Fixed!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:26 schreef Deshain het volgende:
[..]
Die man kreeg 4,50 dollar gevarengeld...
Je moet echt vaker buiten komen...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:26 schreef ontembare het volgende:
[..]
Stel je maar voor wat voor bacteriën in dat morsend water kunnen zitten.Ranzig gewoon.
Het topic bestaat inderdaad.quote:
Oh mijn god, bacteriën!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:26 schreef ontembare het volgende:
[..]
Stel je maar voor wat voor bacteriën in dat morsend water kunnen zitten.Ranzig gewoon.
Ja, kruisbesmettingen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:33 schreef ontembare het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een gevaar voor de hele volksgezondheid. Ivm kruisbesmettingen.
Want ze moesten van de baas daarna broodjes smeren voor de voedselbank? En mochten zich niet wassen want hé, tijd is geld..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:33 schreef ontembare het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een gevaar voor de hele volksgezondheid. Ivm kruisbesmettingen.
Kruisbesmettingen? was en snij jij je groente en je kip in je wc dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:33 schreef ontembare het volgende:
[..]
Appels en peren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hey TS, ik heb net na het plassen mijn handen niet gewassen
Gewassen in de toiletpot?quote:
Leg ons het gevaar voor de hele volksgezondheid dan maar eens uit.quote:
Jij bent een appel met smetvrees en die wc sjouwende amerikaan is een peer die hier wat minder moeilijk mee is?quote:
Nee maar als die lui ziek worden en opgenomen met die infecties kunnen ze makkelijk het schadelijk spul verspreiden in het ziekenhuis of zelfs op de werkplek bij terugkeer. Over en uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kruisbesmettingen? was en snij jij je groente en je kip in je wc dan?
Wat voor infecties?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:42 schreef ontembare het volgende:
[..]
Nee maar als die lui ziek worden en opgenomen met die infecties kunnen ze makkelijk het schadelijk spul verspreiden in het ziekenhuis of zelfs op de werkplek bij terugkeer. Over en uit.
Was dat niet toevallig Dirty Jobs?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:46 schreef ontembare het volgende:
Ik heb een filmpje gezien hoe een Amerikaans sloopbedrijf werknemers toiletpotten liet demonteren en verwijderen uit een gebouw dat bestemd was voor de sloop. De potten waren goor en ranzig, er waren uitgedroogde vloeistof restanten langs de onderkant en die hadden eveneens roestplekken. Er was een penetrante geur van urine. De potten hadden nog een zekere hoeveelheid water binnen zich en de vloeren waren niet schoongemaakt.
Er werden twee kerels opgedragen om stuk bij stuk iedere toiletpot weg te halen naar buiten. Dat deden ze, en de potten schommelden en trilden heen en weer en het water uit de potten morste telkens weer op hun kleren en de grond. De arbeiders droegen geen vesten of beschermende kleding.
Ik vraag me af waarom er geen arbowet lijk te bestaan die zulke taferelen moet voorkomen. Is het niet een risico voor de volksgezondheid om zo met ranzige spullen in contact te komen?
Die infecties! Door dat water. En die appels en peren!quote:
Besmettelijke infecties met builen en bloedhoest?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die infecties! Door dat water. En die appels en peren!
En dat zijn nog de onschuldigste symptomen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:45 schreef Lienekien het volgende:
Besmettelijke infecties met builen en bloedhoest?
Want in het ziekenhuis werken ze ook zonder bescherming omdat hun baas dat onzin vindt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:42 schreef ontembare het volgende:
[..]
Nee maar als die lui ziek worden en opgenomen met die infecties kunnen ze makkelijk het schadelijk spul verspreiden in het ziekenhuis of zelfs op de werkplek bij terugkeer. Over en uit.
Toch niet... Hersenverweking?!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat zijn nog de onschuldigste symptomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |