Ze is nu dood.quote:
dwc was enige pro volgens mij. He was trying to hardquote:Op maandag 17 juni 2013 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dwc was pro ambi, ik was anti ambi.
Model "pigmentaal-beter-bedeelde Walrus" is iets anders dan stevig, wise.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:17 schreef wise het volgende:
[..]
zwarte houden toch van beetje stevigż
Daarom zatten cb en dwc toch achter ambi aanż
Dacht altijd dat die dezelfde waren.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee dat was het huilerdje, dit is weer bajesboy geloof ik.
quote:
omdat ik het sarcatisch bedoeldequote:
jezusquote:Op maandag 17 juni 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee dat was het huilerdje, dit is weer bajesboy geloof ik.
je kon moeilijk zittenżquote:Op maandag 17 juni 2013 15:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat nou weer, als jij Gorz uitnodigt mag ik CB vragen. En vertel trouwens ook eens de achtergrond over waarom ik eerder weg ging, lamlul. Nu klink ik als een faalhaas en daar baal ik van.
too*quote:Op maandag 17 juni 2013 15:18 schreef wise het volgende:
[..]
dwc was enige pro volgens mij. He was trying to hard
Aarsopening...quote:
lol, ik zocht op google op "ander woord kont"quote:
Wat is er met die jongen aan de hand? eerst was ie nog zo anti FOK! chicka's en in ene poked ie ze allemaal :Squote:Op maandag 17 juni 2013 15:18 schreef wise het volgende:
[..]
dwc was enige pro volgens mij. He was trying to hard
Nee hij bedoelt dat dWc probeerde hard te worden voor haar.quote:
Kom we gaan m'n bekkenbodemspieren trainenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je spieren of je lever, afhankelijk van wanneer je inhaakt.
Plsquote:Op maandag 17 juni 2013 15:20 schreef wise het volgende:
[..]
lol, ik zocht op google op "ander woord kont"
okidokiquote:Op maandag 17 juni 2013 15:20 schreef Djibril het volgende:
Erdoğan wil misschien soldaten op demonstranten sturen, just saying
Die is nooit meer weg gegaan neequote:Op maandag 17 juni 2013 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dit was dus die dude die een hele week in je bed sliep toentertijd?
als hij die soldaten nou naar nederland stuurt om de berbers hier in elkaar te hoeken is daar niks mis mee.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:20 schreef Djibril het volgende:
Erdoğan wil misschien soldaten op demonstranten sturen, just saying
hij is bijna 29 en nog maagd.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is er met die jongen aan de hand? eerst was ie nog zo anti FOK! chicka's en in ene poked ie ze allemaal :S
Geloof je het zelf.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is er met die jongen aan de hand? eerst was ie nog zo anti FOK! chicka's en in ene poked ie ze allemaal :S
Of hij had geen onderkomen.quote:
kom je uit bij de eerste link'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |