Eeuwig zonde, jaquote:Op maandag 17 juni 2013 20:21 schreef Monopoly het volgende:
Oh ja, ik stond met de verhuizing in de linker lift en de White Power logo was weg gehaald tot mijn spijt
Wat een baasquote:Op maandag 17 juni 2013 20:21 schreef LompeHork het volgende:
Tevens is één van onze poesjes gewoon keihard aan het chillen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:21 schreef Monopoly het volgende:
Oh ja, ik stond met de verhuizing in de linker lift en de White Power logo was weg gehaald tot mijn spijt
GESELLIG TIJD NIET GESPROKEN WE MOETEN WEER EENS DE HELE FAMILIE EN DE KIDS BIJ ELKAAR HALEN EN DAN NAAR DRIEVLIET ZOALS VORIGE KEER TOEN BERTJE IN DE AGDBAAN NIET IN DURFDE WETEN JULLIE NOG EN DAARNA PIZZA GEGETEN EN BIER GEGEVEN AAN DE ZOON VAN MIRJAM ENNDIE WERD DRONKEN HAHA WAS ZO LEUK OKE NOU LAAT MAAR WETEN DAN ZAL IK ANNIE OOK EENS PEILEN WANT WEET NIET OF HAAR STOMA MEEKAN IN DE OTO EN MOET OOK EERST SPAREN WANT IK KAN AMPER AL LEVEN VAN DE UITKERING MAAR SJON HEEFT EEN BAANTJE GEVONDEN BIJ PASWERK DUS KOMT WEL GOEDquote:Op maandag 17 juni 2013 20:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JA IS GOED KAN NIET WACHTEN TOT HET HUIS ROND IS IK HEB AL JAREN GESPAARD EN GEEN GROTE K MEER DUS WE HEBBEN WAT TE VIEREN
IK NEEM WEL REX EN MAX MEE DIEGEVNE DAN WEL EEN POOT HAHAAAHAA
GREOTJENS VAN ANITA DIE ZIT NAAST ME EEN SJEKKIE TE DRAAIEN
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:21 schreef LompeHork het volgende:
Tevens is één van onze poesjes gewoon keihard aan het chillen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
GESELLIG TIJD NIET GESPROKEN WE MOETEN WEER EENS DE HELE FAMILIE EN DE KIDS BIJ ELKAAR HALEN EN DAN NAAR DRIEVLIET ZOALS VORIGE KEER TOEN BERTJE IN DE AGDBAAN NIET IN DURFDE WETEN JULLIE NOG EN DAARNA PIZZA GEGETEN EN BIER GEGEVEN AAN DE ZOON VAN MIRJAM ENNDIE WERD DRONKEN HAHA WAS ZO LEUK OKE NOU LAAT MAAR WETEN DAN ZAL IK ANNIE OOK EENS PEILEN WANT WEET NIET OF HAAR STOMA MEEKAN IN DE OTO EN MOET OOK EERST SPAREN WANT IK KAN AMPER AL LEVEN VAN DE UITKERING MAAR SJON HEEFT EEN BAANTJE GEVONDEN BIJ PASWERK DUS KOMT WEL GOED
GR GR HANS
Whehehe ik voelde me echt chill man.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moest wel lachen om jeZwaar verrot met je zonnebril en alles
Hehe, mono heeft je niet eens wakker gemaakt dus?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehe ik voelde me echt chill man.
Die avond duurde veel te kortIneens werd ik om 12 uur 's middags wakker ofzo
Dacht echt "huh wtf? ik was toch aan het chillen?
"
En toen was ik alweer nuchter
HA HANS DAT KLINKT GEZELLIG. HELAAS MOETN WE WEL KEIKEN OF SHANIQUA WEL MEEKAN. LAATS KREEGT ZE TE HOREN DAT ZE DE GROTE K HAD DUS DAT IS MAAR EVEN AFWAGTENquote:Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
GESELLIG TIJD NIET GESPROKEN WE MOETEN WEER EENS DE HELE FAMILIE EN DE KIDS BIJ ELKAAR HALEN EN DAN NAAR DRIEVLIET ZOALS VORIGE KEER TOEN BERTJE IN DE AGDBAAN NIET IN DURFDE WETEN JULLIE NOG EN DAARNA PIZZA GEGETEN EN BIER GEGEVEN AAN DE ZOON VAN MIRJAM ENNDIE WERD DRONKEN HAHA WAS ZO LEUK OKE NOU LAAT MAAR WETEN DAN ZAL IK ANNIE OOK EENS PEILEN WANT WEET NIET OF HAAR STOMA MEEKAN IN DE OTO EN MOET OOK EERST SPAREN WANT IK KAN AMPER AL LEVEN VAN DE UITKERING MAAR SJON HEEFT EEN BAANTJE GEVONDEN BIJ PASWERK DUS KOMT WEL GOED
GR GR HANS
Nee, ik heb hem wakker gemaaktquote:Op maandag 17 juni 2013 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe, mono heeft je niet eens wakker gemaakt dus?
Die ogen bij die vachtquote:Op maandag 17 juni 2013 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De ander is ook wel fotogeniek
[ afbeelding ]
zat je ook aan de m ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehe ik voelde me echt chill man.
Die avond duurde veel te kortIneens werd ik om 12 uur 's middags wakker ofzo
Dacht echt "huh wtf? ik was toch aan het chillen?
"
En toen was ik alweer nuchter
hahah, doet me denken aan deze:quote:Op maandag 17 juni 2013 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mooin voto gr grquote:Op maandag 17 juni 2013 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nawwquote:Op maandag 17 juni 2013 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, fles wijn, glas 1,5 jaar oude Dropshot, wiet en nog een glaasje jack-cola achterover gekiept toen mono 'm niet opdronkquote:
Oh die staat dat ook toe, tofquote:Op maandag 17 juni 2013 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww
Burnsy is ook echt een fotomodelletje
[ afbeelding ]
Kittens zijn schattigquote:Op maandag 17 juni 2013 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is dat een compliment of een belediging?
Hoe oud is ze?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die vacht is haar eigen schuld, die wast zich echt bijna aan 1 stuk door, ijdeltuitje
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww
Burnsy is ook echt een fotomodelletje
[ afbeelding ]
Je ziet gewoon hoe zijdezacht ze is
Wil niet schattig zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kittens zijn schattig
[..]
Hoe oud is ze?
Laat hem eens roepen door de mic dat Monopoly een baas is en dat ik DJ Pandorum - I won't apologize (HQ Pitched) wil horenquote:
Nawwwwquote:Op maandag 17 juni 2013 20:29 schreef Studeur het volgende:
nu mis ik mijn kad Jojodie moet de hele 9 dagen alleen buiten leven en krijgt 1 keer per dag eten van de buren
Forever youngquote:Op maandag 17 juni 2013 20:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze is nu 7 alwe moesten echt even tellen, we dachten dat ze nog maar 4 was ofzo
Hahaha hij zei Monopoly is een baasquote:Op maandag 17 juni 2013 20:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laat hem eens roepen door de mic dat Monopoly een baas is en dat ik DJ Pandorum - I won't apologize (HQ Pitched) wil horen
Ja nogal! We kregen haar in 2008, toen was ze al 2 en deden haar baasjes haar weg omdat die samen gingen wonen en hij een hond had (die door de poes in elkaar geslagen werdquote:Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Forever young
Gaat snel he met die beesten
Netjesquote:Op maandag 17 juni 2013 20:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Eettafel met 4 stoelen voor 150 euro gekocht
Ik mis mijn katten ook als enige op vakantiequote:Op maandag 17 juni 2013 20:29 schreef Studeur het volgende:
nu mis ik mijn kad Jojodie moet de hele 9 dagen alleen buiten leven en krijgt 1 keer per dag eten van de buren
Katten zijn zo baasquote:Op maandag 17 juni 2013 20:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja nogal! We kregen haar in 2008, toen was ze al 2 en deden haar baasjes haar weg omdat die samen gingen wonen en hij een hond had (die door de poes in elkaar geslagen werd).
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |