Ik ben bang dat hij zijn voeten nooit meer kan bewegen als ik het zo hoor...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:33 schreef BoefB2 het volgende:
Slachtoffer is zwaar gewond. Wordt vervoerd naar Erasmus MC. #Erasmusbrug voorlopig nog afgesloten voor alle verkeer
Nou ik heb eerder nog nooit zoiets meegemaakt en ik zit er echt mee. Vooral toen ik zag hoer doe man onder de tram geklapt aan het praten was met de veiligheidsdiensten. Was zeker niet leuk om te zien.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:30 schreef Infection het volgende:
Je zou natuurlijk om slachtofferhulp kunnen vragen als je er echt mee zit.
Ik raad je aan het niet te negeren, er wel over te praten, maar er niet in te zinken.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:34 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Nou ik heb eerder nog nooit zoiets meegemaakt en ik zit er echt mee. Vooral toen ik zag hoer doe man onder de tram geklapt aan het praten was met de veiligheidsdiensten. Was zeker niet leuk om te zien.
Daar wacht ik nu op, ik werd direct weggestuurd daar, maar ik moet echt weten hoe t met hem is afgelopen. Ik ga even zoeken of er al wat is verschenen op internet. Anders morgen wel denk ikquote:Op zondag 16 juni 2013 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe is het met het slachtoffer afgelopen?
Tjah... Ik zou toch maar rustig gaan slapen denk ik... Morgen maar even wat contact zoeken met dierbaren.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:37 schreef hezdunnah het volgende:
Is er nog een hosselcopter gekomen om hem af te voeren?
Niet dat ik het weet, ik zag ook nergens een hijskraan oid om de tram te hijsen.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:37 schreef hezdunnah het volgende:
Is er nog een hosselcopter gekomen om hem af te voeren?
Link?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:33 schreef BoefB2 het volgende:
Slachtoffer is zwaar gewond. Wordt vervoerd naar Erasmus MC. #Erasmusbrug voorlopig nog afgesloten voor alle verkeer
Ja zal ik zeker doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef dude232 het volgende:
Misschien heb je er niks aan maar een bekend van mij, was conducteur en heeft zoiets meegemaakt.
Hij is er boven opgekomen om er over te praten met zijn familie.
oo ligt ie er nu nog dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef Nederturk het volgende:
[..]
[..]
Niet dat ik het weet, ik zag ook nergens een hijskraan oid om de tram te hijsen.
Volgens BoekB2 niet meer, maar het duurde in ieder geval wel lang tot ze de tram gingen hijsen. Zeker langer dan een uur. Lijkt me verschrikkelijk om bewust te zijn dat je zo lang onder een tram ligt met waarschijnlijk ernstig letsel.quote:
Wie zegt dat het zelfmoord is!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef Playin-g het volgende:
Sterkte.. Snap dat je je klote voelt!! Bah.. arrogante manier van zelfmoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |