SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pics van je zusje?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef Jellereppe het volgende:
Wat toevallig. Mijn zusje studeert ook geneeskunde. Misschien ben jij over een aantal jaren wel patiënt bij haar.
Wat nou zegt de aap in plaats van koekiboeki, boekikoeki?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:38 schreef FAUSTI het volgende:
Als ze maar kundig is, mag ze van part een aap op der hoofd dragen. Die de hele tijd koekiboeki zegt
Ik moest hier iets te hard om te lachenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:38 schreef FAUSTI het volgende:
Als ze maar kundig is, mag ze van part een aap op der hoofd dragen. Die de hele tijd koekiboeki zegt
Dan mag de aap vertrekken, kan natuurlijk nietquote:Op maandag 17 juni 2013 18:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat nou zegt de aap in plaats van koekiboeki, boekikoeki?
Dat dacht ik! Hoe durft die aap!quote:Op maandag 17 juni 2013 18:49 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dan mag de aap vertrekken, kan natuurlijk niet
Dat zijn bekeerde apen. Daar moet je voor oppassen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat nou zegt de aap in plaats van koekiboeki, boekikoeki?
Niets erger dan een Jehova aap!!quote:Op maandag 17 juni 2013 18:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zijn bekeerde apen. Daar moet je voor oppassen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:50 schreef FAUSTI het volgende:
Al loopt ze naakt, met een doos vol haar wat kan mij dat nou boeien.
Komen iedere keer bij mij aan de deur, het is net alsof ze weten dat ik homo ben. Want ze sturen enkel jonge knaapjes op mij af wel legaal maar ja... Zou dat hetzelfde gelden met Once you go black?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |