LaPoquote:Op maandag 17 juni 2013 23:06 schreef Nafi het volgende:
[..]
Nikos Sculpture
Zoet, maar ook zeker fris en zomers. Lijkt me echt iets voor je.
Zo duur zijn geurtjes niet hoor. Koop een 100ml voor 20 euro en je kunt er een jaar mee doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:37 schreef perezfan1990 het volgende:
Op moment niks maar normaal gesproken deo van playboy london en een aftershave (zelfs als ik me niet heb geschoren) genaamd axe africa (haal ik allebij bij de action weg)
Bij mij blijft hij wel redelijk lang hangen. Sillage is ook monsterlijk in de eerste uur. Probeer hem anders eens op kleding?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
LaPo
Nikos Sculpture is her en der in de aanbieding voor rond de 20 euro en heb hem zelf nu sinds een paar weken in gebruik. Ik vind de geur flink tegenvallen. De geur an sich is wel lekker, maar hij vervliegt vrij snel en erg goed is ie ook niet te ruiken. Bij mij althans.
niet als je ziet hoe achterlijk veel ik erop gooi hahahaquote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef Nafi het volgende:
[..]
Zo duur zijn geurtjes niet hoor. Koop een 100ml voor 20 euro en je kunt er een jaar mee doen.
Ja omdat het een Axe aftershave isquote:Op maandag 17 juni 2013 23:44 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
niet als je ziet hoe achterlijk veel ik erop gooi hahaha
Niet per se oriëntaals maar ook een zware, mannelijke geur die ongelooflijke longevity (16+ uur voor mij) en sillage heeft: L'Instant de Guerlain Pour Homme Extremequote:Op maandag 17 juni 2013 23:23 schreef StateOfMind het volgende:
Ik hou zelf voornamelijk van de oriëntaalse geursoorten, met YSL Opium pour l'homme als absolute favoriet.
Welke (liefst niet al te prijzige) geuren komen in de buurt van Opium, qua geur en sillage en longevity?
Moet het wel een geurloze zijn. Welke gebruik jij?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Voor iedereen die een lange geurtijd wil hebben, gebruik bodymilk/bodylotion na het douchen. Bij mij geeft het +3/4 uur
Neutral bodymilk, neutral douchegel, neutral anti-transpirant en een geurloze scheerschuim. Oftewel, ik ben 1 en al geurloos totdat ik sprayquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:27 schreef Nafi het volgende:
[..]
Moet het wel een geurloze zijn. Welke gebruik jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |