abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juni 2013 @ 22:22:40 #101
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127926164
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:20 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nou ja, dan ga ik nadenken over wat ik nog te zoeken heb in Istanbul.
Omdat je geen alcohol meer kunt kopen 's nachts? Of zijn er drastische veranderingen sinds je daar bent en nu?
pi_127926185
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef Hierro het volgende:

[..]

Ik had het ook niet over discriminatie. Aangezien jij je in eerdere topics fel uitsprak tegen generalisaties, vind ik het nogal opmerkelijk dat jij nu (weer) generaliseert en dat ook nog eens gaat relativeren.
Je hebt gelijk.

Ook al vind ik dat je appels met peren vergelijkt.
pi_127926238
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Het is toch veel makkelijker om die aan te passen dan een presidentieel systeem in te voeren? Als hij zo graag wil blijven? :P
Alleen is er niemand die weet of er binnen de partij wel voldoende steun voor zou bestaan. Als ze de regels veranderen, dan kunnen een aantal mensen hun kansen op partijleiderschap wel voor de rest van hun leven afschrijven.
pi_127926249
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef Che_ het volgende:

[..]

Omdat je geen alcohol meer kunt kopen 's nachts? Of zijn er drastische veranderingen sinds je daar bent en nu?
JIj bent zelf ook wel goed in dingen insinueren he? :P
pi_127926294
Er schijnen ook een heleboel mensen 'niet' gestemd te hebben tijdens de vorige verkiezingen.
pi_127926300
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.

Ook al vind ik dat je appels met peren vergelijkt.
Wat vergelijk ik dan :?
  maandag 17 juni 2013 @ 22:24:34 #107
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127926326
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef De_Guidance het volgende:
insinueren
Alleen staat er hier een vraagteken achter en stel ik het niet op als waarheid :)
pi_127926384
quote:

[..]

Nee, het is een combinatie van factoren natuurlijk. Ik heb niet zo erg warme herinneringen aan het 'oude' Turkije, ik heb weinig behoefte om in de reloaded Islam versie daarvan terecht te komen.
pi_127926467
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef HiZ het volgende:

[..]

Alleen is er niemand die weet of er binnen de partij wel voldoende steun voor zou bestaan. Als ze de regels veranderen, dan kunnen een aantal mensen hun kansen op partijleiderschap wel voor de rest van hun leven afschrijven.
Ik denk trouwens dat ze nog wel vrij groot zijn en dat de partij nog achter hem staat.

Dit is wel interessant. Paar peilingen onder elkaar.

http://siyaset.milliyet.c(...)/1724183/default.htm

Interessante passage.
quote:
Metropll'ün son anketine göre, siyasi figürler arasında en beğenilen isim yüzde 72,5’le Cumhurbaşkanı Abdullah Gül. İkinci srada yüzde 53,5 ile Başbakan Erdoğan geliyor.
Gül is veel populairder dus.
pi_127926608
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:25 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat ze nog wel vrij groot zijn en dat de partij nog achter hem staat.

Dit is wel interessant. Paar peilingen onder elkaar.

http://siyaset.milliyet.c(...)/1724183/default.htm

Interessante passage.

[..]

Gül is veel populairder dus.
Ik heb het al eerder gezegd; gelet op de gemiddelde levensduur van de Turkse kroonprins zou ik niks durven zeggen over de echte populariteit van Erdogan in zijn eigen partij.
pi_127926641
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:24 schreef Hierro het volgende:

[..]

Wat vergelijk ik dan :?
Mijn walging over die generalisatie van toen en de mijne van nu?
pi_127927894
is het nou eindelijk rustig (geen rellen/traangas) of lijkt het maar zo?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_127927955
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:24 schreef Beathoven het volgende:
Er schijnen ook een heleboel mensen 'niet' gestemd te hebben tijdens de vorige verkiezingen.
nou breekt mn klomp!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 17 juni 2013 @ 22:51:39 #114
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127928087
http://gezipark.nadir.org/index_eng.html

quote:
News from 17.6.2013 (Istanbul Time)
23.22: [Ankara] The number of joining protestors at Kennedy Street is constantly increasing.
23.18: [Ankara] At the Tuzlucayir Square the protest of more then 4 000 people just ended.
23.03: [Ankara] The cortege of Dikmen are walking from the Police Hostel Junction towards the Kennedy Street. The crowd is singing "Ciao Bella, ciao" and coming together with the other protestors from Kennedy Street.
22.41: [Ankara] Hundreds of people started to walk from Kuğulu Park to Kennedy Avenue. People from Tunus, Esat, Tunalı and Bestekar Streets are also marching towards Kennedy Avenue.
22.21: [Ankara] In Batikent thousands of people are walking with shouting Anti-AKP slogans towards the metro entrance.
22.15: [Ankara] In Keciören the protest walk just ended. In front of the Incirli Lycee around 2000 people came together and have established an open microphone. In various speeches it was suggested to form protest assemblies against the fascism of AKP.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_127928184
Nou gaat het leger nog eens de idealen van Attaturk volgen, zijn er nog commandanten met de idealen van weleer, of heeft Erdogan daadwerkelijk het leger in z'n macht.
pi_127928213
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:53 schreef DeParo het volgende:
Nou gaat het leger nog eens de idealen van Attaturk volgen, zijn er nog commandanten met de idealen van weleer, of heeft Erdogan daadwerkelijk het leger in z'n hand.
dat laatste volgens sommigen
-Rabia Al-Basri
pi_127928216
quote:

[..]

Wees maar blij dat ze alcohol nog kunnen kopen. Ik had per direct alle alcoholische dranken uit de schappen laten halen en per direct laten vernietigen omdat alcohol verantwoordelijk is voor duizenden doden, echtscheidingen en familieproblemen.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_127928235
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat laatste volgens sommigen
Opmerkelijk dat daar maar zo 'weinig' voor nodig was.
pi_127928246
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:53 schreef DeParo het volgende:
Nou gaat het leger nog eens de idealen van Attaturk volgen, zijn er nog commandanten met de idealen van weleer, of heeft Erdogan daadwerkelijk het leger in z'n hand.
Nee DeParo, we willen geen fascistische junta. Hebben we slechte herinneringen aan. Pro of anti-Erdogan, niemand wil hier dat het leger ingrijpt.
pi_127928308
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:54 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee DeParo, we willen geen fascistische junta. Hebben we slechte herinneringen aan. Pro of anti-Erdogan, niemand wil hier dat het leger ingrijpt.
mwah niemand, er zijn er genoeg, die verlangen naar het zwarte verleden, waarin het leger dicteerde
-Rabia Al-Basri
  maandag 17 juni 2013 @ 22:57:04 #121
365082 IPA35
Patriarch
pi_127928342
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:54 schreef Meki het volgende:

[..]

Wees maar blij dat ze alcohol nog kunnen kopen. Ik had per direct alle alcoholische dranken uit de schappen laten halen en per direct laten vernietigen omdat alcohol verantwoordelijk is voor duizenden doden, echtscheidingen en familieproblemen.
Iets met persoonlijke keuzes en vrijheid en zo.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_127928374
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:54 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Niemand heeft het over een fascistische junta maar als je liever een Putin-achtig figuur wilt die het land steeds verder om een partij, een ideologie, en een enkele verzameling machthebbers laat dragen, prima, maar zonder het leger gaat het het volk waarschijnlijk echt niet lukken. Begrijp dat.
pi_127928392
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

mwah niemand, er zijn er genoeg, die verlangen naar het zwarte verleden, waarin het leger dicteerde
Ben ze nog niet tegenkomen.

Vaak zijn het buitenstaanders die ooit ergens hebben gelezen dat het leger de seculiere moderne staat van Ataturk zou beschermen. Zij denken dan dat dat the good guys zijn.
pi_127928418
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:57 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Iets met persoonlijke keuzes en vrijheid en zo.
Klopt maar soms met je de gemeenschap beschermen tegen de moeder van alle kwaad en je eigen burgers daar tegen beschermen.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_127928428
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Niemand heeft het over een fascistische junta maar als je liever een Putin-achtig figuur wilt die het land steeds verder om een partij, een ideologie, en een enkele verzameling machthebbers laat dragen, prima, maar zonder het leger gaat het het volk waarschijnlijk echt niet lukken. Begrijp dat.
Ik heb inderdaad liever Erdoğan dan dat het leger een staatsgreep pleegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')