SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkort zal de OP aan worden gevuld met de 'Lijst van de hoop'.
OP door johannes_vermeer en FOK!
Oude topics
2012 TDF / Het Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra topic #1
2011 TDF / Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra #1
2010 TDF / Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra Adoratie Topic.
Ik vind het helden![]()
Dus kan hij goed dalenquote:
En het wordt steeds erger, naamate de Belzen verder wegzakkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:57 schreef baggerbaas het volgende:
Aangezien ik mij steeds meer begin te ergeren aan Wuyts op de Belg, keer ik na jaren van afwezigheid terug naar dit illustere duo
Inderdaad. Ik zie trouwens dat die autisten van Wikipedia z'n Wikiquote-pagina hebben leeggehaaldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef Panthera. het volgende:
Dijkstra is vreselijk, Ducrot is meesterlijkIk wacht weer op zijn vergelijkingen tussen wielrennen en religie, de financiėle wereld en het morele verval van de westerse samenleving
Ja dat zit er wel aan te komen, aangezien Mollema de enige nederlander is met iets van klassementsambities.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Herbert gaat drie weken lang "Waar is Mollema?!" schreeuwen
Ja, en als al lang duidelijk is dat hij geen podium haalt elke keer als hij er af wappert toch weer memoreren aan het podium of zijn concurrentenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Herbert gaat drie weken lang "Waar is Mollema?!" schreeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |