12, manquote:Op maandag 17 juni 2013 14:30 schreef mrfaf het volgende:
Zou je je leeftijd en je geslacht bij je antwoord willen zetten?
10 euro voor Bjon Borg's?!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:36 schreef mrfaf het volgende:
het voordeel is dat je er geen omkijken naar hebt tenzij je het pakket wil aanpassen. Je kan het abbonnement altijd stop zetten. Dat is gewoon mogelijk. Kosten zullen rond de 10 euro per maand liggen.
10 euro per maand exclusief de kosten voor de kledingstukken neem ik aan? Dan betaal je dus 120 euro voor "ergens niet naar omkijken". Beetje prijzig gebeuren natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:36 schreef mrfaf het volgende:
het voordeel is dat je er geen omkijken naar hebt tenzij je het pakket wil aanpassen. Je kan het abbonnement altijd stop zetten. Dat is gewoon mogelijk. Kosten zullen rond de 10 euro per maand liggen.
Nou wat een voordeel zegquote:Op maandag 17 juni 2013 14:36 schreef mrfaf het volgende:
Per maand. Dus ¤30 voor een onderbroek en een paar sokken. Erm...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:39 schreef mrfaf het volgende:
Het zullen geen bjorn borgs zijn, maar de 10 euro is voor bijvoorbeeld 1 onderbroek, 1 paar sokken of een t-shirt en een onderbroek. inclusief verzend kosten.
rightquote:Op maandag 17 juni 2013 15:19 schreef RvBloemendaal het volgende:
Haha Jerro, ja ik dacht ik ligt de boel even toe. Ik doe de zelfde opleiding als mrfaf en inmiddels al een presentatie gehad over het idee, vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |