Was het niet enigszins sensatie-tvquote:
Want wat op Discovery of NatGeo wordt uitgezonden is representatiefquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:29 schreef robber57 het volgende:
Amerika lijkt zo fantastisch maar als je wat vaker naar discovery of natgeo kijkt met al die werk-programma's (auto-motor-goud enz enz) dan zie je pas hoe ziek dat land is.
Werk nemers zijn slaven die de baas moeten kussen voor hun beroerde baantje,tegen/medespraak word niet geduld,idioot lang overwerken is heel gewoon (niet een uurtje of 2 maar de hele zaterdag en zondag) en bij vrijwel ieder minimaal conflict hangt ontslag boven je hoofd als een zwaard van damocles.
Je mag als monteur je eigen gereedschap en pbm's meenemen want die koopt de baas echt niet, JIJ wilt hier toch werken?, dan mag je zelf je spullen regelen![]()
En dan heb ik het nog niet over de verlichte medical checkup,drugs test en soms zelfs leugendetector "interview" bij je sollicitatie![]()
2 gebroken vingers?, geen probleem ga maar (zelf) naar het ziekenhuis maar over 2 uur ben je er weer om je werk af te maken en oh ja;vanavond werken we over tot 24:00 .
En nog veel meer van dat soort moois![]()
Wat ben ik blij dat ik hier woon
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:33 schreef Deshain het volgende:
Dit heb je ook gewoon hier in Nederland hoor, kom eens achter je TV vandaan en kijk eens om je heen.
Vaak is het wel hilariteit/sensatie wat je op tv ziet, maar wat robber zegt klopt wel degelijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Want wat op Discovery of NatGeo wordt uitgezonden is representatief
ah man gadver, wat voor een kutvolk loopt er rond op deze planeet danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:46 schreef Deshain het volgende:
[..]
Loop je een dagje mee met een collega van ons zusterbedrijf. Doet de hele dag in eco toiletten, toiletwagens en piskruizen.
[ afbeelding ]
Wie denk je wie dat schoonmaken? Amerikanen?
Wat heeft dit überhaupt te maken met mijn topic? Moeten de werknemers hun hand in douwen om schoon te maken zonder handschoenen of ontstoppers of ander gereedschap te gebruiken?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:46 schreef Deshain het volgende:
[..]
Loop je een dagje mee met een collega van ons zusterbedrijf. Doet de hele dag in eco toiletten, toiletwagens en piskruizen.
[ afbeelding ]
Wie denk je wie dat schoonmaken? Amerikanen?
Dat de situatie die je in Amerika gezien hebt helemaal niet zo uitzonderlijk is in de grote mensen wereld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:54 schreef ontembare het volgende:
[..]
Wat heeft dit überhaupt te maken met mijn topic?
ik had het over de arbo. Niet vervelende situaties in het leven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:58 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dat de situatie die je in Amerika gezien hebt helemaal niet zo uitzonderlijk is in de grote mensen wereld.
ik had het over een specifiek land. Dat men in Arabie wordt onthoofd voor overspel wil nog niet zeggen dat de zedenpolitie in Nederland op gang moet komen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:04 schreef HostiMeister het volgende:
Wat denk je dat in andere delen van de wereld gebeurd? Dat ze in Nigeria ook een arbo hebben, of Argentinië? Wat wil je met dit topic?
In dat geval, JA.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:09 schreef ontembare het volgende:
[..]
ik had het over een specifiek land. Dat men in Arabie wordt onthoofd voor overspel wil nog niet zeggen dat de zedenpolitie in Nederland op gang moet komen.
Waarom gevaarlijk?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:24 schreef ontembare het volgende:
[..]
Een onnodig gevaarlijk, onverantwoord klusje.
Die man kreeg 450 dollar gevarengeld...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:24 schreef ontembare het volgende:
[..]
Een onnodig gevaarlijk, onverantwoord klusje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |