911 cuz you're on fire, babyquote:
Vind je dat een aantrekkelijke manquote:
Met andere woorden: als je hier een vieze droom over zou hebben, krio, hoe vies zou die dan zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 13:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vind je dat een aantrekkelijke man?
Hoe ver zou je gaan als niemand er ooit achter zou komen?
#hashtagżquote:Op maandag 17 juni 2013 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sommige zijn wel echt fucking grappig.
Ook gewoon zo'n ordinaire foto in US posten, zulks een afknapperquote:Op maandag 17 juni 2013 13:37 schreef wise het volgende:
[..]
#hashtagż
[ afbeelding ]
je bedoelt hash stack
Dacht dat jij dat wel geil vond juistquote:Op maandag 17 juni 2013 13:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ook gewoon zo'n ordinaire foto in US posten, zulks een afknapper.
Ja, van die ordinaire ultiem meisjesachtige mbo-sletjes. Vas is meer 'one of the guys'.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat wel geil vond juist.
Heeft Vas ook de stuiterende achterbenen van een hinde en de grote ogen + energie van Bambi die aan de pillen zit?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, van die ordinaire ultiem meisjesachtige mbo-sletjes. Vas is meer 'one of the guys'.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, van die ordinaire ultiem meisjesachtige mbo-sletjes. Vas is meer 'one of the guys'.
stuiterende achterbenen?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heeft Vas ook de stuiterende achterbenen van een hinde en de grote ogen + energie van Bambi die aan de pillen zit?
Nee, ze lijkt me meer het slome typequote:Op maandag 17 juni 2013 13:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heeft Vas ook de stuiterende achterbenen van een hinde en de grote ogen + energie van Bambi die aan de pillen zit?
1, 2, 4, 5, 3quote:
quote:
Waarom haten op 2quote:Op maandag 17 juni 2013 13:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
4, 1. Terwijl 2, 3 en 5 toekijken.
Doe mij maar Anjel-Goy.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Waarom haten op 2?
Ik ben ook niet van de Aziaten, maar voor een Aziaat is zij wel top notch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |