Zou dat het verschil jongens/meisjes zijn?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef laziness het volgende:
[..]
O. zit soms op het potje maar doet er nooit wat en aangeven dat hij moet plassen of poepen doet hij nog helemaal niet.
Dat aangeven vind ik al best knap van Ean hoor!
Ik vond jouw O zo veel losser dan mijn Ean. Die gaat als er "vreemde" mensen langskomen helemaal nergens heen dan hang bij mij. Ook ergens anders speelt ze niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef laziness het volgende:
O. is ook een watje hoor. Die draaimolen durft hij nu maar dat was een aantal maanden geleden bij nog te eng
Ja Olivier ouwehoert wel met iedereenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik vond jouw O zo veel losser dan mijn Ean. Die gaat als er "vreemde" mensen langskomen helemaal nergens heen dan hang bij mij. Ook ergens anders speelt ze niet.
Gaaf van Anne daar zie ik Ean echt nog niet ingaan hoor. Terwijl ik dol op achtbanen ben. En ik durf ik veel attracties wel maar word alleen heel snel ziek in bepaalde dingen en ga er daarom niet in.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef Fannetje het volgende:
Anne vindt de draaimolen al saaiDie is meer van de meer spannende attracties. De bobbaan in de Efteling is haar favoriet
Maar zindelijkheid is hier ook nog niet gaande hoor, terwijl ik dat eigenlijk al wel had verwacht. Als ik haar op het potje/wc zet, plast ze braaf, maar ze lijkt het nog totaal niet aan te voelen. Laat gewoon alles lopen. In de meivakantie was ik het na een paar dagen beu. Nieuwe poging in de zomervakantie.
Dat ziet er goed uit.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef laziness het volgende:
Wij gaan morgen naar de efteling. Ik vrees dat de bobbaan ook nog te hard is voor O.
Plaatje bij het praatje:
[ link | afbeelding ]
Knuffels voor de sier. Hij doet er niks mee
Hopelijk valt ze nu snel in slaap. En auw obstipatie kan echt heel zeer doen. Zo sneu als je kind zo'n pijn heeft. Enig idee wat de reden is geweest?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef danic het volgende:
Oooooke. Even vergadert hier en we hebben 1 speen terug gegeven. Daar moet ze het mee doen. Was nog even protest, maar nu is het oké. We zijnn nu van 7naar 1 speen.
Die laatste komt over een tijdje wel. Laat haar eerst maar hier aan wennen.
Eva heeft hem alleen in bed trouwens.
Zindelijkheid, eva doet heel af en toe een plasje op de wc. Het wordt de komende 2 dagen heel warm dus ik wil haar lekker on haar blote kont laten lopen en het potje erbij. We zien wel.
Hier is poep momenteel het onderwerp van de dag.
Ze heeft de hele afgelopen week last van obstipatie gehad. Poepte soms, maar dan was het heel hard. Ze raakte dan ook in paniek can de druk en pijn en we moesten om de 5 minuten kijken omdat ze gepoept zou hebben. Soms liep ze zelfs raar, beetje wijdbeens alsof ze een broek vol had.
Echt heel zielig en man, wat voelde ik me bezorgd en vol onmacht.
Uiteindelijk vrijdagavond naar de hap gegaan. Daar lactulose en een paar klysma's gekregen . Die laatste waren voor de zekerheid.
Ze is er nu vanaf en hopelijk heeft ze het niet meer nodig, want ze poepte altijd 2x per dag.
Het boek over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop heeft gepoept is dan ook favoriet momenteel.
Ze wil nu wel steeds naar de wc om te poepen maar ze wil dan eigenlijk alleen maar zitten, een papiertje en vegen. Alles en iedereen die naar de wc gaat, gaat poepuh volgens eva, dus ik neem haar hierin nog niet al te serieus.
Gelukkig perste ze wel door want er zijn ook mensen die dan stoppen met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:33 schreef danic het volgende:
Wat een lieve foto lazi![]()
F_r, de obstipatie komt denk ik omdat ze de week ervoor ziek is geweest. Hele week grieperig dus ander eet- en drinkpatroon gehad. Ze had echt heel veel pijn, ze stond me af en toe met een vuurrood hoofd en de tranen in haar ogen me aan te kijken tijdens het persen. Dan sprongen bij mij ook de tranen in mijn ogen. Wat voelde ik me ellendig zeg, dat mijn meisje zo'n pijn had![]()
Fannetje, dat is dus de reden dat eva er meerdere had. Als ze 's nachts haar speen n8et kon vinden lag er altijd wel een andere in de buurt. 7 is ook wel achterlijk natuurlijk. Ik schrok er zelf van toen ik merkte dat het er zoveel waren. Beetje zo gegroeid onbewust denk ik.
Ja op zich wel. Ze werd laatst wel van mijn gekots wakkerquote:Op maandag 17 juni 2013 21:38 schreef Solagratia het volgende:
Slapen jullie peuters een beetje door 's avonds en 's nachts?
Vervelend zeg die obstipatie, zo sneu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |