wowwquote:Op maandag 17 juni 2013 19:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Veeg het bloed van je kruis af en ga door met je leven.
quote:
quote:
Nein, mij te ver (voor de beeldvorming: Rotterdam is dichterbijquote:
Jammer man. Maar begrijpelijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nein, mij te ver (voor de beeldvorming: Rotterdam is dichterbij) en ik moet de volgende ochtend om 05:30 m'n bed uit, ik denk niet dat ik dat ga trekken
Volgende keer beter, gewoon een beetje van steden wisselen, trekt zo'n meet sowieso al meer publiek. Áls het dan een keer tof is geweest hebben veel mensen ook geen probleem met de reistijd.quote:
Inderdaad,maar ik moet ook nog steeds bij jou een keer bieren.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgende keer beter, gewoon een beetje van steden wisselen, trekt zo'n meet sowieso al meer publiek. Áls het dan een keer tof is geweest hebben veel mensen ook geen probleem met de reistijd.
Sowieso, alleen de komende weken zit ik redelijk vol, wordt dan over een maand ofzo, maar dan regel ik wel een BBQ en wat meer mensen, wel zo relaxed denk ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Inderdaad,maar ik moet ook nog steeds bij jou een keer bieren.
Ja inderdaad,als het maar niet tussen 2-5 augustus word gedaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso, alleen de komende weken zit ik redelijk vol, wordt dan over een maand ofzo, maar dan regel ik wel een BBQ en wat meer mensen, wel zo relaxed denk ik.
Komt ook goedquote:
Neuh, die datum komt mij ook niet goed uitquote:Op maandag 17 juni 2013 19:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad,als het maar niet tussen 2-5 augustus word gedaan.
Want dan ben ik dronken op een festival in Duitsland.
"coffeeshoptoerblowmeetdinges"quote:Op maandag 17 juni 2013 19:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgende keer beter, gewoon een beetje van steden wisselen, trekt zo'n meet sowieso al meer publiek. Áls het dan een keer tof is geweest hebben veel mensen ook geen probleem met de reistijd.
Nachtdigital,beetje dance festival. Nog niet zo bekend.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt ook goed
[..]
Neuh, die datum komt mij ook niet goed uitwaar ga je naartoe?
Ha zoiets inderdaad, je hebt tegenwoordig overal wel coffeeshops en parken waar je kunt blowen.quote:
Ah, ik zit even naar de line-up te kijken, niets bekends zo 1-2-3, maar dat zijn vaak de leukere festivalsquote:Op maandag 17 juni 2013 19:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nachtdigital,beetje dance festival. Nog niet zo bekend.
Ik ken alleen James Holden,maar voor de rest ken ik er ook geen een.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ha zoiets inderdaad, je hebt tegenwoordig overal wel coffeeshops en parken waar je kunt blowen.
[..]
Ah, ik zit even naar de line-up te kijken, niets bekends zo 1-2-3, maar dat zijn vaak de leukere festivals
Ik zit nog even nader te kijken en hem ken ik inderdaad, maar Deadbeat ken ik ookquote:Op maandag 17 juni 2013 19:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ken alleen James Holden,maar voor de rest ken ik er ook geen een.
Camping is waarschijnlijk ook op het festival,en ik wordt met de auto gebrachtquote:Op maandag 17 juni 2013 19:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zit nog even nader te kijken en hem ken ik inderdaad, maar Deadbeat ken ik ook
Is best leuk, wel wat vaag.
Nouja bedoelde met ambitie ook meer van "Yes! Ik wil op m'n 40e een bazen advocaat/rechter/whatever zijn en ga mijn studie als een baas doenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
thanks
ambitie
ik hoef geen student te zijn die overkomt alsof hij zn uiterste best doet. doe al mn hele leven het minimale en ik vind t prima zo. zal volgend jaar toch echt meer inzet moeten tonen maar ik vind t een leuke studie dus dat maakt niet uit. in ieder geval nog een jaartje lekker door kunnen chillen en 90% vd tijd vakantie gevierd
Wist je dat je pink ook weer aangroeit als je die eraf hakt?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:03 schreef Unscrewed het volgende:
Hoera, mijn open wond is bijna weer dicht gegroeid.
Wat is een lichaam toch een geweldige, zelf-reparerende machine.
Leugensquote:Op maandag 17 juni 2013 19:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wist je dat je pink ook weer aangroeit als je die eraf hakt?
Heel je pink, of alleen je topje?quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hopelijk groeit ie zo aan
[ afbeelding ]
Ik hoop het ook voor je!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hopelijk groeit ie zo aan
[ afbeelding ]
Het is dat mijn pa 2 vingers deels kwijt is door een zaag en weet dat dit dus niet kanquote:Op maandag 17 juni 2013 19:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
denk dat moira een lekkerdere kont heeft , en dat kan ik wel weten
quote:
Ze zei pink. Is jouw vader zijn pink kwijt geraakt?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is dat mijn pa 2 vingers deels kwijt is door een zaag en weet dat dit dus niet kan
Poeh nee middelvinger en ringvingerquote:Op maandag 17 juni 2013 20:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ze zei pink. Is jouw vader zijn pink kwijt geraakt?
Begrijpend lezenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh nee middelvinger en ringvinger
Omgquote:
Had je het anders wel geloofd, danquote:Op maandag 17 juni 2013 20:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is dat mijn pa 2 vingers deels kwijt is door een zaag en weet dat dit dus niet kan
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mogelijkquote:Op maandag 17 juni 2013 19:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |