Wat is deezer?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:10 schreef Dientje12 het volgende:
hebben jullie dat deezer nu ook als je muziek luistert?
WAT DEED IK DAN?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Moira was wel goed naar de klote he gister.
ha liep een meisje door de straat hier, terwijl ik naar binnen ga via de voordeur hoor ik dr roepen "aw kijk allemaal poesjes!quote:
Ja maar niet zo'n uitgebreide playlist helaas.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:10 schreef Dientje12 het volgende:
hebben jullie dat deezer nu ook als je muziek luistert?
J. ziet er gezond uit, maar wat is met dat geval met die bril? :Squote:
Ok, ik gebruik het toch nietquote:Op maandag 17 juni 2013 20:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar niet zo'n uitgebreide playlist helaas.
Die heb ik al ja-haren.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
J. ziet er gezond uit, maar wat is met dat geval met die bril? :S
Iddquote:Op maandag 17 juni 2013 20:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ha liep een meisje door de straat hier, terwijl ik naar binnen ga via de voordeur hoor ik dr roepen "aw kijk allemaal poesjes!"
alle katten liggen keiharde chillings op de staat te zetten nu
Dan weten we dat ook weer.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
WAT DEED IK DAN?![]()
Behalve dat ik je zou doen
Ik geil een beetje op je door de alcohol enzo
Je bedoelt dat Burnsy er gezond uit ziet?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
J. ziet er gezond uit, maar wat is met dat geval met die bril? :S
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan weten we dat ook weer.
Bij de meet neem ik lekker veel alcohol mee voor iedereen!
En vooral voor Moira.
komt iedereeen thuis met de auto, meteen file door die kattenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Zo lekker op de straat en stoeptegels liggen rollen enzo
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die heb ik al ja-haren.
Het is tijd voor een nieuwe
Oh is dat Burnsyquote:Op maandag 17 juni 2013 20:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Burnsy er gezond uit ziet?
Dat andere weet ik nietDaar is iets mis mee waar ik niet precies de vinger op kan leggen
Pas op voor Mono he.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan weten we dat ook weer.
Bij de meet neem ik lekker veel alcohol mee voor iedereen!
En vooral voor Moira.
Gastquote:Op maandag 17 juni 2013 20:13 schreef Monopoly het volgende:
Hhahahha vingern iet op leggen maar wel in steken
Bier!!
Ik heb geen zorgverzekeringquote:Op maandag 17 juni 2013 20:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja bestwel, dat ding tyft volgens mij zowat elke dag uit elkaargewoon je zorgverzekering, dekt iets van 2/3e van zo'n ding.
[..]
Oh is dat Burnsyik was even in de war.
Vind je lekkahquote:Op maandag 17 juni 2013 20:13 schreef Monopoly het volgende:
Bier!!
Als jij opruimt en het bed verschoontquote:
Proost ik doe met je mee.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:13 schreef Monopoly het volgende:
Bier!!
Ok. Pak danquote:Op maandag 17 juni 2013 20:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vind je lekkah
[..]
Als jij opruimt en het bed verschoont
Ze lijken ook zo op elkaar, de prinsesjesquote:Op maandag 17 juni 2013 20:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja bestwel, dat ding tyft volgens mij zowat elke dag uit elkaargewoon je zorgverzekering, dekt iets van 2/3e van zo'n ding.
[..]
Oh is dat Burnsyik was even in de war.
doe deze studie meer omdat ik er zelf wat aan heb, wil mn eigen advocaat kunnen zijn later. t is nooit weg om je rechten te kennen.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja bedoelde met ambitie ook meer van "Yes! Ik wil op m'n 40e een bazen advocaat/rechter/whatever zijn en ga mijn studie als een baas doen" zoiets weetje
Maar mooi dat je 't een leuke studie vind
Kun je doen wat je leuk vind op een manier die voor jou werkt
Hehehequote:
Slimme manquote:Op maandag 17 juni 2013 20:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
doe deze studie meer omdat ik er zelf wat aan heb, wil mn eigen advocaat kunnen zijn later. t is nooit weg om je rechten te kennen.
advocaat of zoiets hoeft van mij niet. desnoods word ik vuilnisman, als ik maar lekker van mn leven kan genieten. ben 1 van de weinigen die deze studie niet doet om een goede baan te krijgen maar t is natuurlijk mooi meegenomen. en als je de kans krijgt zo'n mooi papiertje te halen moet je dat doen vind ik, je hebt er altijd wat aan.
VOLGENDE KEER CHILLINGS BIJ MIJquote:Op maandag 17 juni 2013 20:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hehehe
Wel klote trouwens. Laatste keer dat we gingen chillen (niet die biij jou maar daarvoor bij mij), was echt baas.
Dat hele appartement is nu leeg en kom ik nooit meer. Eeuwig zonde wle.
Die keer dat ik er ook bij was?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hehehe
Wel klote trouwens. Laatste keer dat we gingen chillen (niet die biij jou maar daarvoor bij mij), was echt baas.
JA IS GOED KAN NIET WACHTEN TOT HET HUIS ROND IS IK HEB AL JAREN GESPAARD EN GEEN GROTE K MEER DUS WE HEBBEN WAT TE VIERENquote:Op maandag 17 juni 2013 20:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
VOLGENDE KEER CHILLINGS BIJ MIJ
We hebben Oerbeer laten kotsen op de pleequote:Op maandag 17 juni 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die keer dat ik er ook bij was?
Dat was een mooi paas-feest, ja
Top. Gezellig, wij nemen wel wat lekkers meequote:Op maandag 17 juni 2013 20:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
VOLGENDE KEER CHILLINGS BIJ MIJ
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hehehe
En in bed geroldquote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We hebben Oerbeer laten kotsen op de plee
Hij staat op. Eens luisteren.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Ro-ald het volgende:
Vriend van mij draait hardstyle op de radio,voor de liefhebbers
http://web.totalds.nl/player/testplayer.html
Hij heeft zelfs de hakenkruisbangalijstraamopenhouddoos weggegooidquote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]helemaal ontruimd nu al? Dat is wel jammer, locatie was perfect
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JA IS GOED KAN NIET WACHTEN TOT HET HUIS ROND IS IK HEB AL JAREN GESPAARD EN GEEN GROTE K MEER DUS WE HEBBEN WAT TE VIEREN
IK NEEM WEL REX EN MAX MEE DIEGEVNE DAN WEL EEN POOT HAHAAAHAA
GREOTJENS VAN ANITA DIE ZIT NAAST ME EEN SJEKKIE TE DRAAIEN
Erm..quote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top. Gezellig, wij nemen wel wat lekkers mee
Was wel tof ja. Ik heb de foto's toen nog op FB gezet van een leeg appartement geloof ikquote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]helemaal ontruimd nu al? Dat is wel jammer, locatie was perfect
WAT EEN ZIEKTE HERRIE STAAT ER HIER NU OPquote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Ro-ald het volgende:
Vriend van mij draait hardstyle op de radio,voor de liefhebbers
http://web.totalds.nl/player/testplayer.html
JOUW TYFUSHERRIE HOEFT OOK NIET STEEDS OP MONO HAKKUH!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
WAT EEN ZIEKTE HERRIE STAAT ER HIER NU OP![]()
BEDANKT
NOESquote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs de hakenkruisbangalijstraamopenhouddoos weggegooid![]()
Eeuwig zondequote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs de hakenkruisbangalijstraamopenhouddoos weggegooid![]()
Ben je altijd hihiquote:
Chill.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Baas,hij draait wel eens in een cafe hier.
IK HEB HEUL GEEN TYFUSHERRIE JE BENT ZELF TYFUSHERRIEquote:Op maandag 17 juni 2013 20:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
JOUW TYFUSHERRIE HOEFT OOK NIET STEEDS OP MONO HAKKUH!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |