Ik vind mijn eigen auto te mooi er voor om zulke dingen te doen. En mij kende zal ik wel de enige zijn die pech heeft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:18 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Voortaan gewoon gangster terug doen...
Lekker HARD je rem intrappen....
Geloof me, hij zal treuren om zijn voorkant....
Dat doe je met een leasebak, niet met een oldtimer Kever.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:18 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Voortaan gewoon gangster terug doen...
Lekker HARD je rem intrappen....
Geloof me, hij zal treuren om zijn voorkant....
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:19 schreef Caland het volgende:
Tsja. Aan de andere kant moet je je afvragen of het in het huidige verkeer wel handig is om met dergelijke auto's de snelweg op te gaan.
Doet ze toch.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:04 schreef Mokkels het volgende:
(vermijd ik normaal al met m'n auto, kan niet zo heel hard enz).
Vandaar deze tekst in mijn 'klacht'.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:19 schreef Caland het volgende:
Tsja. Aan de andere kant moet je je afvragen of het in het huidige verkeer wel handig is om met dergelijke auto's de snelweg op te gaan.
Een auto is maar een materialistisch iets, je kunt je schade toch weer oplappen bij de verzekering.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:18 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik vind mijn eigen auto te mooi er voor om zulke dingen te doen. En mij kende zal ik wel de enige zijn die pech heeft.
ik doe het met alle soorten auto's....quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:20 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat doe je met een leasebak, niet met een oldtimer Kever.
[..]
[..]
Doet ze toch.![]()
Precies.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:20 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat doe je met een leasebak, niet met een oldtimer Kever.
[..]
[..]
Doet ze toch.![]()
Mijn auto een materialistisch iets?! Haha, dacht het niet. Daar is heel wat werk en geld in gaan zitten. Dat is mij te kostbaar voor zo'n kut automobilist die drukt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:21 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Een auto is maar een materialistisch iets, je kunt je schade toch weer oplappen bij de verzekering.
Want achteropkomend verkeer zitten meestal fout en krijgen deze ook toegewezen.
Dus gewoon doen....
Plus de tijd en de administratieve rompslomp die je van een aanrijding hebt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:22 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Mijn auto een materialistisch iets?! Haha, dacht het niet. Daar is heel wat werk en geld in gaan zitten. Dat is mij te kostbaar voor zo'n kut automobilist die drukt.
Op zich eens, maar als je binnen de bebouwde kom kan rijden in een grote stad, dan kan je op een drukke snelweg ook wel uit de voeten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:23 schreef Caland het volgende:
Ah. Overheen gelezen.
Trouwens wel raadzaam om het in een normale auto juist als je net je rijbewijs hebt veel te doen. Vooral in de randstad kan het echt maatwerk zijn, dan is het wel handig om er een beetje ervaren in te zijn
Al is dit misschien niet het juiste topic voor dergelijke tips.
Ach, voor je het weet rij je de nieuwste VW Beetle....quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:22 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Mijn auto een materialistisch iets?! Haha, dacht het niet. Daar is heel wat werk en geld in gaan zitten. Dat is mij te kostbaar voor zo'n kut automobilist die drukt.
Maakt niks uit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:23 schreef Caland het volgende:
Ah. Overheen gelezen.
Trouwens wel raadzaam om het in een normale auto juist als je net je rijbewijs hebt veel te doen. Vooral in de randstad kan het echt maatwerk zijn, dan is het wel handig om er een beetje ervaren in te zijn
Al is dit misschien niet het juiste topic voor dergelijke tips.
Handy girl gesignaleerd.....quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:25 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Maakt niks uit.
Ik rij ook wel in normale auto's maar dat rijd toch niet zo fijn als m'n eigen.Gelukkig woon ik niet in de randstand maar in een boeren stuk dus wat dat betreft.
En door deze auto ben ik zeker een stuk beter met auto's geworden. Denk aan niet starten, een startmotor wat er afligt.. Ik kan het allemaal zelf oplossen.
Even aangepast.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:27 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Handy girlIemand die niet afhankelijk zijn van anderen gesignaleerd.....
Mijn ervaring is dat invoegen op hele drukke snelwegen voor veel mensen toch een verhaal apart is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:23 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Plus de tijd en de administratieve rompslomp die je van een aanrijding hebt.
[..]
Op zich eens, maar als je binnen de bebouwde kom kan rijden in een grote stad, dan kan je op een drukke snelweg ook wel uit de voeten.
Wanneer kom je mijn waggie maken?quote:
Gewoon je KONT erin pompen jonguuuuuuuuuuuuuhquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat invoegen op hele drukke snelwegen voor veel mensen toch een verhaal apart is.
Hoe vaak je wel niet ruimte moet maken voor de invoeger omdat die gewoon stoicijns dezelfde snelheid blijft aanhouden en verwacht dat jij iets doet
Niet? Jij wil botsingen maken. Los je het ook maar zelf op.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Wanneer kom je mijn waggie maken?
[..]
Gewoon je KONT erin pompen jonguuuuuuuuuuuuuh
Botsingen? Haha, wie heeft het over botsingen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:32 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Niet? Jij wil botsingen maken. Los je het ook maar zelf op.
Uhu.. dat is iets wat ik meteen zou geloven natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:34 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Botsingen? Haha, wie heeft het over botsingen?
Ik ben de meest beschaafde rijder ter Fokker....
You better be....quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:34 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Uhu.. dat is iets wat ik meteen zou geloven natuurlijk.
RF val haar niet zo lastig johquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Wanneer kom je mijn waggie maken?
Waarschijnlijk zal haar auto totall loss verklaard worden(gezien de dagwaarde..)quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:21 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Een auto is maar een materialistisch iets, je kunt je schade toch weer oplappen bij de verzekering.
Dus gewoon doen....
Ja, remmen testen als er iemand op je bumper zit is handig. Je komt uren later aan op je eindbestemming, maar als je toch genoeg tijd hebt maakt dat niet uit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:21 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Dus gewoon doen....
Dudequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:05 schreef Q.C.Passed het volgende:
Geven en nemen.
Geven
Je gaat van de A9 de A1 op. Je kiest er voor de spitsstrook te nemen, want! Je moet richting Amersfoort en dat rijdt lekker door... dus je baant je van baantje naar baantje op weg naar huis van je baantje.... ;langzaamaan naar de linkerbaan dus. Vervolgens kan je de matrix borden al zien. Een verwijzing naar de linkerbaan, even later een rood kruis. Dit alles om de mensen die van de spitsstrook gebruik willen maken rustig in te kunnen laten voegen. Ik wil invoegen op de spitsstrook, maar een malloot in een Skoda negeerde deze signalen en staart gevoelloos voor zich uit met een mooi Christelijk verantwoord specsaver montuurtje op de rechterrijbaan.
Deze man heeft geen besef van zijn omgeving en kachelt gewoon lekker onbezorgd door. Onze snelheden waren gelijk...
Ik besloot mijn verlies te nemen, vaart te minderen en er achter in te voegen. Dit was een verstandige en veilige oplossing. Ik moest wel even wachten, omdat de Skoda besloot af te zwakken naar de 90 en er snellere auto's dan de mijne wel gehoor gaven aan de signalen... het duurde dus even voor ik weer normaal met het verkeer mee kon rijden... maar er zijn geen ongelukken gebeurt.
Nemen
Je gaat van de A9 de A1 op. Je kiest er voor de spitsstrook te nemen, want! Je moet richting Amersfoort en dat rijdt lekker door... dus je baant je van baantje naar baantje op weg naar huis van je baantje.... ;langzaamaan naar de linkerbaan dus. Vervolgens kan je de matrix borden al zien. Een verwijzing naar de linkerbaan, even later een rood kruis. Dit alles om de mensen die van de spitsstrook gebruik willen maken rustig in te kunnen laten voegen. Ik wil invoegen op de spitsstrook, maar een malloot in een Skoda negeerde deze signalen en staart gevoelloos voor zich uit met een mooi Christelijk verantwoord specsaver montuurtje op de rechterrijbaan.
Deze man heeft geen besef van zijn omgeving en kachelt gewoon lekker onbezorgd door. Onze snelheden waren gelijk...
Ik toeter en begin te schelden. Ik besloot geen centimeter op te geven om zo mijn mannelijkheid te beschermen. Ik voeg in en ik raak hem ala LAPD aan de zijkant en veroorzaak al schreeuwend van genot een enorme chaos en ravage en blokkeer de spitsstrook van de A1 met 10 tallen auto's. De boel vliegt in de fik! EXPLOSIES! Brandende slachtoffers rennen de A1 op, auto's met voltallige gezinnen branden, ze schreeuwen en ik huil van genot. Half bewust ruik ik het brandende vlees van de bestuurders en hun passagiers. Terwijl de brandweer de boel probeert te blussen.. zeg ik in mijzelf voldaan "Ja... ik had voorrang.. de Skoda moest opzij! Ik had het aan het rechte eind.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |