Wie zijn die laffe hazen? Wat voeg je dan zelf toe met zo'n reactie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is laf gedrag en in voorkomende gevallen zelfs ongepast.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat komt omdat het de bedoeling is dat je dan hapt ts. Normaal gesproken is het dan al hartstikke lollig als je in het topic zelf hapt natuurlijk, dat je er kennelijk zo geïrriteerd door raakt dat je de noodzaak voelt er speciaal een topic over te openen gaat denk ik voor de nodige binnenbroekse orgasme zorgen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:13 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
[..]
Online durven jullie wel hè skkltjs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat komt omdat het de bedoeling is dat je dan hapt ts. Normaal gesproken is het dan al hartstikke lollig als je in het topic zelf hapt natuurlijk, dat je er kennelijk zo geïrriteerd door raakt dat je de noodzaak voelt er speciaal een topic over te openen gaat denk ik voor de nodige binnenbroekse orgasme zorgen.
ik ben zowel in het echt als op het internet een watje en een laffe borrelaarquote:Op maandag 17 juni 2013 15:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ben zowel in het echt als op het internet een superheld.
Ik ben op internet een keiharde hardliner, oorlogsheld en veteraanquote:Op maandag 17 juni 2013 15:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik ben zowel in het echt als op het internet een watje en een laffe borrelaar
Vrouwen horen laffe borrelaars te zijn. Niks mis mee.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik ben zowel in het echt als op het internet een watje en een laffe borrelaar
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:15 schreef Unmountable het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:27 schreef HostiMeister het volgende:
Kom vechten irl dan! 4 uur bij het fietsenhok, jij en al je matties, kom ik ook alleen.
Nee ik moest lachen om:quote:
quote:jij en al je matties, kom ik ook alleen.
Krijg je als je van een ghetto middelbare afkomt.quote:
Oh ik dacht dat je ermee bedoelde dat TS geen vrienden heeftquote:Op maandag 17 juni 2013 15:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Krijg je als je van een ghetto middelbare afkomt.
Ja duh, maar zoiets leer je daar. Op zo'n ghetto school.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:37 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je ermee bedoelde dat TS geen vrienden heeft
Nou jij durft anders ook wel stoer te doen zeg.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
ts is echt zon kut mietje met een grote kk bek op internet maar in de echte leven loop je zo over hem heen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |