Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Kan je prima zeggen, het is alleen maar net hoe je het brengtquote:
Heo / wat / wie/ wanneer etc.. verderquote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan je prima zeggen, het is alleen maar net hoe je het brengt
Niet verkeerd, maar ook niet bijzonderquote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef Syntix het volgende:
Die blonde bij die honden is niet zo verkeerd toch Alex?
Mwoahquote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Gaat ziek hard deze reeks trouwens
Naast het centraal station geloof ikquote:Op maandag 17 juni 2013 22:05 schreef CaptainCab het volgende:
Weet iemand waar in Eindhoven Marc woont? Dan ga ik even kijken. Ik maak me zorgen
ik heb ook maandag altijd een top 10 positie bij de dagcijfersquote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Gaat ziek hard deze reeks trouwens
1e wereldproblemen..quote:Op maandag 17 juni 2013 22:07 schreef Cue_ het volgende:
Pff te veel gewerkt, te weinig geslapen.. en toch dit af moeten kijken
jij kon haar...? schaakmat zetten? poesje likken? fietsband plakken?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:07 schreef Grijsbaard het volgende:
Maar dat wijf die bij Marc kwam was gewoon een actrice.. ik kon haar
Mjah ik houd mijn mond maar.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:07 schreef blow... het volgende:
[..]
ik heb ook maandag altijd een top 10 positie bij de dagcijfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |