abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128332510
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:18 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Voortaan gewoon gangster terug doen...

Lekker HARD je rem intrappen....

Geloof me, hij zal treuren om zijn voorkant.... :P
Ik vind mijn eigen auto te mooi er voor om zulke dingen te doen. En mij kende zal ik wel de enige zijn die pech heeft.
  donderdag 27 juni 2013 @ 19:19:49 #227
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128332553
Tsja. Aan de andere kant moet je je afvragen of het in het huidige verkeer wel handig is om met dergelijke auto's de snelweg op te gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 juni 2013 @ 19:20:02 #228
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128332563
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:18 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Voortaan gewoon gangster terug doen...

Lekker HARD je rem intrappen....

Geloof me, hij zal treuren om zijn voorkant.... :P
Dat doe je met een leasebak, niet met een oldtimer Kever. :')
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:19 schreef Caland het volgende:
Tsja. Aan de andere kant moet je je afvragen of het in het huidige verkeer wel handig is om met dergelijke auto's de snelweg op te gaan.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:04 schreef Mokkels het volgende:
(vermijd ik normaal al met m'n auto, kan niet zo heel hard enz).
Doet ze toch. ;)
pi_128332607
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:19 schreef Caland het volgende:
Vandaar deze tekst in mijn 'klacht'. :P

"Vanmiddag een stukje de snelweg op (vermijd ik normaal al met m'n auto, kan niet zo heel hard enz). "

Heb nu 4 maand m'n rijbewijs en ik ben denk ik met m'n eigen auto ongeveer 2 keer op de snelweg geweest.
pi_128332612
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:18 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ik vind mijn eigen auto te mooi er voor om zulke dingen te doen. En mij kende zal ik wel de enige zijn die pech heeft.
Een auto is maar een materialistisch iets, je kunt je schade toch weer oplappen bij de verzekering.
Want achteropkomend verkeer zitten meestal fout en krijgen deze ook toegewezen.

Dus gewoon doen.... :P
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_128332634
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:20 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

[..]

[..]

Doet ze toch. ;)
ik doe het met alle soorten auto's.... :P
pi_128332635
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:20 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

[..]

[..]

Doet ze toch. ;)
Precies. :P

En zulke dingen doe je volgens mij met geen enkele auto... tenminste ik niet. :P

Dat kan dat oude ding ook allemaal niet meer aan. (de snelweg)
pi_128332667
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:21 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Een auto is maar een materialistisch iets, je kunt je schade toch weer oplappen bij de verzekering.

Mijn auto een materialistisch iets?! Haha, dacht het niet. Daar is heel wat werk en geld in gaan zitten. Dat is mij te kostbaar voor zo'n kut automobilist die drukt.
  donderdag 27 juni 2013 @ 19:23:18 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128332679
Ah. Overheen gelezen.

Trouwens wel raadzaam om het in een normale auto juist als je net je rijbewijs hebt veel te doen. Vooral in de randstad kan het echt maatwerk zijn, dan is het wel handig om er een beetje ervaren in te zijn :')

Al is dit misschien niet het juiste topic voor dergelijke tips.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 juni 2013 @ 19:23:49 #235
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128332692
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:22 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Mijn auto een materialistisch iets?! Haha, dacht het niet. Daar is heel wat werk en geld in gaan zitten. Dat is mij te kostbaar voor zo'n kut automobilist die drukt.
Plus de tijd en de administratieve rompslomp die je van een aanrijding hebt. :{
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:23 schreef Caland het volgende:
Ah. Overheen gelezen.

Trouwens wel raadzaam om het in een normale auto juist als je net je rijbewijs hebt veel te doen. Vooral in de randstad kan het echt maatwerk zijn, dan is het wel handig om er een beetje ervaren in te zijn :')

Op zich eens, maar als je binnen de bebouwde kom kan rijden in een grote stad, dan kan je op een drukke snelweg ook wel uit de voeten.
pi_128332716
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:22 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ach, voor je het weet rij je de nieuwste VW Beetle....

:P
pi_128332751
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:23 schreef Caland het volgende:
Ah. Overheen gelezen.

Maakt niks uit. :)

Ik rij ook wel in normale auto's maar dat rijd toch niet zo fijn als m'n eigen. O+ Gelukkig woon ik niet in de randstand maar in een boeren stuk dus wat dat betreft.

En door deze auto ben ik zeker een stuk beter met auto's geworden. Denk aan niet starten, een startmotor wat er afligt.. Ik kan het allemaal zelf oplossen. *O*
pi_128332796
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:25 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Maakt niks uit. :)

Ik rij ook wel in normale auto's maar dat rijd toch niet zo fijn als m'n eigen. O+ Gelukkig woon ik niet in de randstand maar in een boeren stuk dus wat dat betreft.

En door deze auto ben ik zeker een stuk beter met auto's geworden. Denk aan niet starten, een startmotor wat er afligt.. Ik kan het allemaal zelf oplossen. *O*
Handy girl gesignaleerd..... :P
pi_128332842
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:27 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Handy girlIemand die niet afhankelijk zijn van anderen gesignaleerd..... :P
Even aangepast.
  donderdag 27 juni 2013 @ 19:28:39 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128332856
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:23 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Plus de tijd en de administratieve rompslomp die je van een aanrijding hebt. :{

[..]

Op zich eens, maar als je binnen de bebouwde kom kan rijden in een grote stad, dan kan je op een drukke snelweg ook wel uit de voeten.
Mijn ervaring is dat invoegen op hele drukke snelwegen voor veel mensen toch een verhaal apart is.

Hoe vaak je wel niet ruimte moet maken voor de invoeger omdat die gewoon stoicijns dezelfde snelheid blijft aanhouden en verwacht dat jij iets doet :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128332953
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:28 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Even aangepast.
Wanneer kom je mijn waggie maken? :P
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat invoegen op hele drukke snelwegen voor veel mensen toch een verhaal apart is.
Hoe vaak je wel niet ruimte moet maken voor de invoeger omdat die gewoon stoicijns dezelfde snelheid blijft aanhouden en verwacht dat jij iets doet :')
Gewoon je KONT erin pompen jonguuuuuuuuuuuuuh
pi_128332997
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

[..]

Gewoon je KONT erin pompen jonguuuuuuuuuuuuuh
Niet? Jij wil botsingen maken. Los je het ook maar zelf op. :')
pi_128333084
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:32 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Niet? Jij wil botsingen maken. Los je het ook maar zelf op. :')
Botsingen? Haha, wie heeft het over botsingen?

Ik ben de meest beschaafde rijder ter Fokker.... :P
pi_128333124
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:34 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Botsingen? Haha, wie heeft het over botsingen?

Ik ben de meest beschaafde rijder ter Fokker.... :P
Uhu.. dat is iets wat ik meteen zou geloven natuurlijk.
pi_128333155
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:34 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Uhu.. dat is iets wat ik meteen zou geloven natuurlijk.
You better be.... :P
  donderdag 27 juni 2013 @ 20:41:17 #246
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128335872
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

RF val haar niet zo lastig joh ;) . Alsof zij de enige vrouw is die wat met een auto kan :P .

Maar ik vind het wel knap van haar dat ze zich er zelf in verdiept :Y .
pi_128342227
quote:

[..]

Waarschijnlijk zal haar auto totall loss verklaard worden(gezien de dagwaarde..)
Besides zij zou dan best wel eens als veroorzaker van het ongeval aangewezen kunnen worden.\

Laatst trouwens zelf een blunder gemaakt; bij het oversteken van een voorrangsweg een andere auto over het hoofd gezien(zat vermoedelijk net toen ik keek in mijn blinde hoek. ) |:(
Gelukkig alleen blikschade. (De auto die ik mee had zal vermoedelijk niet eens worden gerepareerd maar voor onderdelen. )
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_128342600
quote:

[..]

Ja, remmen testen als er iemand op je bumper zit is handig. Je komt uren later aan op je eindbestemming, maar als je toch genoeg tijd hebt maakt dat niet uit.
pi_128342926
Geven en nemen.

Geven

Je gaat van de A9 de A1 op. Je kiest er voor de spitsstrook te nemen, want! Je moet richting Amersfoort en dat rijdt lekker door... dus je baant je van baantje naar baantje op weg naar huis van je baantje.... ;langzaamaan naar de linkerbaan dus. Vervolgens kan je de matrix borden al zien. Een verwijzing naar de linkerbaan, even later een rood kruis. Dit alles om de mensen die van de spitsstrook gebruik willen maken rustig in te kunnen laten voegen. Ik wil invoegen op de spitsstrook, maar een malloot in een Skoda negeerde deze signalen en staart gevoelloos voor zich uit met een mooi Christelijk verantwoord specsaver montuurtje op de rechterrijbaan.

Deze man heeft geen besef van zijn omgeving en kachelt gewoon lekker onbezorgd door. Onze snelheden waren gelijk...

Ik besloot mijn verlies te nemen, vaart te minderen en er achter in te voegen. Dit was een verstandige en veilige oplossing. Ik moest wel even wachten, omdat de Skoda besloot af te zwakken naar de 90 en er snellere auto's dan de mijne wel gehoor gaven aan de signalen... het duurde dus even voor ik weer normaal met het verkeer mee kon rijden... maar er zijn geen ongelukken gebeurt.

Nemen

Je gaat van de A9 de A1 op. Je kiest er voor de spitsstrook te nemen, want! Je moet richting Amersfoort en dat rijdt lekker door... dus je baant je van baantje naar baantje op weg naar huis van je baantje.... ;langzaamaan naar de linkerbaan dus. Vervolgens kan je de matrix borden al zien. Een verwijzing naar de linkerbaan, even later een rood kruis. Dit alles om de mensen die van de spitsstrook gebruik willen maken rustig in te kunnen laten voegen. Ik wil invoegen op de spitsstrook, maar een malloot in een Skoda negeerde deze signalen en staart gevoelloos voor zich uit met een mooi Christelijk verantwoord specsaver montuurtje op de rechterrijbaan.

Deze man heeft geen besef van zijn omgeving en kachelt gewoon lekker onbezorgd door. Onze snelheden waren gelijk...

Ik toeter en begin te schelden. Ik besloot geen centimeter op te geven om zo mijn mannelijkheid te beschermen. Ik voeg in en ik raak hem ala LAPD aan de zijkant en veroorzaak al schreeuwend van genot een enorme chaos en ravage en blokkeer de spitsstrook van de A1 met 10 tallen auto's. De boel vliegt in de fik! EXPLOSIES! Brandende slachtoffers rennen de A1 op, auto's met voltallige gezinnen branden, ze schreeuwen en ik huil van genot. Half bewust ruik ik het brandende vlees van de bestuurders en hun passagiers. Terwijl de brandweer de boel probeert te blussen.. zeg ik in mijzelf voldaan "Ja... ik had voorrang.. de Skoda moest opzij! Ik had het aan het rechte eind.....
It was a business doing pleasure with you.
pi_128343089
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:05 schreef Q.C.Passed het volgende:
Geven en nemen.

Geven

Ik besloot mijn verlies te nemen, vaart te minderen en er achter in te voegen. Dit was een verstandige en veilige oplossing. Ik moest wel even wachten, omdat de Skoda besloot af te zwakken naar de 90 en er snellere auto's dan de mijne wel gehoor gaven aan de signalen... het duurde dus even voor ik weer normaal met het verkeer mee kon rijden... maar er zijn geen ongelukken gebeurt.

Nemen

Ik toeter en begin te schelden. Ik besloot geen centimeter op te geven om zo mijn mannelijkheid te beschermen. Ik voeg in en ik raak hem ala LAPD aan de zijkant en veroorzaak al schreeuwend van genot een enorme chaos en ravage en blokkeer de spitsstrook van de A1 met 10 tallen auto's. De boel vliegt in de fik! EXPLOSIES! Brandende slachtoffers rennen de A1 op, auto's met voltallige gezinnen branden, ze schreeuwen en ik huil van genot. Half bewust ruik ik het brandende vlees van de bestuurders en hun passagiers. Terwijl de brandweer de boel probeert te blussen.. zeg ik in mijzelf voldaan "Ja... ik had voorrang.. de Skoda moest opzij! Ik had het aan het rechte eind.....
Dude :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')