Hmm, laten we het hopenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als hij de Scandinavische chicks weet te ontwijken komt alles goed!
kom dan, manletquote:
Ik weet niets over jullie relatie, maar ik zou iemand als jij nooit laten lopen :$quote:
Volgens mij is wise 1.98 ofsoquote:
Daar in Bulgarije lopen er genoeg.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik weet niets over jullie relatie, maar ik zou iemand als jij nooit laten lopen :$
Die huiler was toch een andere?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar in Bulgarije lopen er genoeg.Sloten aan professionele dames maar ook genoeg Engelse, Scandinavische en Nederlandse wannabe-plezierpoezen van een jaar of 19.
Zo'n huilende bajesboy ziet het verschil niet.
Still a manletquote:
Bulgarije lijkt me niet fijn, zou te para worden en denken dat ieder meisje een prostituee is en dat iedere man een mafialid is die uit is op mijn portemonnee.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar in Bulgarije lopen er genoeg.Sloten aan professionele dames maar ook genoeg Engelse, Scandinavische en Nederlandse wannabe-plezierpoezen van een jaar of 19.
Zo'n huilende bajesboy ziet het verschil niet.
wel wat kleiner, maar niet zo breed.quote:
nah, je zal dan vast je vrienden en familie roepenquote:
Haha, lijkt mij ookquote:Op maandag 17 juni 2013 15:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Bulgarije lijkt me niet fijn, zou te para worden en denken dat ieder meisje een prostituee is en dat iedere man een mafialid is die uit is op mijn portemonnee.
Idd.quote:
Ik heb geen vrienden en ik heb geen familiequote:Op maandag 17 juni 2013 15:03 schreef wise het volgende:
[..]
wel wat kleiner, maar niet zo breed.
[..]
nah, je zal dan vast je vrienden en familie roepen
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden en ik heb geen familie
Geen idee, maar geef die jongen eens ongelijk. Het is half 5 in de ochtend en je loopt met je bronstige huilogen over de boulevard te zwalken, terug naar je hotel. En ineens hoor je een rake kreet als "sucky sucky banana? 10 leva" en schuift er zo'n pasgemaaide mildzure zweetkut-na-een-nacht-alcohol-en-dansen in je gezichtsveld. Ally kennende voelt die hele ervaring voor die jongen gewoon als thuiskomen.quote:
Haha.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Bulgarije lijkt me niet fijn, zou te para worden en denken dat ieder meisje een prostituee is en dat iedere man een mafialid is die uit is op mijn portemonnee.
waarom zou je naar bulgarije op vakantie willenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen idee, maar geef die jongen eens ongelijk. Het is half 5 in de ochtend en je loopt met je bronstige huilogen over de boulevard te zwalken, terug naar je hotel. En ineens hoor je een rake kreet als "sucky sucky banana? 10 leva" en schuift er zo'n pasgemaaide mildzure zweetkut-na-een-nacht-alcohol-en-dansen in je gezichtsveld. Ally kennende voelt die hele ervaring voor die jongen gewoon als thuiskomen.Hap hap, en het leed is al geschied. Cheater 4 life.
Tot hij wakker wordt in een kofferbak of op de lokale playa publico met vier messteken in zijn buik en een gutsende hoofdwond.
[..]
Haha.Vriend van me werd ook beroofd van zijn portemonee. Die shit gaat er hard om weg daar.
Oostblok chicks zijn het lekkerstquote:Op maandag 17 juni 2013 15:06 schreef wise het volgende:
[..]
waarom zou je naar bulgarije op vakantie willen
op vakantie gaan om te neukenżquote:Op maandag 17 juni 2013 15:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oostblok chicks zijn het lekkerst
nee :S :S, gewoon lepeltje lepeltje kroelingsquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee :S :S, gewoon lepeltje lepeltje kroelings
Romanticus jij.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee :S :S, gewoon lepeltje lepeltje kroelings
CB kruipt graag in holletjesquote:
Ik ben een romanticus wanneer ik ze uit eten neem en ik ben een psychopaat wanneer ik ze neuk.quote:
Wel kleiner maar niet zo breed? ectoquote:Op maandag 17 juni 2013 15:03 schreef wise het volgende:
[..]
wel wat kleiner, maar niet zo breed.
[..]
nah, je zal dan vast je vrienden en familie roepen
Denk dat ie jou makkelijk aan kanquote:
Kom danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |