Met Dropbox en iCloud samen komt de bestanden en instellingen syncen wel goed, maar voor een student lijkt een iMac én een MBP me wat overkill. Dat geld kan je waarschijnlijk goed gebruiken voor andere dingenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:14 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Vanaf september ga ik beginnen met studie aan de uni, heb al sinds 2009 een iMac, waar ik helemaal verliefd op ben, alleen ik vind het verschrikkelijk om niet m'n computer mee te kunnen nemen naar bijv. school om daar lekker aan de slag te gaan met school.
Nou overwoog ik om over te stappen op een MBP, alleen ik weet niet of ik wel zonder m'n iMac kan. Een desktop computer werkt wel gewoon heerlijk (vooral voor school). Daarentegen, ik wil niet bijv. een Air ernaast kopen, want ik heb een hekel aan twee verschillende computers te hebben en constant bezig te zijn om documenten over te zetten.
Dus ik neig toch sterk om een 15'' MBP te kopen, en dan mijn iMac te verkopen, alleen ik weet niet of ik het meteen goed moet doen met een redelijk nieuwe MBP of dat ik het zal laten bij een goedkopere (rond de 2009) versie.
De taken van de toekomstige mac zullen bevatten: schoolwerk, films downloaden/bekijken, internetten, sporadisch eens Photoshoppen.
Wat denken jullie: toch blijven bij iMac of is overstappen naar een MBP toch een stuk verstandiger en zal ik er geen spijt van krijgen?
Dit ga ik idd ook overwegen ja, lijkt me het beste alternatiefquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Met Dropbox en iCloud samen komt de bestanden en instellingen syncen wel goed, maar voor een student lijkt een iMac én een MBP me wat overkill. Dat geld kan je waarschijnlijk goed gebruiken voor andere dingen.
Als je een groot scherm en een toetsenbord en muis op een bureau zet en je MBP daaraan koppelt als je thuis bent heb je het beste van beide werelden voor minder geld.
...... profound....... *proest*!quote:
lol @ Jony Ive.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
...... profound....... *proest*!
Grid is sowieso vercracked, cirkels (Safari, App Store etc.) zijn optisch veel te groot.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:56 schreef TC03 het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met het grid bij het Newsstand icoontje?
Klopt, maar ik bedoel ook: wat is het nut ervan? Want bij Newsstand gaan ze vrolijk buiten de cirkel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:15 schreef n8n het volgende:
[..]
Grid is sowieso vercracked, cirkels (Safari, App Store etc.) zijn optisch veel te groot.
0:47 - 0:58quote:
Die gast is echt supercoolquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:18 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
0:47 - 0:58Craig Federighi, wat een held
Facebook Messengerquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er nog een soort van watsapp voor non Apple producten die je kan gebruiken op een iPod?
Viber werkt prima maar ik heb geen idee of die ook op andere smartphones werkt
Das toch gewoon een extension van Facebook? Zie niet in wat daar de meerwaarde van isquote:
Het doet precies wat jij wil. Dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das toch gewoon een extension van Facebook? Zie niet in wat daar de meerwaarde van is
Gewoon maar zorgen voor goede backups danquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Iemand hier zijn eigen Fusion Drive gebeund? Is het een beetje stabiel?
Hij deed die presentatie best wel goed jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:18 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
0:47 - 0:58Craig Federighi, wat een held
Facebook chat is waatsapp?quote:
Het is een messenger die multiplatform te gebruiken is. Ook op iPod.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Facebook chat is waatsapp?
Daarmee maakt het nog geen watsapp lijkt me.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is een messenger die multiplatform te gebruiken is. Ook op iPod.
Gozer, je vraagt om een "soort van watsapp". Dus een multiplatform chat. En ja dat is Facebookchat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarmee maakt het nog geen watsapp lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
Nee, whatsapp is namelijk whatsapp en facebook messenger is facebook messenger. En facebook messenger is "een soort van watsapp voor non Apple producten die je kan gebruiken op een iPod", waar je om vroeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is voor jou Whatsapp dan? Via Facebook Messenger kan je gesprekken voeren met mensen die je kent, net zoals met Whatsapp.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goede troll.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voeding stuk gegaan vanwege een piekspanning toevallig?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:48 schreef Freudie het volgende:
Iemand hier wel eens zijn iMac niet meer aangehad na een stroomuitval? Stroom vloog er vandaag uit, nu start mijn Mac niet meer op. SMC al een reset gegeven, maar dat werkt niet. Er gebeurt niets, geen fans, geen stroom, niets.
Heb het al een keer gehad, toen werkte alles opeens weer na een dag, maar ik vind het toch raar... Het is een 27 inch iMac uit 2010 met ssd.
Stroomkabel er uit, paar minuten wachten, testen. Werkt ie nog niet? Verzekering. Niet gedekt? Mij DM/PM'men, ik repareer veel Apple iMacs met allerlei defecten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:48 schreef Freudie het volgende:
Iemand hier wel eens zijn iMac niet meer aangehad na een stroomuitval? Stroom vloog er vandaag uit, nu start mijn Mac niet meer op. SMC al een reset gegeven, maar dat werkt niet. Er gebeurt niets, geen fans, geen stroom, niets.
Heb het al een keer gehad, toen werkte alles opeens weer na een dag, maar ik vind het toch raar... Het is een 27 inch iMac uit 2010 met ssd.
Viber is een goede optie bijvoorbeeld, maar die werkt weer niet op een BB. Ik neem aan op een samsung wel bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Goede troll.
Probeer anders Kik Messenger, als je het echt meende.
Op Android en iOS werken alle IM-apps nagenoeg gelijk, BB OS 10 is een achtergesteld, nieuw en slecht OS. Daar moet je niet dezelfde aanbod aan apps als op iOS en Android verwachten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Viber is een goede optie bijvoorbeeld, maar die werkt weer niet op een BB. Ik neem aan op een samsung wel bijvoorbeeld
Facebook messenger werkt wel op BB.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Viber is een goede optie bijvoorbeeld, maar die werkt weer niet op een BB. Ik neem aan op een samsung wel bijvoorbeeld
Ik denk niet dat het tot hem door gaat dringen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Facebook messenger werkt wel op BB.
Alternatief voor watsapp, fb messenger is dat gewoon nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als a wel werkt wil niet zeggen dat B ook werktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kik Messenger geprobeerd?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als a wel werkt wil niet zeggen dat B ook werkt
Viber werkt niet op bb
Want? Je meldt je aan met een telefoonnummer of mail adres, je zoekt contacten en je stuurt een bericht over wifi of 3G. Lijkt verdacht veel op whatsapp.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alternatief voor watsapp, fb messenger is dat gewoon niet
Want? Bericht wordt gewoon gepushed. Zelfde als met whatsapp.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu moet je nog mensen krijgen die online zijn als jij wil
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu moet je nog mensen krijgen die online zijn als jij wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |