Nog nooit een foto van gezien, volgens mij, voorzie me.quote:
Trauma's van angel joyquote:Op maandag 17 juni 2013 13:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Waarom haten op 2?
Ik ben ook niet van de Aziaten, maar voor een Aziaat is zij wel top notch.
Dat wil je niet joh, met haar pannekoek gezichtquote:Op maandag 17 juni 2013 13:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nog nooit een foto van gezien, volgens mij, voorzie me.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wil je niet joh, met haar pannekoek gezicht
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wil je niet joh, met haar pannekoek gezicht
Vind je haar >9?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]!
Gelukkig is Veer IRL wel fine, daar kan ik me aan vasthouden.
quote:
Ja echt... zonder hoofd kan ik mij voorstellen dat je nieuwsgierig raakt. Maar compleet onterecht.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]!
8,34/10quote:
hard geworden?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]!
Maar op FOK! zijn ze zo lekker makkelijkquote:Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ja echt... zonder hoofd kan ik mij voorstellen dat je nieuwsgierig raakt. Maar compleet onterecht.
Misschien moet je gewoon eens je niet vasthouden aan FOK! dames en buiten FOK! gaan zoeken
ze is ook 14 ofzo toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ja echt... zonder hoofd kan ik mij voorstellen dat je nieuwsgierig raakt. Maar compleet onterecht.
quote:
quote:
welke foksters heb je al uitgewoond?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar op FOK! zijn ze zo lekker makkelijk.
Ja, zoiets... maar goed als je de talk doet online moet je ook de walk hebben en dan niet lijken op jackie chan (srs)quote:
Hoeveel heb je al gescoord via FOK! ?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar op FOK! zijn ze zo lekker makkelijk.
Ik heb al jaren geen seks gehad met een FOK!ster, op een gegeven moment wordt dat gewoon te sad en moet je real life game gaan ontwikkelenquote:
Bij firefly in de leer geweest?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen seks gehad met een FOK!ster, op een gegeven moment wordt dat gewoon te sad en moet je real life game gaan ontwikkelen.
Ken ik niet.quote:
Heb me echt vaak kapotgelachen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb die reeks één keer aangeklikt, deze gedaan en ben nooit meer teruggekeerd:
[ afbeelding ]
gwn dit doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |