Koop een goede PC of PS4.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:23 schreef Adames het volgende:
ik zit te denken om een Xbox one te halen, maar ben nog in twijfel. iemand van jullie een mening hierover?
goede trollquote:Op maandag 17 juni 2013 17:23 schreef Adames het volgende:
ik zit te denken om een Xbox one te halen, maar ben nog in twijfel. iemand van jullie een mening hierover?
Geel.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:23 schreef Adames het volgende:
Als de polls kloppen is het wel lekker rustig online.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:23 schreef Adames het volgende:
Zou beter ff wachten.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:23 schreef Adames het volgende:
Euh,nee.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kom er net achter dat je 2 keer tab kan drukken en dan enter om te posten.
[ afbeelding ]
huhquote:Op maandag 17 juni 2013 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik dat gewend ben, is het bij DM best kut.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen tab? wat nu?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |