TS! KOM VAN DAT DAK AFF!!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Als je op school zit dan zit je toch niet binnen
Wat doe jij voor werk?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb net 2 uur lang onder werktijd gevliegerd. Zoek gewoon een baan waarbij je buiten komt.
Ik las 'gevingerd'quote:Op maandag 17 juni 2013 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb net 2 uur lang onder werktijd gevliegerd. Zoek gewoon een baan waarbij je buiten komt.
Werk bij een filmproducent. Waren shots nodig van vliegerende kinderen en een vlieger in de lucht dus kon mooi naar buiten.quote:
Verdien je redelijk?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Werk bij een filmproducent. Waren shots nodig van vliegerende kinderen en een vlieger in de lucht dus kon mooi naar buiten.
Klopt, maar heb je zelf nooit geklaagd over school vraag ik me dan af..?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef Jellereppe het volgende:
Op school zitten en dan klagen. Vragen ze je om zakken cement te sjouwen? Gewoon je ding doen. Mensen die niet beseffen wat voor groot goed het onderwijs is. Paupers.
Geen idee, ben op dit moment hier aan het afstuderen, dus krijg gewoon een vergoeding + reiskosten. Hoeveel ik daarna ga verdienen hebben we het nog niet over gehadquote:
Je studeert nog en hebt nu al zo'n baan veiliggesteldquote:Op maandag 17 juni 2013 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, ben op dit moment hier aan het afstuderen, dus krijg gewoon een vergoeding + reiskosten. Hoeveel ik daarna ga verdienen hebben we het nog niet over gehad. Maar het is sowieso modaal en vaak ook wel hoger wat je krijgt.
TS is Limburger denk ikquote:
Zat ik ook nog maar op de basisschool.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |