pssst, zo heet ik niet echt hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:15 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik heb een oogje op HaywoodJablome. Met zo'n naam moet het wel een bijzonder lekker wijf zijn.
Hihiquote:Op maandag 17 juni 2013 17:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
pssst, zo heet ik niet echt hoor.
Kore.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:54 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
ik ken hier geen mensen, wie zijn lekker?
Wtf man wat doe jij hier, je mag alleen in JNG posten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu heb je het verpest.Spatieboos
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb ogen op steeltjes, net als een slak.
Wat heb jij tegen mijn ogen?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
VA? Bedoel je niet TV?
Letmein quote alleen, en heeft dus geen oogen.
Ja maar een oogje is iets anders dan bijna getrouwd zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 19:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
VA? Bedoel je niet TV?
Ik heb TV al genoemd.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
VA? Bedoel je niet TV?
VA heeft niet in dit topic gepost.quote:
11-12-13quote:Op maandag 17 juni 2013 19:17 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar een oogje is iets anders dan bijna getrouwd zijn
Van va weten we hetquote:Op maandag 17 juni 2013 19:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
VA heeft niet in dit topic gepost.
En ik geloof ook niet dat hij een oogje op je heeft, hij heeft iets met zwerty dacht ik.
neequote:Op maandag 17 juni 2013 19:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ken je (nog) niet maar dat maakt natuurlijk niet uit.
Jezus, is die foto niet 2 jaar oud?quote:
Afgelopen zomer.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jezus, is die foto niet 2 jaar oud?
Hoe oud zou je mij dan schatten?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:01 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Dat geloof ik niet, ik schat jou veel ouder.
Mijn gevoel zegt dat je minstens 25 bent. Geen idee waarom!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat ik die leeftijd heb?
+25 dus? Maar hoezo dat gevoel?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat je minstens 25 bent. Geen idee waarom!
Je reageert niet hersenloos tenminste wat ik heb gezien. Maarja ik kom hier nauwelijks, ik heb geen idee.quote:
In ieder geval bedankt voor je compliment maar Ensemble heeft gelijk. Ik ben rond die leeftijd.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Je reageert niet hersenloos tenminste wat ik heb gezien. Maarja ik kom hier nauwelijks, ik heb geen idee.
Ah oke!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt voor je compliment maar Ensemble heeft gelijk. Ik ben rond die leeftijd.
Ik ken natuurlijk ook de leeftijd van alle FOK!kers.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt voor je compliment maar Ensemble heeft gelijk. Ik ben rond die leeftijd.
Maar wat is de exacte leeftijd? 20 - 21 is niet goed. Wat is het exact?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:32 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik ken natuurlijk ook de leeftijd van alle FOK!kers.
Je bent 20 jaar. Over een paar maanden ben je 21. Dit jaar in ieder geval nog.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar wat is de exacte leeftijd? 20 - 21 is niet goed. Wat is het exact?
Dan weet je toch niet de leeftijd van alle FOK!kers.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:34 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Je bent 20 jaar. Over een paar maanden ben je 21. Dit jaar in ieder geval nog.
Ik zat wel in de buurt toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan weet je toch niet de leeftijd van alle FOK!kers.
Dan loop je rond en als je een mooi meisje ziet en je kijk dan naar beneden. Dan zit er plots een bobbel in je broekquote:
Op Brenniequote:Op wie heb jij een oogje?
Dat is een vrouw.quote:
Ow ik wist niet dat jij homo was.quote:
ik ben er trots opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ik wist niet dat jij homo was.
Gecondoleerd daarmee enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |