gedraaid.quote:
SkyRadio en Qmusic kennen we hier niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef Ame_thyst het volgende:
ja deze komt nu mijn neus wel uit, 3FM is toch ook wel koning in nummers kapot draaien
Wat een bazenactie van deze beste wingman everquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben 28 en weet ook nog niet wat ik wil met m'n levendeze tekst
Fijn om te horen, dan heb ik nog jaren om besluiteloos te zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben 28 en weet ook nog niet wat ik wil met m'n levendeze tekst
Zelfs als je 40 bent hoeft het niet aldus de tekst van sunscreenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fijn om te horen, dan heb ik nog jaren om besluiteloos te zijn.
Ik vind het vreselijk om niet te weten wat ik wil. Ik wist mijn hele leven al wat ik wilde en welke toekomstdroom ik heb, maar sinds een klein jaartje weet ik het gewoon niet meer en dat is zeer verwarrend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfs als je 40 bent hoeft het niet aldus de tekst van sunscreen![]()
Vaak zijn dat wel interessante mensen ja merk ik in m'n dagelijks leven
Kan ook heel vervelend zijn. Die onrust ervaar ik zelf ook als heel vervelend, maar ik troost mij met de gedachte dat er een hele hoop saaie mensen om me heen zijn van rond de 30 die het allemaal wel goed geregeld hebben.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om niet te weten wat ik wil. Ik wist mijn hele leven al wat ik wilde en welke toekomstdroom ik heb, maar sinds een klein jaartje weet ik het gewoon niet meer en dat is zeer verwarrend.
Precies dat. Sinds ik thuis zit weet ik ook gewoon niet meer wat ik wil gaan doen. Vroeger wist ik precies wat ik wilde gaan doen als ik 'groot' was, maar nu: not a f-ing clue!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om niet te weten wat ik wil. Ik wist mijn hele leven al wat ik wilde en welke toekomstdroom ik heb, maar sinds een klein jaartje weet ik het gewoon niet meer en dat is zeer verwarrend.
Ik ken van die mensen die dat hele plaatje al hebben als ze 23 zijn... Zijn ook stiekem hele saaie mensen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan ook heel vervelend zijn. Die onrust ervaar ik zelf ook als heel vervelend, maar ik troost mij met de gedachte dat er een hele hoop saaie mensen om me heen zijn van rond de 30 die het allemaal wel goed geregeld hebben.
Huisje, boompje, beestje, lease-auto... ik moet er niet aan denken, verschrikkelijk
Dan maar onrust![]()
Verder, Coldplay
Deze versie is nog meer
Ja die ken ik ook, maar dat zijn de types die rond hun 40e weer lekker single zijn, enkele uitzonderingen daargelatenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken van die mensen die dat hele plaatje al hebben als ze 23 zijn... Zijn ook stiekem hele saaie mensen.
Mijn moederquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook, maar dat zijn de types die rond hun 40e weer lekker single zijn, enkele uitzonderingen daargelaten
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:39 schreef Bronson het volgende:
Dave Grohl die op PP11 tijdens dit nummer ineens stopt en zegt: Look! A fucking rainbow!
Mijn ouders waren gelukkig een stuk ouder toen ze bij elkaar kwamen en kinderen kregenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn moedermaar die was nog niet officieel gescheiden of ze was alweer verloofd.
Ik doe er alles aan om niet in haar voetsporen te treden. Tot nu toe mission accomplished
Je ouders moeten zich geen zorgen maken. Ik heb een oudoom die werd pas vader toen hij 60 was. Dus...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn ouders waren gelukkig een stuk ouder toen ze bij elkaar kwamen en kinderen kregen
Alleen denk ik dat m'n ouders mijn gelanterfant nu wel zat zijn
Jaquote:
Nou leukquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je ouders moeten zich geen zorgen maken. Ik heb een oudoom die werd pas vader toen hij 60 was. Dus...
Ik woonde al lang en breed samen op m'n 23e, oprecht de fijnste tijd van m'n levenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken van die mensen die dat hele plaatje al hebben als ze 23 zijn... Zijn ook stiekem hele saaie mensen.
Ik ben bang van welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Barstens, ben ik je daar ook al over het hoofd gezien?
Maar jij bent een uitzondering op alles Mintquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik woonde al lang en breed samen op m'n 23e, oprecht de fijnste tijd van m'n leven![]()
Duizendmaal liever dat dan dat onzekere van tegenwoordig![]()
En allesbehalve saai
Oh, nee hoor!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar jij bent een uitzondering op alles Mint
Het begint een beetje eng te worden geloof ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:48 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdorie. En dit jaar sla ik RW over (spijt van).
Je hoort mij niet zeggen dat ik dat saai vind, maar ik vind wel dat je als je jeugdig bent je van het leven moet genieten. Mijn moeder trouwde op haar 18de zwanger en heeft altijd gezegd dat ze dat niemand toewenst. Ze zei altijd tegen ons kinderen; geniet van je jeugd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, nee hoor!
Nu alleen ben ik best saai, maar samenwonen met alles erop en eraan hoeft niet suf te zijn
Wie wil daar nou niet heen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het begint een beetje eng te worden geloof ikIk ben ook niet op Werchter dit jaar. Niemand wilde mee
Ik heb saaie vriendenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wie wil daar nou niet heen?![]()
Het is dat ik tijdelijk werkloos ben geweest, anders was ik zonder meer gegaan.
Zelfs met een vent en een huisje (incl huisdieren) kan je genieten van het leven, zou dat graag weer willen. Stabiliteitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat ik dat saai vind, maar ik vind wel dat je als je jeugdig bent je van het leven moet genieten. Mijn moeder trouwde op haar 18de zwanger en heeft altijd gezegd dat ze dat niemand toewenst. Ze zei altijd tegen ons kinderen; geniet van je jeugd.
Hmm, dat is waar. Al zijn er daar genoeg mensen die je leert kennen en mee om kan gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb saaie vrienden![]()
Ik kon wel met een stelletje meegaan, maar dan hang je zo als 3e wiel aan de wagen en daar had ik dan ook weer geen zin in.
Dan kun je wel fijn lepeltje lepeltje liggen. Mooi tussen inquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb saaie vrienden![]()
Ik kon wel met een stelletje meegaan, maar dan hang je zo als 3e wiel aan de wagen en daar had ik dan ook weer geen zin in.
Dat weer wel ja. Maar ik ga het dit jaar gewoon vanaf de bank volgenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hmm, dat is waar. Al zijn er daar genoeg mensen die je leert kennen en mee om kan gaan.
Ik sla even overquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dan kun je wel fijn lepeltje lepeltje liggen. Mooi tussen in
Ik hou wel van die onrust stiekemquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfs met een vent en een huisje (incl huisdieren) kan je genieten van het leven, zou dat graag weer willen. Stabiliteit![]()
Stationcar, Golden Retriever, ditdatalles
Al veel te lang onrustig hier, dat word ik zat nu. Elke avond alleen op de bank, overal alleen heen moeten, elke keer "nou Noes, je mag ook wel eens een keertje, hihi *winknudge*". En ajb geen klittenbandrelatie, maar af en toe iemand om tegenaan te lullen lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hou wel van die onrust stiekem
Maar die stationwagen wil ik ook hoor(wou serieus een station kopen nadat m'n vorige auto was gestolen)
Bah, daar kan ik zo slecht tegenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Al veel te lang onrustig hier, dat word ik zat nu. Elke avond alleen op de bank, overal alleen heen moeten, elke keer "nou Noes, je mag ook wel eens een keertje, hihi *winknudge*". En ajb geen klittenbandrelatie, maar af en toe iemand om tegenaan te lullen lijkt me heerlijk
Idd dat gezeur van familie word ik langzamerhand wel zat ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bah, daar kan ik zo slecht tegen![]()
Die sociale drukalsof je alleen niet gelukkig kan zijn (oke niet iedereen kan dat, maar sommige mensen schijnen er moeite mee te hebben dat je ook redelijk bewust vrijgezel kan zijn
).
Hebben wij dezelfde familie toevallig?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd dat gezeur van familie word ik langzamerhand wel zat ja.
Ga je ergens heen: "Misschien kom je hem wel tegen."
Of op verjaardagen: "Nog geen vriendje?"
Of subtiele hints van je moeder als je toevallig langs babykleertjes loopt.
Of vragen of ik niet lesbisch ben.
Allemaal nog meer redenen om geen man te nemen!
Idd, je gaat je nog meer er tegen afzetten juist door dat soort reactiesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd dat gezeur van familie word ik langzamerhand wel zat ja.
Ga je ergens heen: "Misschien kom je hem wel tegen."
Of op verjaardagen: "Nog geen vriendje?"
Of subtiele hints van je moeder als je toevallig langs babykleertjes loopt.
Of vragen of ik niet lesbisch ben.
Allemaal nog meer redenen om geen man te nemen!
Denk het niet. Mijn stiefzus is sinds gisteren geregistreerd partner met haar vriend en mijn enige nicht is getrouwd en heeft 2 kinders.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde familie toevallig?
Ze zijn van de verkeerde kant?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk het niet. Mijn stiefzus is sinds gisteren geregistreerd partner met haar vriend en mijn enige nicht is getrouwd en heeft 2 kinders.
Trouwens wat ik verdacht vind is dat niemand loopt te zeuren dat al mijn 3 broers niets hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |