Hij vond m'n foto ook awesomequote:
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 17-06-2013 om 21:59:00@casper_kst @pinkpopfest @Bart_Heemskerk awesome! reageer retweet
Iedereen moest werken natuurlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrijdag-cijfers raakten gewoon kant noch wal. Dat was toch overduidelijk. Rest van het weekend trok het allemaal goed bij
Wat een onzin. Als tv kijker krijg je sowieso niet het totaal pakket aangeboden. En mensen die wel gaan vinden er dus per act niets aan?quote:Die krijgen het totale pakket aangeboden, en vinden daar per act iets van. .
Opnieuw: wat een onzin. Bij de recensies van The Killers en C2C staan gewoon feitelijke onwaarheden. Dat is waarom er zo gigantisch veel kritiek is op de recensies van 3voor12. Ze schrijven The Killers compleet af maar geven ze een 7 terwijl die show geweldig was? het zelfde als de show van 30 Seconds to mars terwijl die show (en dan heb ik `t niet over hoe hij zingt en de muziek op zich) veel slechter is.quote:Fans vinden het onbegrijpelijk als een recensent niet van hun band houdt. Als je er niet van houdt, schrijf dan niks, zeggen ze. Ik vind dat een misvatting, enkel maar liefde is juist saai en voorspelbaar
Als TV-kijker krijg je minder te zien van wat je wil, maar als je echt constant de livestream bekijkt (wat ik dus deels heb gedaan) zie je wel meer, en ook divergentere acts.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als tv kijker krijg je sowieso niet het totaal pakket aangeboden. En mensen die wel gaan vinden er dus per act niets aan?
[..]
Opnieuw: wat een onzin. Bij de recensies van The Killers en C2C staan gewoon feitelijke onwaarheden. Dat is waarom er zo gigantisch veel kritiek is op de recensies van 3voor12. Ze schrijven The Killers compleet af maar geven ze een 7 terwijl die show geweldig was? het zelfde als de show van 30 Seconds to mars terwijl die show (en dan heb ik `t niet over hoe hij zingt en de muziek op zich) veel slechter is.
In de recensie van C2C staat dat het het fijn zou zijn voor het publiek als ze ook echt eens zouden zien dat de mannen écht zelf draaien en dat we niet naar een playback act zaten te kijken. Als ze de show helemaal hadden gevolgd hadden gezien dat op een gegeven moment de draaitafels naar het publiek toedraaien en duidelijk was te zien dat ze wel zelf hun werk deden...
Leuk geprobeerd dus maar helaas...
Mooi filmpje, geeft maar weer eens aan hoeveel Jan Smeets leeft voor pinkpopquote:
De reden waarom QotSA niet op main stage stond klinkt ook wel logisch, ze waren een soort van reserve act voor als Green Day niet op kon treden i.v.m. rehab van de zanger..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
Mooi filmpje, geeft maar weer eens aan hoeveel Jan Smeets leeft voor pinkpop
Dat is dus totaal niet logisch, ze konden ook gewoon als subheadliner staan, stonden ze ook op de Main Stage en als een veel beter passende act dan The Script voor The Killers of Ben Howard voor Green Day.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De reden waarom QotSA niet op main stage stond klinkt ook wel logisch, ze waren een soort van reserve act voor als Green Day niet op kon treden i.v.m. rehab van de zanger..
Had ook gekund ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dat is dus totaal niet logisch, ze konden ook gewoon als subheadliner staan, stonden ze ook op de Main Stage en als een veel beter passende act dan The Script voor The Killers of Ben Howard voor Green Day.
Volgens mij hebben ze daar zelf voor gekozen. Pin me er niet op vast, maar ik meen gelezen te hebben dat QotSA eigenlijk headliner wilde zijn, maar toen dat er niet in zat zelf er voor koos om dan maar de 3FM stage af te sluiten ipv voor The Killers op de Main Stage te staan. Wat ik nog steeds jammer vind trouwens, anders had ik ze gewoon allebei helemaal kunnen zienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dat is dus totaal niet logisch, ze konden ook gewoon als subheadliner staan, stonden ze ook op de Main Stage en als een veel beter passende act dan The Script voor The Killers of Ben Howard voor Green Day.
Ja dit heb ik ook gelezen weet alleen niet precies waarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:16 schreef M.rak het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar zelf voor gekozen. Pin me er niet op vast, maar ik meen gelezen te hebben dat QotSA eigenlijk headliner wilde zijn, maar toen dat er niet in zat zelf er voor koos om dan maar de 3FM stage af te sluiten ipv voor The Killers op de Main Stage te staan. Wat ik nog steeds jammer vind trouwens, anders had ik ze gewoon allebei helemaal kunnen zien.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
M'n Kensington reportage. Op Pinkpop
Ik vond Graveyard anders geweldig! Blij dat ik ze nog een keer ga zien bij Soundgarden!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:52 schreef Belabor het volgende:
Ik heb toch ook wel wat energie gemist. Als ik mensen dan hoor over RaTM of Foo Fighters en hoe goed die waren dan mag ik denk ik heel blij zijn dat QotSA en Triggerfinger er nog waren om voor een beetje lawaai te zorgen.
Als de mix niet zo matig was en de drummer wat beter tempo gehouden had bij Graveyard had ik ze ook aan mijn favorieten toegevoegd, maar helaas. Ze krijgen van mij een herkansing bij Soundgarden in september!
Iedereen was bij QotSA natuurlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef Sociologiaans het volgende:
https://www.facebook.com/(...)72123&type=1&theater
zucht, mn vriend deed weer eens achterlijk
Maar serious, NETSKY live was echt ongelofelijk tof. Hoor er toch bijzonder weinig mensen over hier. Wát een sfeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |