Dat is het ding: als er al uitbreidingen worden gebruikt bij een Mac Pro, is het meestal iets heel specifieks. Dat plaatje hierboven gaat er vanuit dat iemand 10 beroepen tegelijk uitoefent op zo'n ding, wat natuurlijk nergens op slaat.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:50 schreef nietzman het volgende:
Nevertheless zijn de Mac Pro's die hier staan ook niet bijzonder hard gepimpt. Zit misschien eens een RAID in of een AJA/blackmagic kaart, maar dat zijn dingen die inmiddels ook prima extern kunnen draaien via thunderbolt. Wat dat betreft is die interne uitbreidbaarheid echt overrated.
Ik mis Quark, met name InDesign heeft concurrentie nodigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar Adobe pakketten die echt lekker met je videokaart omgaan, (Premiere/After Effects) de rest heeft een paar kleine optimalisaties die niet echt bijzonder veel toevoegen. Indesign heeft meer aan een vlotte processor en veel werkgeheugen.
Quark express, dat gebruikte ik vroegah in de tijd van win 98 en diskettesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:19 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik mis Quark, met name InDesign heeft concurrentie nodig![]()
ik heb ooit via de appstore een melding gedaan dat ik muziek (per ongeluk) dubbel had gekocht, kreeg meteen t geld terug gestort!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:23 schreef Dimens het volgende:
Hoe doe je dat eigenlijk met muziek wat je hebt aangeschaft maar waar je niet tevreden mee bent? Als het goed is, kun je dan je geld retour krijgen, toch? Ik heb namelijk het nieuwe album van "Best of Bloomingdale" gekocht, maar ik irriteer mij mateloos aan dat het een mix is die in stukjes is gedeeld.
Waar heb jij die melding gedaan?quote:Op maandag 1 juli 2013 08:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb ooit via de appstore een melding gedaan dat ik muziek (per ongeluk) dubbel had gekocht, kreeg meteen t geld terug gestort!
volgens mij kan dat met retouren ook ook wel,
Iets meer uitleg zou fijn zijn als in: Typt het minder gemakkelijk, is de verlichting minder?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:26 schreef Dimens het volgende:
Nieuwe MacBook Air is binnen. Eerste wat opvalt is dat het toetsenbord anders typt en toetsenbordverlichting.
Mijn oude had geen toetsenbordverlichting en de response van de toetsen is anders. Het geluid is ook zachter wat wel fijn is voor mijn collega's.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Iets meer uitleg zou fijn zijn als in: Typt het minder gemakkelijk, is de verlichting minder?
Wat?
Jaquote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef FredVleespet het volgende:
Bestellen jullie eigelijk altijd met studentenkorting (terwijl je geen student ben)? Toen ik student was heb ik mijn Macs met korting aangeschaft maar ze vragen nooit ergens naar. Werkt dat nog steeds zo
?
Mijn iMac heb ik twee jaar terug ook 'via de TU-Delft' gekocht... Scheelde een flinke bom duiten. Technisch gezien studeerde ik nog wel hoor, alleen niet bij de TU-Delft.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef FredVleespet het volgende:
Bestellen jullie eigelijk altijd met studentenkorting (terwijl je geen student ben)? Toen ik student was heb ik mijn Macs met korting aangeschaft maar ze vragen nooit ergens naar. Werkt dat nog steeds zo
?
Ik ga het gewoon weer proberen. Morgen ook nog eens een iTunes tegoedbon van ¤80 met de back to school actiequote:Op maandag 1 juli 2013 21:08 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Mijn iMac heb ik twee jaar terug ook 'via de TU-Delft' gekocht... Scheelde een flinke bom duiten. Technisch gezien studeerde ik nog wel hoor, alleen niet bij de TU-Delft.
Ja. Gewoon edu URL toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef FredVleespet het volgende:
?
Ja die had ik wel gevonden al. Ging mij meer om of Apple nu wel controleert of iets dergelijks via de site.quote:
Hoe oud was jouw oude MBA dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:59 schreef Dimens het volgende:
Nog iets wat mij opvalt is dat de volumeknoppen en "muziek-knoppen" op een andere plek zitten en ze een plek naar rechts zijn opgeschoven. Bij mij was F12 de uitwerp-knop en dat is nu de volume-knop voor harder zetten. Als ik nu het geluid zachter wil zetten, dan zet ik het geluid uit. Wil ik hem harder hebben, dan zet ik hem zachter. Wil ik het volume uitzetten, ga ik naar het volgende nummer.
Tja, dat zoiets simpels al zo'n gewenning kan hebben.
Dat had die ander ook niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh wacht, jouw nieuwe heeft geen SuperDrive natuurlijk waardoor ze opgeschoven zijn.
Wat is die uitwerpknop op je MBA dan eigenlijk?quote:
Geen idee. Het zat er en ik heb het nooit gebruikt. Daarom zal het ook wel weggehaald zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is die uitwerpknop op je MBA dan eigenlijk?
Ja hier dus ook.quote:Verder wel raar dat dat verplaatst is. Hier (MBP) is F12 btw volume harder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |