SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ABS challenge in juni... Ik ben nog steeds met planking bezig en kom niet veel verder dan 30 seconden!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:52 schreef GuitarJJ het volgende:
ABS challenge in juni... Ik ben nog steeds met planking bezig en kom niet veel verder dan 30 seconden!![]()
![]()
Ik zat naar het zelfde te kijken. Ik vroeg me af of er daadwerkelijk mensen die challenge volgen.![]()
Ik volg de challenge! Maar het duurt wel lang, inmiddels zo'n 10-15 minuten voor 120 goede sit ups, 100 crunches en 60 leg raises..Hee, Erasmus School of Economics, ik werk bij de Utrecht School of Economics!quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gewoon rustig opbouwen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:52 schreef GuitarJJ het volgende:
ABS challenge in juni... Ik ben nog steeds met planking bezig en kom niet veel verder dan 30 seconden!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat een eer.![]()
Allemaal toppers en helden hier, doorzetters! Zonder de support hier had ik het nooit volgehouden, geblesseerd afgedropen waarschijnlijk.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat is zo lekker na het lopen he! Lekker voldaan vermoeid.quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Talkin bout heroes!quote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Hoppa!!quote:
Er zijn mensen die dat niet eens met hun auto rijden.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Jaja, als je een eigen TT verdient, doe je iets goedquote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef De_kluizenaar het volgende:
Wat een eer.![]()
Allemaal toppers en helden hier, doorzetters! Zonder de support hier had ik het nooit volgehouden, geblesseerd afgedropen waarschijnlijk.![]()
![]()
![]()
En het leuke is... Ik werk niet op de faculteit maar bij het webteamquote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik volg de challenge! Maar het duurt wel lang, inmiddels zo'n 10-15 minuten voor 120 goede sit ups, 100 crunches en 60 leg raises..
[..]
Hee, Erasmus School of Economics, ik werk bij de Utrecht School of Economics!![]()
![]()
Hee rd, wat vond je van mijn antwoord-optie in de poll van hardloopcentrum.nl op FB?
F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:22 schreef YUR het volgende:
Hee rd, wat vond je van mijn antwoord-optie in de poll van hardloopcentrum.nl op FB?![]()
er hing een zweem van Fok! omheen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
er hing een zweem van Fok! omheen
F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:22 schreef YUR het volgende:
Hee rd, wat vond je van mijn antwoord-optie in de poll van hardloopcentrum.nl op FB?![]()
(Dat ik het ook daadwerkelijk opzoek...
Wat ben ik toch nieuwsgierig)
![]()
Zondag het mooie weer in mn bol gehad. 16,5 gelopen, wel met twee korte stretch momenten en een wat langere pauze. Lekker om weer eens de grens opgezocht te hebben. Wat mooi weer en een leuke baan (Maximapark Leidsche Rijn/Vleuten) al niet kan doen.
Ik moet wel even in de gaten houden of het niet (alweer) tijd wordt voor nieuwe schoenen en/of een iets betere houding. Ik heb het idee dat mijn normale loophouding al niet zo optimaal is (familie trekje) en ik voelde vandaag mn aanhechtingen bij mn enkels toch wel een beetje.
1 x per jaar nieuwe schoenen bij 2 keer per week gemiddeld lopen, dat is niet zo gek toch?![]()
Dat is best vaak volgens mij, maar als je vaak zulke lange afstanden loopt is het wel verstandig.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:35 schreef Kalkbrenner het volgende:
1 x per jaar nieuwe schoenen bij 2 keer per week gemiddeld lopen, dat is niet zo gek toch?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo, was pittig temperatuurtje voor 15 x 200...Maar wel afgemaakt, na een keer of 6 overwoog ik om te stoppen, maar doorzetten hoort bij het hardlopen
http://www.endomondo.com/workouts/204663782/2924303
En met de andere workout erbij toch ongeveer 12 km gelopen vandaag en dat zonder echte last van mijn knieholte, nu ik wat ben afgekoeld voel ik hem wel, maar tijdens het lopen totaal niet...
Trouwens voor het eerst met een voorgeprogrammeerde workout gelopen, dat is wel relaxed, gebruik ik die Garmin toch ook eens waar ie voor ontworpen isEn volgens mij was ik iets te snel op de snelheidsstukken volgens mij moest ik elke keer tussen de 40 en 43 seconden lopen, maar heb er geen 1 boven de 40 gelopen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ligt natuurlijk ook aan de afstand. Adviezen variëren van 800KM tot 1500KM op een paar. Ik merk wel dat ik na een kleine 1000KM aan een nieuw paar moet. Nu ben ik relatief zwaar (voor een hardloper) dus dat zal er best mee samenhangen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:35 schreef Kalkbrenner het volgende:
Zondag het mooie weer in mn bol gehad. 16,5 gelopen, wel met twee korte stretch momenten en een wat langere pauze. Lekker om weer eens de grens opgezocht te hebben. Wat mooi weer en een leuke baan (Maximapark Leidsche Rijn/Vleuten) al niet kan doen.
Ik moet wel even in de gaten houden of het niet (alweer) tijd wordt voor nieuwe schoenen en/of een iets betere houding. Ik heb het idee dat mijn normale loophouding al niet zo optimaal is (familie trekje) en ik voelde vandaag mn aanhechtingen bij mn enkels toch wel een beetje.
1 x per jaar nieuwe schoenen bij 2 keer per week gemiddeld lopen, dat is niet zo gek toch?![]()
Ik realiseer me dat de vraag wat overbodig is nu ik er over na denk. Toen ik enkele jaren geleden eens nieuwe schoenen heb gehaald na een paar maanden 'volgens mij wordt het tijd' te hebben gedacht, stond ik versteld van het verschil. Volgens mij wordt het langzaamaan tijdquote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is best vaak volgens mij, maar als je vaak zulke lange afstanden loopt is het wel verstandig.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: