abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 juni 2013 @ 16:32:29 #51
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_128154940
Geen Tour zonder dit duo.
  Moderator zondag 23 juni 2013 @ 16:38:21 #52
249559 crew  Lavenderr
pi_128155168
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 16:32 schreef Heufd het volgende:
Geen Tour zonder dit duo.
Alhoewel ze me nu alweer irriteren ;(
  zondag 23 juni 2013 @ 16:45:37 #53
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128155474
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:41 schreef Redefine het volgende:

[..]

"Hij zit gewoon te lachen in zijn wiel." *O*
Lekker zitten linkeballen in dat wiel _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_128155885
Vandaag gehoord: 'Dumoulin krijgt vogels.' :')
  zondag 23 juni 2013 @ 17:25:36 #55
11102 knep
Mountainfreak
pi_128156628
"Kroon de stylist"
  zondag 23 juni 2013 @ 17:58:05 #56
317370 Spies
They're gonna find us
pi_128157541
Was weer genieten vandaag
pi_128159794
Ik hoorde ook het vertrouwde: dit is geen fietsen meer, dit is stoempen.
pi_128159837
En Herberts 'HAHA!!!'
  Moderator zondag 23 juni 2013 @ 19:10:24 #59
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_128159945
Ik denk niet dat ik dit drie weken ga overleven.

Toch maar af en toe naar de Belg kijken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_128159978
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 16:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alhoewel ze me nu alweer irriteren ;(
Soms heb je van die mensen op de buis waar je je echt lekker aan kunt ergeren.

En dan blijken ze in het echt wel mee te vallen.
  Moderator zondag 23 juni 2013 @ 19:13:06 #61
249559 crew  Lavenderr
pi_128160026
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Soms heb je van die mensen op de buis waar je je echt lekker aan kunt ergeren.

En dan blijken ze in het echt wel mee te vallen.
Heb je gelijk in.
  zondag 23 juni 2013 @ 19:52:51 #62
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_128161779
Ducrot _O_
pi_128164828
Ging ie nou op het einde ook nog uit het raam hangen? Fanservice :s)
pi_128172446
Herbert is werkelijk waar in topvorm als de Tour start, jezus wat een irritatie wist hij vandaag al op te wekken...zo irritant die man. Zoveel onkunde ook.
Jack does it in real time...
  maandag 24 juni 2013 @ 06:11:02 #65
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_128182339
quote:
9s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik denk niet dat ik dit drie weken ga overleven.

Toch maar af en toe naar de Belg kijken.
Of Eurosport met Michael Boogerd en Martijn Berkhout :)
Ikzal ook op de spanjaard veel gaan kijken met Pedro Delgado ^O^
Je moet het wel een beetje afwisselen he want de belg heb ik na 2 dagen ook al weer genoeg van :O
pi_128182610
Wuyts is ook niet veel soeps met z'n Boonen fixatie.
  maandag 24 juni 2013 @ 07:50:25 #67
356891 Abed
hooggeleid
pi_128182618
De Kataren!
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_128217682
Waar is Mollema klinkt toch minder lekker dan Waar is Gesink/Menchov.
Of wordt het Waar is Bauke?

Heb jij Mollema gezien Maarten? bekt daarentegen wel weer goed.
pi_128218979
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:45 schreef DeeBee het volgende:
Herbert is werkelijk waar in topvorm als de Tour start, jezus wat een irritatie wist hij vandaag al op te wekken...zo irritant die man. Zoveel onkunde ook.
Je was niet de enige.......
quote:
Herbert, Maarten en de rest

Ik weet het, het is een beetje afgezaagd om Herbert en Maarten tot de grond toe af te branden. Je doet er beter aan het duo gewoon te accepteren, zoals een wielrenner dat doet met malheur aan de fiets. Het hoort erbij.

Maar gisteren, tijdens het NK, werd het me weer eventjes te veel, en heb ik voor de tv staan vloeken als Bjarne Riis in de Tour van ’97, die zijn dure Pinarello na dubbele pech zonder pardon in een weiland flikkerde – ik besefte nog net op tijd dat de afstandsbediening uit het raam gooien niet de oplossing was, integendeel.

Dat het me weer eventjes te veel werd, lag, eerlijk is eerlijk, niet alleen aan de aanwezigheid van het olijke commentaarduo in Kerkrade. Het lag ook aan de áfwezigheid van iemand anders in Kerkrade. Mart. Al jaren associeer ik het NK wielrennen met zijn stemgeluid, vermengd met het geluid van de kletterende regen op mijn balkon. Een perfecte combinatie voor een zondagmiddag.

De regen was weer op afspraak, maar van Mart geen spoor. En dus ook geen urenlange verhandelingen over een onbekende, jonge neoprof die zich knap staande hield tussen ‘de grote meneren’ – ‘ja meneer Boom, kijk maar even achter je, daar zit-ie gewoon, die Pietje uit Huppeldepup, te lachen in je wiel.‘ Ieder jaar was het weer raak. Maar nu is Mart met pensioen en mogen we hem van de NOS blijkbaar alleen nog horen en zien als er een paar glazen wijn op tafel staan.

We moesten het dus met Herbert en Maarten doen, gisteren.

Herbert, die meer dan een uur nadat Bauke Mollema was afgestapt triomfantelijk, alsof hij een scoop had, meldde dat Bauke Mollema was afgestapt. Een tip, Herbert: neem een Twitteraccount. Volg drie mensen die op hun profielfoto een wielerhelm op het hoofd hebben en je had de sportjournalistiek niet te schande gemaakt. Dopingaffaires achterhalen is misschien lastig, maar het moet toch mogelijk zijn te melden dat iemand is afgestapt voordat diegene alweer bijna op het vliegtuig naar Corsica zit?

En dan Maarten, die het weer de hele dag over een staafmixer had, en tussendoor Bert-Jan Lindeman afgewisseld Bart-Jan Lindeman of Gert-Jan Lindeman noemde – toegegeven, dat doet Mart ook, maar bij hem zijn het altijd koddige verhaspelingen; neem Rein Taaramäe, die al een paar jaar lang, ’s avonds tussen de glazen wijn, als Rein Taamaräe door het leven gaat.

Samen zijn Herbert en Maarten niet in staat de stoppeltjes van Bram Tankink van de oerbaard van Laurens ten Dam te onderscheiden, is de gestalte van Boy van Poppel een reden voor ze om weer heel hard ‘Gert-Jan Lindeman’ door de microfoon te roepen en zagen ze het piepjonge gezicht van Wilco Kelderman aan voor dat van Tom Leezer – opeens was er bij mij het besef dat Herbert ons de hele zomer ook allerlei informatie geeft over een kasteel dat heel ergens anders staat dan het kasteel waar het peloton op dat moment langs raast.

Kortom, leiding van de NOS, trek Herbert komende zomer een blauw colbertje aan en zet een brilletje op z’n neus. Doe Maarten een vrolijke gele jas aan en zet een alpinopet omgekeerd op z’n kop. Laat ze de hele dag een zaal vol jengelende kinderen vermaken. De rest, wielerliefhebbers én kasteelfanaten, zal jullie dankbaar zijn.

http://hetiskoers.nl/2013/herbert-maarten-en-de-rest/
pi_128223616
Ik had vorige week echt zin om de Tour met Nederlands commentaar te gaan volgen. Na 4 maanden Wuyts/De Cauwer/Schotte ben ik wel toe aan iets anders. Maar het NK was bij vlagen verschrikkelijk.

Van Ducrot kan ik meer hebben. Die heeft genoeg kwaliteiten die zijn tekortkomingen compenseren. Over het algemeen luister ik graag naar hem. Herbert, hoe hij het doet weet ik niet, wekt eigenlijk permanent agressie en frustratie bij me op.
  Moderator dinsdag 25 juni 2013 @ 00:33:08 #71
pi_128223917
Haha, ik heb eigenlijk precies hetzelfde.

Ducrot komt er nog wel mee weg door een aantal briljante uitspraken. Dijkstra heeft gewoon helemaal niets. Geen kennis, geen goede verhalen, geen goede stem en hij is er niet eens van op de hoogte dat hij faalt. Dat is nog wel het ergste.

En die stuitende niet rullevante verhalen ook altijd. Beetje een NOS-trekje. Zoals Frank Snoeks met de meest onzinnige verhalen aan komt zetten bij het voetbal komt Dijkstra weer aan met een verhaal over Hoogerland die de Fransen maar mooi even terugpakt door het NK te winnen... :')
pi_128225449
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, ik heb eigenlijk precies hetzelfde.

Ducrot komt er nog wel mee weg door een aantal briljante uitspraken. Dijkstra heeft gewoon helemaal niets. Geen kennis, geen goede verhalen, geen goede stem en hij is er niet eens van op de hoogte dat hij faalt. Dat is nog wel het ergste.

En die stuitende niet rullevante verhalen ook altijd. Beetje een NOS-trekje. Zoals Frank Snoeks met de meest onzinnige verhalen aan komt zetten bij het voetbal komt Dijkstra weer aan met een verhaal over Hoogerland die de Fransen maar mooi even terugpakt door het NK te winnen... :')
Juist Dijkstra is een leuke verteller, zeker met de tour. Ducrot zit juist vol onzin. Dijkstra en Boogerd, dat zou goed werken. Leuke verhaaltjes en iemand die renners ook echt herkent en de koers wel snapt.

Maar uiteindelijk lach ik me wel rot om het dolle duo ducrot-dijkstra hoor. Dus lekker laten zitten.
  Moderator dinsdag 25 juni 2013 @ 01:46:14 #73
pi_128225464
Als Dijkstra een leuke verteller is heeft hij dat de afgelopen jaren wel goed weten te verbergen.

'Dit is geen wielrennen meer, dit is stoempen.'

Voor dat soort uitspraken doen we het. _O_
pi_128225512
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Dijkstra een leuke verteller is heeft hij dat de afgelopen jaren wel goed weten te verbergen.

'Dit is geen wielrennen meer, dit is stoempen.'

Voor dat soort uitspraken doen we het. _O_
Tankink moet lossen! (of was dat kenner ducrot?)
  Moderator dinsdag 25 juni 2013 @ 01:51:22 #75
pi_128225520
Potverdikke, dat was Ducrot. Die ging daarna ook meteen uit het raam hangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')