Vandaag werd ik door mijn zus en dinnetje met de auto opgehaald van het station. Omdat ik lief ben bood ik aan om de tankbeurt van mijn zus te betalen

Bij een zelfservice benzinestation aangekomen ben ik uit de auto gestapt en heb mijn pinpas in de automaat gestoken. Pincode was OK dus ik kon gaan tanken

De tankdop van de auto zat helaas aan de andere kant dus ik moest met de slang omlopen..... en toen ging het fout

Per ongeluk drukte ik tijdens het omlopen de hendel in en spoot de achterkant van de auto en de grond vol met benzine..... Mijn zus stapte ontzettend kwaad uit de auto en begon mij verrot te schelden. Ook mijn dinnetje stapte uit de auto en raakte in paniek bij het zien van de hoeveelheid gemorste benzine.
Dinnetje: "WAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!! BEL DE BRANDWEER!!! DIT IS GEVAARLIJK, ALS ER EEN VONKJE BIJ KOMT ONTPLOFT ALLES

"
Om mijn dinnetje gerust te stellen heb ik maar 112 gebeld. De telefoniste van de brandweer zei dat dit geen zaak voor de brandweer is. "U kunt beter het alarmnummer van het benzinestation bellen, wij kunnen helaas niets voor u doen." Het telefoonnummer van het benzinestation was helaas onbereikbaar en daar stonden we dan.....
Klacht: brandweer die niet komt om een paar liter gemorste benzine op te ruimen
Op
maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef
Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*