Wie? ik? okquote:
laat je kk hard komenquote:
ally zit vaak aan een witte lijnquote:Op maandag 17 juni 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Ally zit aan de lijn, wie had dat ooit gedacht.
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:14 schreef wise het volgende:
[..]
ally zit vaak aan een witte lijn, dus niet zo vreemd.
Tipje van de sluier alvast? om mijn autistengedachtengang te laten wennen?quote:
Was wel tof man. Major step up van Camping Appelhof.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:06 schreef wise het volgende:
[..]
waarom zou je naar bulgarije op vakantie willen
Lekkah beetje pep.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:14 schreef wise het volgende:
[..]
ally zit vaak aan een witte lijn, dus niet zo vreemd.
Voel me echt weer zo'n onzeker schaapquote:Op maandag 17 juni 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Ally zit aan de lijn, wie had dat ooit gedacht.
kusje in je nek hmmmquote:Op maandag 17 juni 2013 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tipje van de sluier alvast? om mijn autistengedachtengang te laten wennen?
zijn duitse helm gaat jouw aarsopening bezoekenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tipje van de sluier alvast? om mijn autistengedachtengang te laten wennen?
Maar dit was dus die dude die een hele week in je bed sliep toentertijd?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:15 schreef Allure_ het volgende:
Voel me echt weer zo'n onzeker schaap. En maar stoer doen dat het me niet interesseerde of hij op vakantie ging of niet. Zo voorspelbaar
.
Droom daar altijd bij weg.quote:
Flikker op dwc.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik dacht dat het over ally d'r lijn ging. Was bijna blij dat ze eindelijk in zag dat ze dik is.
CB GA JE MEE TRAINEN VANAVOND?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik dacht dat het over ally d'r lijn ging. Was bijna blij dat ze eindelijk in zag dat ze dik is.
Echt een hele smerige tekst ditquote:Op maandag 17 juni 2013 15:16 schreef wise het volgende:
[..]
zijn duitse helm gaat jouw aarsopening bezoeken
zwarte houden toch van beetje stevigżquote:Op maandag 17 juni 2013 15:15 schreef Chocolatebear het volgende:
nee dat was het huilerdje, dit is weer bajesboy geloof ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dit was dus die dude die een hele week in je bed sliep toentertijd?
ik lach me rotquote:
Wat gaan we trainen?quote:
Mondje dicht, VeerEli.quote:

dwc was pro ambi, ik was anti ambi.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:17 schreef wise het volgende:
[..]
Daarom zatten cb en dwc toch achter ambi aanż
Was?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dwc was pro ambi, ik was anti ambi.
Waarom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |