Die meiden zijn zelf ook geil, maar dat willen ze niet toegeven. Daarom moet je niet luisteren als ze "nee" zeggen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb een dirty mind.
Ik ben te geil voor de meeste meisjes denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:10 schreef Smack10 het volgende:
Doekoe swa, doekoe
Geen grap ik dacht net "waar is smack eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.".
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:10 schreef Smack10 het volgende:
Doekoe swa, doekoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:10 schreef Smack10 het volgende:
Doekoe swa, doekoe
Ik maar denken dat je een leven had gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Een (strand) vakantie in Griekenland zie ik wel zitten ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:08 schreef Geelman het volgende:
Prachttopic, Dima!Misschien moet jij het ook eens onder de Griekse meisjes zoeken?
En dit.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:09 schreef Rodawa het volgende:
Die heeft hij betaald met geld vanuit onze staat, OPEN JE OGEN MENSEN, DIT KAN ZO NIET LANGER.
Had ik al, ik kom ook niet op fok dat ik geen leven had maar fijn dat je aan mij denktquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:15 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
[..]
Ik maar denken dat je een leven had gevonden.
Ik ben net als onkruid, vergaat nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Geen grap ik dacht net "waar is smack eigenlijk?".
Was dit hem toevallig?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vrouwen zijn gewoon heel rare wezens. Afgelopen zaterdagavond was ik ook uit, en in de hoek van het etablissement stond een kerel met twee leuke meiden.
Meid 1: 30, ietwat saai, niet lelijk niet knap, zou haar nog steeds ongewassen tegen de boom opduwen.
Meid 2: 25, superleuk, leuke uitstraling, leuke kleren, goed verzorgd, spontaan, vaginaal afpompen zonder rubber.
Kerel: zeker 55, een bierpens met daaroverheen een morsig t-shirt, minstens 120 kilo, lang vies grijs achterovergekamd haar, geheel onverzorgd uiterlijk.
Die leuke meid zat dus wel met die kerel te vozen. Gatverdamme. Je kan toch wel iets beters krijgen denk ik dan. Als je daar op valt
Tsjah.. Beter een kerel van 55 en 120kg dan jou die op FOK! hierover klaagtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vrouwen zijn gewoon heel rare wezens. Afgelopen zaterdagavond was ik ook uit, en in de hoek van het etablissement stond een kerel met twee leuke meiden.
Meid 1: 30, ietwat saai, niet lelijk niet knap, zou haar nog steeds ongewassen tegen de boom opduwen.
Meid 2: 25, superleuk, leuke uitstraling, leuke kleren, goed verzorgd, spontaan, vaginaal afpompen zonder rubber.
Kerel: zeker 55, een bierpens met daaroverheen een morsig t-shirt, minstens 120 kilo, lang vies grijs achterovergekamd haar, geheel onverzorgd uiterlijk.
Die leuke meid zat dus wel met die kerel te vozen. Gatverdamme. Je kan toch wel iets beters krijgen denk ik dan. Als je daar op valt
Nee, dan had ik het nog wel begrepen. Sommige vrouwen hebben gewoon een viezerik of klootzak nodig.quote:
Dat je niet 'een kerel van 120 en 55 kg' zegtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:19 schreef durrrr het volgende:
[..]
Tsjah.. Beter een kerel van 55 en 120kg dan jou die op FOK! hierover klaagt
wat ik mij eerder afvraag is wat er in die beker zit rechts in beeldquote:Op maandag 17 juni 2013 23:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik bezoek wel eens camsites om aan mijn trekken te komen. Het is altijd weer een verrassing, soms trek ik mij af op een travestiet (KLB / Transsexuelen op camsites) wat ik pas later in de gaten heb, de meeste transseksuelen zijn vaak ook gewoon echt heel heel knap, ik voel me dan ook vaak in mijn ooitje genomen.
Vandaag had ik weer een WTF-moment.
[ afbeelding ]
Hoe kan zo'n kerel nou deze meisjes gehosselt hebben. Ik weet ook wel zeker dat ze seks hebben gehad. Uiterlijk is voor meisjes net zo belangrijk als voor jongetjes, dit kan toch niet....
HOE DAN
Ze zouden jou kunnen krijgen toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kijk, zo moeten ze de jeugd gewoon motiveren op de middelbare school.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zal vast wel iets met geld te maken hebben. Daarom moet jij goed je best doen op school Dima~ dan krijg jij later ook een hele goede baan en kun jij de oude viespeuk zijn.
Karakter zit bij vrouwen toch altijd van voren?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
normaal zou ik iets zeggen over karakter enzo, maar die meiden zien er uit alsof ze daar niet al te veel om geven, dus ik ga ook voor de optie geld.
ik had het dan ook over het karakter van de man, dat zit in zijn portemonnee in dit geval (gok ik he).quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:19 schreef EINZ het volgende:
[..]
Karakter zit bij vrouwen toch altijd van voren?
Ik weet niet of ie daar wel in past.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik had het dan ook over het karakter van de man, dat zit in zijn portemonnee in dit geval (gok ik he).
Hangt af van hoeveel ze voor me betalen.quote:
Om zich niet door je te laten verkrachten bedoel je? Klinkt een beetje als een alternatieve vorm van beroving.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hangt af van hoeveel ze voor me betalen.
Die laatste kan ik niet zo goed volgen. Ik doe mijn best maar het lukt niet want etenstijd. Doe eens uitleggen please?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Om zich niet door je te laten verkrachten bedoel je? Klinkt een beetje als een alternatieve vorm van beroving.
Geld of je leven ik neuk je.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die laatste kan ik niet zo goed volgen. Ik doe mijn best maar het lukt niet want etenstijd. Doe eens uitleggen please?
Nou doorgaans vraag ik eerst een drankje van de dames die me willen hosselen. Willen ze meer, dan komen de dure cadeautjes, etentjes en vakanties voorbij die ze voor me moeten betalen.quote:
Je beschikt ofwel over een sarcastische vorm van zelfspot, of je hebt een verschrikkelijk vertekent zelfbeeld. Maar a la.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou doorgaans vraag ik eerst een drankje van de dames die me willen hosselen. Willen ze meer, dan komen de dure cadeautjes, etentjes en vakanties voorbij die ze voor me moeten betalen.
Of ik ben verschrikkelijk cool. Dat kan natuurlijk ook he. Dat mijn coolheid geen grenzen kent.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je beschikt ofwel over een sarcastische vorm van zelfspot, of je hebt een verschrikkelijk vertekent zelfbeeld. Maar a la.
Dat komt omdat je een ICT-er bent. Die horen onderhand te zijn aangepast aan een warmte die gelijk staat aan de temperatuur van een serverhok die is volgestopt met stinkende nerds.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of ik ben verschrikkelijk cool. Dat kan natuurlijk ook he. Dat mijn coolheid geen grenzen kent.
Het bewijs: ik ben de enige Nederlander die geen last heeft van de warmte.
Hoax, nerds zitten niet in een serverhok want dat maakt lawaai en dan kunnen ze geen youtube filmpjes meer horen, en daarbij is het in een een serverhok altijd koel waardoor nerds het daarom nooit te warm zouden kunnen hebben.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een ICT-er bent. Die horen onderhand te zijn aangepast aan een warmte die gelijk staat aan de temperatuur van een serverhok die is volgestopt met stinkende nerds.
Ik had het ook niet over Nederlandse meisjes. Voor Griekse standaarden zijn dit maar matige meisjes. Helemaal die blonde met haar vierkante Oostblokbek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je hebt ze niet eens naakt gezien, beter figuur dan een willekeurig Nederlandse meisje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |