Geen liftpartners afpakkenquote:
Namen, rugnummers enzo (zie OP)quote:Op maandag 17 juni 2013 20:29 schreef Fok-it het volgende:
En hou het gespam zoveel mogelijk achterwege!
I'm in denk ikligt er wel aan wanneer
aantal keer eerder gelift?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:29 schreef Toto69 het volgende:
Toto, 18, man, als het goed is Ezell maar das onder voorbehoud
geëditquote:Op maandag 17 juni 2013 20:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Namen, rugnummers enzo (zie OP)
[..]
aantal keer eerder gelift?
Ja weet ik veel, zo raar is liften toch niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
We zijn 16-20, wanneer zouden we moeten liften
Nouja, als je auto hebt of OV.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, zo raar is liften toch niet.
Lijkt me beter om op een zuidelijk of noordelijk puntje te gaan beginnenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:40 schreef Rockiejj het volgende:
http://nl.wikihow.com/liften
Hier een paar goede tips!
Beginnen we met zn allen op Utrecht Centraal?
Of iedereen vanaf een eigen positie.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me beter om op een zuidelijk of noordelijk puntje te gaan beginnen
Wat dachten jullie van Stellendam?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me beter om op een zuidelijk of noordelijk puntje te gaan beginnen
Rotterdam - Groningen ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:40 schreef Rockiejj het volgende:
http://nl.wikihow.com/liften
Hier een paar goede tips!
Beginnen we met zn allen op Utrecht Centraal?
Gewoon hopen dat iedereen de waarheid spreekt.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:43 schreef Rockiejj het volgende:
En hoe gaan we bepalen wie het verste heeft gereisd?
Foto maken van het bord van de plaats waar je bent gekomen lijkt mij een goed idee.
allang gedaan?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:43 schreef xcachet het volgende:
Misschien in de OP even aanpassen wie er allemaal aangemeld hebben
Puik ideequote:Op maandag 17 juni 2013 20:43 schreef Rockiejj het volgende:
Foto maken van het bord van de plaats waar je bent gekomen lijkt mij een goed idee.
Je kan doen dat je als eerste ergens moet zijn, lijkt me beter.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:43 schreef Rockiejj het volgende:
Als ik met iemand uit de buurt geven is Leiden voor mij makkelijker. Dus gewoon vanaf een groot station?quote:
LB mag helemaal niet man.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
*EugeneKrabs, 21, man, LittleBrownie, nee
Lijkt me ook niet neequote:
Oh dat is ook wel leuk ja! Op Groningen Centraal beginnen, en liften naar Rotterdam Centraal of Maastricht!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je kan doen dat je als eerste ergens moet zijn, lijkt me beter.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
leek mij ook een goeie. beginnen bij de erasmusbrug
Heb ik vaker,quote:Op maandag 17 juni 2013 20:45 schreef msacras het volgende:
Je moet even in de OP tussen * en DrNick een spatie doen, nu staat errnick
kan jaquote:Op maandag 17 juni 2013 20:48 schreef DrNick het volgende:
Oh oh ik heb nu zo'n goed idee
Als we nu eindigen bij iemand thuis en dan gaan bbq'en![]()
en dan komt de helft niet aan bij de bbqquote:Op maandag 17 juni 2013 20:48 schreef DrNick het volgende:
Ga er maar vanuit dat als je echt van Noord naar Zuid of andersom wilt liften dat het best langer dan een dag kan duren.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:48 schreef DrNick het volgende:
Zo lang over half nederland zuurt niet zo lang toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat als je echt van Noord naar Zuid of andersom wilt liften dat het best langer dan een dag kan duren.
of de helft een dag laterquote:Op maandag 17 juni 2013 20:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en dan komt de helft niet aan bij de bbq
Staat iedereen 2 uur te liften zonder succesquote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef nodig het volgende:
Lukt dat tegenwoordig nog een beetje dan, dat liften?
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Staat iedereen 2 uur te liften zonder succes
Haha als je denkt dat je binnen 10 minuten al je eerste lift hebt, verkijk je je zwaarquote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo lang over half nederland zuurt niet zo lang toch?
"Oh, ik moet daar ook heen haha, stap maar in!"
Geluk. Zou zomaar kunnenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha als je denkt dat je binnen 10 minuten al je eerste lift hebt, verkijk je je zwaar
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha als je denkt dat je binnen 10 minuten al je eerste lift hebt, verkijk je je zwaar
Die dingen verzinnen we later wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Misschien vragen om een krabbeltje aan de chauffeur wanneer je gelift hebt? Voor de evidence.
Het was niet als een sneer bedoelt? Ik bedoelde meer van ah joh, eerst aanmelden de rest komt later wel enzoquote:
Vind ik ook hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was niet als een sneer bedoelt? Ik bedoelde meer van ah joh, eerst aanmelden de rest komt later wel enzo
Nee, eten is ter strengste verboden.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Spatieloos het volgende:
Mag je ook een tas klaarmaken vol met eten/snoep weet ik veel wat?
Desbetreffende chauffeur mag wel beloond worden met een biertjequote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, eten is ter strengste verboden.
DuhAl neem je een sixpack bier mee, boeiend
Ja joh, alcohol onder het rijden beetje stimuleren.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Desbetreffende chauffeur mag wel beloond worden met een biertje
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja joh, alcohol onder het rijden beetje stimuleren.
Ja maar ik bedoelde dat misschien het verplicht was je geld daarvoor te gebruiken ofso, om het eerlijk te houden.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, eten is ter strengste verboden.
DuhAl neem je een sixpack bier mee, boeiend
Oh nee hoor. Als jij gratis je liften kan regelenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde dat misschien het verplicht was je geld daarvoor te gebruiken ofso, om het eerlijk te houden.
Eigen zak.quote:
Zuster Araquote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ehm nee?Denk je dat ik ook je luier ga verschonen?
GA gwn fietsen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:15 schreef DrNick het volgende:
Ik heb sowieso een kaartje nodig om naar plek van oorsprong te komen, 17 euro
Was niet serieus hoor, het is toch logisch dat mensen het zelf betalen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ehm nee?Denk je dat ik ook je luier ga verschonen?
Van?quote:
Krabs is mn voogdquote:
Niet SC'enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Ezell op 17-06-2013 22:12:55 ]
Ah. Ok dan verkeerd opgevat. Succes ermee!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was niet als een sneer bedoelt? Ik bedoelde meer van ah joh, eerst aanmelden de rest komt later wel enzo
KB, GA MEE.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah. Ok dan verkeerd opgevat. Succes ermee!
Leuk ga je maar in ONZ doenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik wil wel liften. Samen met een meisje dan. En een beetje een knappe, anders zit je na 8 uur met wat geluk net voorbij Almere.
Alleen als je boven modaal verdientquote:Op maandag 17 juni 2013 22:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wil jij samen? Denk dat we wel een goed duo zijn.
Checkquote:Op maandag 17 juni 2013 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Alleen als je boven modaal verdient
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Alleen als je boven modaal verdient
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
Wietparkiet, Man, 17, 0, Twentyfiveefourr
Leg eens uit wpquote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik wil wel liften. Samen met een meisje dan. En een beetje een knappe, anders zit je na 8 uur met wat geluk net voorbij Almere.
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wil jij samen? Denk dat we wel een goed duo zijn.
ohquote:
Nou, dat is toch logisch. Je neemt toch liever een man en een vrouw mee in de auto dan twee mannen? Weet jij veel als automobilist wat die lifters van plan zijn. En een knappe is logisch natuurlijk, daar zit je liever mee in de auto.quote:
Ja, maar wp is geen knap meisjequote:Op maandag 17 juni 2013 22:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nou, dat is toch logisch. Je neemt toch liever een man en een vrouw mee in de auto dan twee mannen? Weet jij veel als automobilist wat die lifters van plan zijn. En een knappe is logisch natuurlijk, daar zit je liever mee in de auto.
Ik zei toch dat we een goed duo zouden zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef wietparkiet het volgende:
We nakken gewoon de auto van de eerste beste die stopt en zijn als eerste op eindbestemming.
Mag jij rijden?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik zei toch dat we een goed duo zouden zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |