quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:22 schreef OeJ het volgende:
en dat zei ik haar ook (is toch bijna 2 uur rijden, en zo'n 56 euro benzine, heen en terug). We spraken af, dat zij dan het etentje zou betalen, dat leek me wel zo fair.
Ze heeft net teruggesms't, ze wil zeker nog wat afspreken, en ze heeft me gevraagd vanavond op Skype te komen.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:19 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ze heeft net teruggesms't, ze wil zeker nog wat afspreken, en ze heeft me gevraagd vanavond op Skype te komen.
Je moet het gewoon een keer proberen. Ik weet nog wel iemand voor je!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is eng om met vreemde oudere vrouwen af te spreken
Noem je mij nou een vreemde, oude vrouw?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Je moet het gewoon een keer proberen. Ik weet nog wel iemand voor je!
Oudere. En daar is geen woord van gelogen!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noem je mij nou een vreemde, oude vrouw?
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:36 schreef Lienekien het volgende:
Oudere. En daar is geen woord van gelogen!
Ik heb wel eerder een oudere vrouw gehad hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet het gewoon een keer proberen. Ik weet nog wel iemand voor je!
Dude, serieus? Daar ga je vooraf toch niks over afsprekenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:22 schreef OeJ het volgende:
(is toch bijna 2 uur rijden, en zo'n 56 euro benzine, heen en terug). We spraken af, dat zij dan het etentje zou betalen, dat leek me wel zo fair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |