Oh die staat dat ook toe, tofquote:Op maandag 17 juni 2013 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww
Burnsy is ook echt een fotomodelletje
[ afbeelding ]
Kittens zijn schattigquote:Op maandag 17 juni 2013 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is dat een compliment of een belediging?
Hoe oud is ze?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die vacht is haar eigen schuld, die wast zich echt bijna aan 1 stuk door, ijdeltuitje
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww
Burnsy is ook echt een fotomodelletje
[ afbeelding ]
Je ziet gewoon hoe zijdezacht ze is
Wil niet schattig zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kittens zijn schattig
[..]
Hoe oud is ze?
Laat hem eens roepen door de mic dat Monopoly een baas is en dat ik DJ Pandorum - I won't apologize (HQ Pitched) wil horenquote:
Nawwwwquote:Op maandag 17 juni 2013 20:29 schreef Studeur het volgende:
nu mis ik mijn kad Jojodie moet de hele 9 dagen alleen buiten leven en krijgt 1 keer per dag eten van de buren
Forever youngquote:Op maandag 17 juni 2013 20:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze is nu 7 alwe moesten echt even tellen, we dachten dat ze nog maar 4 was ofzo
Hahaha hij zei Monopoly is een baasquote:Op maandag 17 juni 2013 20:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laat hem eens roepen door de mic dat Monopoly een baas is en dat ik DJ Pandorum - I won't apologize (HQ Pitched) wil horen
Ja nogal! We kregen haar in 2008, toen was ze al 2 en deden haar baasjes haar weg omdat die samen gingen wonen en hij een hond had (die door de poes in elkaar geslagen werdquote:Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Forever young
Gaat snel he met die beesten
Netjesquote:Op maandag 17 juni 2013 20:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Eettafel met 4 stoelen voor 150 euro gekocht
Ik mis mijn katten ook als enige op vakantiequote:Op maandag 17 juni 2013 20:29 schreef Studeur het volgende:
nu mis ik mijn kad Jojodie moet de hele 9 dagen alleen buiten leven en krijgt 1 keer per dag eten van de buren
Katten zijn zo baasquote:Op maandag 17 juni 2013 20:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja nogal! We kregen haar in 2008, toen was ze al 2 en deden haar baasjes haar weg omdat die samen gingen wonen en hij een hond had (die door de poes in elkaar geslagen werd).
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |