Uit reacties van gisteren en het fiet dat hij oxazepam slikt, denk ik dat hij slaapproblemen heeft.quote:
Of gewoon omdat het woensdag ofzo isquote:Op maandag 17 juni 2013 17:41 schreef Adames het volgende:
als ik al hasj rook, dan is dat op zo'n dag dat je hélemaal niks hoeft te doen en dan de hele dag James Bond en andere matige stereotype films kijken
oh niet meegekregenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uit reacties van gisteren en het fiet dat hij oxazepam slikt, denk ik dat hij slaapproblemen heeft.
Heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:40 schreef Caland het volgende:
Hash is voor mensen die wiet niet aankunnen.
kloptquote:Op maandag 17 juni 2013 17:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uit reacties van gisteren en het fiet dat hij oxazepam slikt, denk ik dat hij slaapproblemen heeft.
Shop bij mij in de buurt van de middelbare school had echt de ziekste haze die ik ooit op heb, leuke tussenuren waren datquote:Op maandag 17 juni 2013 17:42 schreef Caland het volgende:
Alleen van de wat duurdere haze varianten werd ik op den duur wel psychisch.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog nooit gehad alleen diazepam en oxazepam.
Is ook echt een aparte drug lijkt het wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Shop bij mij in de buurt van de middelbare school had echt de ziekste haze die ik ooit op heb, leuke tussenuren waren dat
Temazepam is aanradertjequote:Op maandag 17 juni 2013 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 17 juni 2013 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
Jeetje, zullen deze echt zijn?
[ afbeelding ]
Vorig jaar waren ze nog niet zo groot![]()
(Als ik naar Tenerife ga, en we gaan uit, dan gaan we meestal daarheen)
Ik verwacht foto's.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
Jeetje, zullen deze echt zijn?
[ afbeelding ]
Vorig jaar waren ze nog niet zo groot![]()
(Als ik naar Tenerife ga, en we gaan uit, dan gaan we meestal daarheen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |