Romanticus! Laat dat soort dingen op zijn beloop, ipv er meteen harde financiële afspraken over te maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:22 schreef OeJ het volgende:
Ze woont meer dan 150 kilometer bij mij vandaan, maar ik had dat er toch voor over, en dat zei ik haar ook (is toch bijna 2 uur rijden, en zo'n 56 euro benzine, heen en terug). We spraken af, dat zij dan het etentje zou betalen, dat leek me wel zo fair.
Ik wil op je reageren maar dat kost 56 cent aan stroom.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Romanticus! Laat dat soort dingen op zijn beloop, ipv er meteen harde financiële afspraken over te maken.
Maar ik denk dat ze niet verliefd op je is.
Maar wel van dat grijze éénlaagse. En je mag maar vier velletjes per veegbeurt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:09 schreef Godtje het volgende:
Ik wil op je reageren maar dat kost 56 cent aan stroom.
Koop jij het toiletpapier dan volgende keer?
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:54 schreef firefly3 het volgende:
Zij was de man tijdens het etentje lijkt het. Jij was het meisje dat naar signalen zocht/toestemming om het verder te brengen.
Ik denk en hoop het ook.quote:
Als ik nu de hoax betaal betaal jij dan de volgende keer het storneren?quote:
Nou, vooruit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik nu de hoax betaal betaal jij dan de volgende keer het storneren?
Ben jij nou verliefd op mij?quote:
Moet je me toch eerst een keer indringend voor aankijken.quote:
Ik denk dat ze zich bedacht heeft. Volgende keer niet zo lang wachten, en niet zo miepen over 50 euro. Het is niet dat je elke week 200 km naar een nieuw chickie rijdt natuurlijk.quote:
Daten dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet je me toch eerst een keer indringend voor aankijken.
(Sorry, OeJ.)
Ik vind jong wel leuk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daten dan?
Ach TS heeft al antwoord.
Hoe weet je dat ik jong ben?quote:
Ik zie ergens 1989 staan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik jong ben?Ben ik wel hoor, daar niet van
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:22 schreef OeJ het volgende:
en dat zei ik haar ook (is toch bijna 2 uur rijden, en zo'n 56 euro benzine, heen en terug). We spraken af, dat zij dan het etentje zou betalen, dat leek me wel zo fair.
Ze heeft net teruggesms't, ze wil zeker nog wat afspreken, en ze heeft me gevraagd vanavond op Skype te komen.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:19 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ze heeft net teruggesms't, ze wil zeker nog wat afspreken, en ze heeft me gevraagd vanavond op Skype te komen.
Het is eng om met vreemde oudere vrouwen af te sprekenquote:
Je moet het gewoon een keer proberen. Ik weet nog wel iemand voor je!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is eng om met vreemde oudere vrouwen af te spreken
Noem je mij nou een vreemde, oude vrouw?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Je moet het gewoon een keer proberen. Ik weet nog wel iemand voor je!
Oudere. En daar is geen woord van gelogen!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noem je mij nou een vreemde, oude vrouw?
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:36 schreef Lienekien het volgende:
Oudere. En daar is geen woord van gelogen!
Ik heb wel eerder een oudere vrouw gehad hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet het gewoon een keer proberen. Ik weet nog wel iemand voor je!
Dude, serieus? Daar ga je vooraf toch niks over afsprekenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:22 schreef OeJ het volgende:
(is toch bijna 2 uur rijden, en zo'n 56 euro benzine, heen en terug). We spraken af, dat zij dan het etentje zou betalen, dat leek me wel zo fair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |