O ja, als ik terminaal zou zijn wil ik wel graag op een beetje voor mezelf acceptabele manier de pijp uit kunnen gaan. Dus zolang de arts daar in mee wil gaan (en uiteraard verder ook kundig is) maakt het me helemaal niets uit hoe deze haar/zijn privéleven invult.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:50 schreef erikkll het volgende:
Ik zou het wel fijn vinden als ze liberale meningen over euthanasie en abortus heeft, overigens. Niet dat ik dat voorlopig nodig zal hebben; maar voor sommige mensen zou het heel vervelend zijn als dat niet zo was.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:08 schreef Jellereppe het volgende:
[..]Ja, ik begrijp die hoofddoek wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Scherp.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp die hoofddoek wel.
quote:
TS had het over een dokter met een hoofddoek en of je je zou laten behandelen door die persoon in kwestie.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
Waar is de OP? Ik wil hem ook lezen.
Blauwmannen/vrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |