Die van mij doet dat om 5u 's ochtends, een half uur voordat ik op moet staanquote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik mis mijn katten ook als enige op vakantiegewoon omdat ik gewend ben dat ik 's ochtends wakkergemaakt word en dan een knuffelsessie volgt enz
goed koopje uft!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Katten zijn zo baas
[..]
[ afbeelding ]
Niks fancy, zwart met glasplaat. Maar goedkoopdie vakjes die erop ziet zijn weerspiegeling van het plafond.
Oeh dat is nice! Zéker voor die prijsquote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Katten zijn zo baas
[..]
[ afbeelding ]
Niks fancy, zwart met glasplaat. Maar goedkoopdie vakjes die erop ziet zijn weerspiegeling van het plafond.
Haha ja hier ookquote:Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die van mij doet dat om 5u 's ochtends, een half uur voordat ik op moet staanen dat dan heel je gezicht vol met haren zit en kriebels als een malle
cleanquote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Katten zijn zo baas
[..]
[ afbeelding ]
haten op kattenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef Unscrewed het volgende:
Katten
Vieze behaarde vetballen op pootjes
lijpe shitquote:Op maandag 17 juni 2013 20:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja dikke battle bij die veiling maar ik heb gewonnen
Shady doet dat bij mij en die wil nooit op schoot, alleen maar naast je en dan 's nachts wel ineens half op je hoofd gaan liggenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha ja hier ookMaar toch is het lief
pumpkin is de enige die me 's ochtends mag wekken
quote:
Och het tuig is ook weer wakker zie ikquote:
Zal die waarderen, is net een week begonnen die radio.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb die link op FB geknalt van die hardstyle DJ
Sneuquote:Op maandag 17 juni 2013 20:37 schreef Murdera het volgende:
Toch maar een Kat nemen. Knuffelsessies in de oxhtend
Toen zij kitten was deed ze dat ook altijd, en zo rond m'n hoofd met d'r buik, word ik midden in de nacht wakker met mn gezicht in d'r buikquote:Op maandag 17 juni 2013 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Shady doet dat bij mij en die wil nooit op schoot, alleen maar naast je en dan 's nachts wel ineens half op je hoofd gaan liggenah well, beter dan niks.
pijnlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 20:40 schreef Ro-ald het volgende:
Mono we waren geen vrienden meer op Facebook
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen zij kitten was deed ze dat ook altijd, en zo rond m'n hoofd met d'r buik, word ik midden in de nacht wakker met mn gezicht in d'r buik
Awkwardquote:Op maandag 17 juni 2013 20:40 schreef Ro-ald het volgende:
Waren of zijn?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:40 schreef Ro-ald het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |